Anka Kuşu Meselesi

Nerden çıktı anka kuşu , kendimi alevden korkan anka kuşu gibi hissediyorum . ateş korkusundan küllerinden yeniden doğamayan bir anka kuşu . simurg ,feniks veya anka kuşu herkes hikayeyi biliyor. şuan okuduğum kaiken adlı bir kitaptan geldi aklıma. kaiken bir tür bıçakmış efem . kadınların kulladığı türden özel bir anlamı var. kitaptan japon kültürüne dair de bir çok şey var. fena sayılmaz ama çok da merak ettiren öldüren bir kitp değil açıkçası .yine de uzun zamandır eline aldığı her kitabı bırakan bendeniz için aralıksız okundu .

indir (1)-horz

sonracığıma tongo meselesi var. bu kim sun ah ablanın tango yapmadığı yakışıklı kaldı mı ki sorarım . city hall izliyorum malum başrol cezbedici yakışıklı hanım kızımızda tam bizlik insan kendini onda buluyor bir parça ama çok değil. hele bu güzellik yarışması olayında elde değil ki onu desteklememek . işin özü ben sevdim . gülerek beğenerek izliyorum .

diğer dizim ise henüz 4 bölüm izlediğim we are dating now adlı dizi. so ji sub oynuyor diye ,izlemeye başladığım geçmiş de geçtiği için ayrı sevdiğim ha bir de kızın gidip en olağan ve arıza tiplere aşık olması onun hayalkırıklıkları gerçekçi durumlar olması falan güzel geldi. öyle çok sevdik bin bin türlü entrika ile ayırdılar bacım durumu yok. aşık olup çıkan çiftlerin nasıl sorunlar yaşayıp ayrılacağına dair daha doğrusu erkeklerin nasıl hain olacağına dair bir dizi de denilebilinir. bunu da sevdim fena değil .

şimdilik bu kadar efem 🙂 yazacağım çok şey vardı ama unuttum gitti neyse hatırlarsam dönerim artık .

esen kalın efem 🙂

Anka Kuşu Meselesi” üzerine 2 düşünce

  1. City Hall çok güzeldir, hala favori dizilerimden biridir kendisi. Kim Sun Ah ve Cha Seung Won müthiş uyumlu olmuş yan yana. Çok gülerek izlemiştim ben de, iyi seyirler :)) Kaiken benim de okuma listemde ama beklentilerimi biraz düşürüp öyle okumam gerek sanıyorum.

Bir Cevap Yazın

