Saçma sapan bir yazı

başlıktan  anlaşılacağı üzere öyle derin mevzulara girmeyeceğim . şu bloga uğramayalı asırlar olmuş sanırım. daha da uğramazdım ama bir tozunu alayım dedim örümcek bağlamış buralar.  aslında ne çok yazı geldi geçti aklımdan ama bir türlü fırsat olmadı oysa nelerden bahsedecektim ben buralarda. sanki hayat ellerimden akıp gidiyor da ben bir şey yapamıyormuşum gibi hissediyorum ama buraya yazdığımda işte o zaman burası benim için anılarımı varlığı saklamış oluyor bir evi  hafıza kasası gibi bir şey 🙂 geri dönüp baktığımda gülümseten bir hatıra defteri gibi. neyse konuyu dağıtmayalım iş yerinde sabahın köründe bu yazıyı yazma sebebim lafea nın bahsettiği reign adlı bir dizi efem son zamanlarda dizi izleyemiyorum izlemek isteyip vakit bulunca da dizi olmuyor . ben tarih severim açtım baktım mary stuart hanım teyzenin hayat hikayesi ama gençlik  dizisi gibi müzikler falan da güzel izlerken on yaş genç hissettiğimden kardeşimin dalga geçmelerine maruz kalıyorum.  dizi iyi tamam da ben dizi için değil yeni keşfim tony regbo için buradayım yani dizi de francis ama ben her gördüğümde içimden joseph diye seslenmek istediğim yakışıklı . james stewart ve mathew gray gubler dan sonra böylesine vurulmamıştım. çok şeker bir şey pek sevdim onu görücem diye yıllardır izlemediğim harry potter srisini bitridim ama hayal kırıklığı oynamıyormuş bile neyse hafta sonum potter sonu oldu bu sayede 🙂 bir de başrolünde oynadığı someday  this pain will be usefull to you adlı bir film bile izledim. the town adlı dizide oynuyor diye onu da izledim çok sevdiğim moriartyciğimde vardı dizide ama ben diziyi sevmedim .

dizi tarihi olunca açıp baktım francis ölüyormuş. candy izlerken tony öldüğünde nasıl hissettiysem aynı trawmayı yaşadım . sanki death note daki l öldü onda da günlerce evde l diye dolaşmıştım biliyorum hiç sağlıklı değil ama işte francis diye dolandım . ayrıca bir de eleyjaaahhh diye böğürdüm abi supernatural ve vampir günlükleri ne kadar berbatlaştıysa originals o kadar iyi ağır abi elieyjahhh var ki onun sinirli halleri bile asil ve  cool ayrıca klausu bile geride bıraktı .

neyse efem en başta söylediğim gibi saçma sapan bir yazı oldu çünkü ben sadece buralara gelmek istedim . ee siz nasılsınız efem . sesimi duyan var mı 🙂

not tony regbo nun fotosounu paylaşamıyorum artık siz gooogle amcaya sorun . esen kalın efem 🙂

Saçma sapan bir yazı” üzerine 4 düşünce

  1. Saçma sapan değil bir kere. Seni okuyanları anlar seni zaten. Diziyi sevmene sevindim. Aynen kostümlü gençlik dizisi. Francis ölecek belki ama daha çook seyredeceğiz gibime geliyor. Arada sırada uğra arayı açma böyle. Bölümler biriksin hikaye ilerlesin konuşuruz iyice yorumlaşırız 🙂 Senden başka izleyen yok zaten. Bir sen bir ben 🙂 Eline sağlık 😉

    • beni okuyan kaldı mı ki 🙂 çok doğru kostümlü gençlik dizisi ee benimde genç hissetmeye ihtiyacım var tam zamanında yetişti imdadıma 🙂 sayende başladım bende bir sen bir ben idare ederiz yorumlaşalım tabi konuşmak istiyorum bende 🙂

  2. Okuyoruz tabi ki aşkolsun da.. Ben diziyle ve şahıslarla ilgili hiçbir şey bilmediğim için bir şey anlamadım.. Tek anladığım fazlasıyla kapılmışsın.. Dikkat et canım kendine.. Öpüyorum 😘

    • sağ ol balım sen de kendine dikkat et yorumuna çok güldüm herkes izliyormuş gibi yazmışım değil mi nasıl hayal etmişsem artık 🙂 bu arada hızlı yazdığımdan ve hatalı bir şey anlaşılmıyor tabi 🙂 not : çok özlendin

Bir Cevap Yazın

