Kitaplar ve BEN

bfb-horz

Son zamanlar okuduğum ama bahsedemediğim kitaplardan ve izlediğim filmlerden bahsetmek istiyorum. Önce kitaplar sağ olsun Nilü ‘den aldığım kitaplar baya oyaladı beni. Onlardan biri de Nietzsche Ağladığında kitabıydı. Bu kitabı çok ama çok beğendim ve nasıl olur da bunca zaman okumamış olurum diye kendime kızdım .Herkesin okuması gereken kitaplar diye ahkam kesenlerden olmak istemiyorum ama bu kitap okunursa pişman etmeyecek kitaplardan biri. 

Nietzsche  ile ilgili bir kitap okuyunca kütüphanem duran ama okumadığım Böyle Buyurdu Zerdüşt geldi aklıma onu da bir kaç günde bitirdim . Felsefe lise zamanlarımda da hoşuma giderdi. Madem kapıldım bu dalgaya dedim hemen ardından kütüphenin arka raflarından Faust u bulup okudum . oradaki dizelere bayıldım . 

Bitti artık huzurum, 
Gitti elden sükunum, 
Onu nerde bulurum!

Nietzsche Ağladığında kştabındaki bir sürü söze de bittim ama onların hepsini paylaşmak mümkün değil . 

Sonra Kirpinin Zerafetine başladım . Nilü haklıymış kitabı beğendim. Çok da bilgilendirici olduğuna ikna oldum. içersinden bir şeyler öğrenilecek ders çıkarılacak kitaplardan biri.

Şuan Elimde Masumiyet Müzesi var. Daha önce Orhan Pamuk okumamıştım . Bakalım onu bitirince neler düşüneceğim .

Bir Cevap Yazın

