Hint Sineması: Barfi -Aşkın Dili YOK

Barfi! (2012)_snapshot_01.35.07_[2013.01.20_21.18.24]Ne zamandır şöyle hayran olunası bir film izlemedim . Bu film beni yaz beni yaz dedi durdu . Bir de kardeşim bile beni blogtan takip ediyormuş yazayım bari de azcık güzelliklerden haberi olsun 🙂

barfi çok ama çok güzel bir film , duygusal ama dram değil, komik ,eğlenceli , acitasyon yapmıyor ama gözleriniz doluyor , gülerken ağlayıp ağlarken gülebilirsiniz .

sağır dilsiz barfi ve güzeller güzeli shutrinin aşkı ile başlıyor hikaye ,ama böyle gitmiyor , klasik gitmiyor aşkı öyle güzel anlatmış ki ben filmi yere göğe sığdıramıyorum . anlatıp tadını da kaçırmayacağım. izleyin izleyin izleyin diyorum şarkılarını da çok sevdim . müzikler çok yerinde kullanılmış ve müziğin gücünü kullanıp dans etmedikleri ilk hint filmi bu sanırım 🙂

şarkıları bırakıyorum izleyin deyip kaçıyorum :

https://www.youtube.com/watch?v=NWJpEmmy-3o&list=PLA829EDA6F10BC015

esen kalın efem

winpohu dan şimdilik bu kadar .

Hint Sineması: Barfi -Aşkın Dili YOK” üzerine 3 düşünce

      • izledim ama buraya dönmeyi unutmuşum 😀 iyiydi bence.. bilmiyorum çok etkilenmedim ama sevmedim de diyemem.. güzel, sıcak bir filmdi.. sonu çok hoştu yalnız.. film “teptiğin fırsatlar için geçmiş olsun canıms” demiş güzel demiş 😀

Bir Cevap Yazın

