Doğum Günüm Nasıl Özel Oldu ?

dhfd

Artık sadece hafta sonları vakit bulduğumdan bunu da çok zor yapabildiğimden bu yazı yine benimle ilgili .  Öncelikle Mavi ‘ye çok teşekkür ederim . Bana bir kargo yollamış doğum günümden bir gün önce geldi akşam onu görünce nasıl mutlu oldum anlatamam. Ben böyle kargo hediye mektup olaylarını çok seviyorum. mavi bana bir fotograf albümü yollamış bende çok severim resimleri onlar anıları dondurur böylece ihtiyaç duyduğunuzda geri çağırmak için çabaladığınız da size cevap veremeyen hafızanın yerine geçer, sonra bir kitap yollamış severim kitapları henüz okumadığım bir yazar üstelik ve en nadide parçalardan biri trendeki yabancılar filminin dvd sini yollamış bu filmi izleyip de benim gibi hayran olmayan var mı bilmem. ben çok sevdim siyah beyaz filmleri severim üstelik böyle gerilimli olunca tadından yenmez şimdi bu film benim arşivimde inanılmaz bir şey. en çok heyecanlandıransa mektubu oldu. bayıldım . trabzon ekmeği de çok şeker bir süs 🙂 kısacası böyle bir hediye beni çocuk gibi neşelendirdi. şu son günlerimin böyle güzel geçmesi hep etrafımdaki insanlar sayesinde zamanında çok iyi dostlar seçmişim. mavi benim ankara şubem gibi . onu ankara şubemin müdürü yaptım benim bir çeşit versiyonum böylesine benzer ve böylesine birbirini anlayan arkadaşlıklar kurmuşum çok değerli bir şey .  

cuma günü ise öğrenciler bana çiçekler getirmiş daha önce hiç bir doğum günümde bu kadar çiçek almadım .  akşam ise yorgun bir şekilde pijamlarımı giymiş televizyonun önünde otururken zil çaldı. ben plan program yapmamıştım öyle kutlamasız pastasız sıradan bir doğum günü olacaktı ki en yakın arkadaşlarımdan biri dostum elinde pasta mumları yakmış koca bir gülümseme ile bana bakıyordu.  daha önce hiç süpriz kelimesi bu kadar şaşırtmamıştı beni daha önce hiç böyle hazırlıksız yakalanmamıştım bu gerçekten tam bir süpriz oldu bana çünkü aklımdan hiç geçmeyen bir ihtimaldi. çok sevindim . öyle güzel bir akşam ve samimi bir kutlama oldu ki bu doğum günü benim için unutulmaz oldu.

son günlerde yaşadığım küçük ama tatlı anlar bana umut aşıladı . annem bile bu günlerde ne kadar neşeli olduğumdan bahsediyor belki de her şey bitmemiş daha yeni başlıyordur kim bilir belki de 2013 yılı benim için bundan sonra anlamlı ve güzel geçecektir.

hepinize mutlu günler diliyorum efem esen kalın 🙂

 

Doğum Günüm Nasıl Özel Oldu ?” üzerine 6 düşünce

  1. Winpohu doğum günün kutlu olsun, 2013 dilerim gerçekten iyi bir yıl olur iyi şeyler getirir sana. Bir süredir doğru düzgün blog okuyamadım, bu gün nihayet fırsat buldum ve doğum günün olduğunu öğrendim 🙂 Bir önceki yazını da okudum az önce, biraz hüzünlü duruyordu, ama güzel bir doğum günü geçirmişsin, şimdi iyisin, sevindim. Hayat inişler ve çıkışlarla dolu bu inkar edilemez bir gerçek ama biz hep devam etmeliyiz, aksini yaparsak kendimize ihanet ederiz.
    Neyse çok konuştum 🙂
    İyi ki doğdun nice mutlu yıllara tekrardan ^^

Bir Yanıt Bırakın

