Blogstar : En güvenilir Blogger Adayı Olmuşum :)

kaç zamandır şuraya uğrayacak zamanım yok bundan sonrada daha yoğun olacağım ama iki kelime ile hala yaşadığımı gösterip varlığımdan haberdar etmek için geldim . Bu arada aday olduğumu görmek beni çok mutlu etti. bu blog açtığım günden beri hayatıma küçük gülümsemeler katmayı bildi. burası sayesinde tanıştığım ve varlığını bilmediğim okuyucularım oldu hepsine çok teşekkür ediyorum . önemli olan kazanmak değil beni bu derece mutlu eden kategori ” en güvenilir ” işte bu çok hoşuma gitti. hele de son günlerde insanların ne kadar yalancı olabileceğine tanık olmuşken  hala güvenilen birileri olması beni de böyle görmeleri çok güzel bir şey. sağ olun var olun umarım tez zamanda tekrar gelebilirim o zamana dek esen kalın efem 🙂

 

not : hala okunduğumu görmek güzel malum net alemi nankör iki gözükmeyin unuturlursunuz ama benim okuyucular vefalı çıktı 🙂

 

bir de mimleri unutmadım cadıcığım inan ilk fırsatta yazacağım .

 

şimdilik hoşçakalın 🙂

Bir Cevap Yazın

