Kimim Ben ? Winpohu’nun Doğum Günü Yazısı

Bu yazıyı yazmak hiç kolay değil çünkü bu ara sıra yaptığım özel yazılardan bir film veya dizi hakkında değil benimle ilgili bir nevi dertleşme veya ne anlatacağıma karar veremezsem de yazma ihtiyacı işte. uzun amandır böyle bir yazı yazmak istiyordum ne zamandır yapmıyorum böyle gelişi güzel yazılar. ha bir de müzik yazıları olmuyor hiç onu da unutmamak lazım.

bu ayın 15 i doğum günüm tabi doğum günleri süprizler , hediyeler ve coşkuyla kutlanmadığı için sadece bir yaş daha yaşlanmanın burukluğu var.  eskiden daha anlamlıydı sanırım ne de olsa hediye falan merak ederdim . sağ olsun teknoloji var bir face kutlaması oldu bitti . neyse efem yaşlandık dedim de aklıma geldi insan farketmeden ne çok değişiyor.  geçenlerde kardeşimden benim zamanında  onun telefonuna attığım doksanlar pop şarkılarını aldım . orada kıraç ın şarkıları da vardı. ben lise dönemlerinde kıraç dinlemeye bayılırdım . ne zamandır dinlememişim oysa o zamanlar öyle severdim ki beni fan zanneden herkesin aklına gelen ilk hediye olduğundan kıraç ın albümlerinden bende ikişer tane vardı. fan zannettiklerinden diyorum çünkü ben o zamanlar bile fan girl olamadım sevdim ama asla fangirl olamadım sanırım benim ayran gönüllü bünyem buna uygun değil.

ee ben burdan nereye geleceğim bunca bilgi neden . beni lise zamanından tanıyanlar kıraç sevgimi bilir ama sonradan tanıştığım kişiler hiç bilmez. benimle ilgili detaylı ve eski bilgiye sahip fazla kişi olmadığına ikna oldum. lise döneminden bir kaç sadık dost o kadar üniversiteden de aynı şekilde ortaokuldan ise hiç kimse hayatımda olmasını istediklerim burada ama diğerlerine ne oldu bilmiyorum . son iki yıl da ise öyle değişik ve ve çok kişi tanıdığım ki ama onlar sadece benim bu halimi biliyorlar. eskisini değil. cuma günü ortal okul öğretmenlerimden birini gördüm . ne çok severdim oturup onca mektup yazmıştım ona ama şimdi iki yabancı gibiydik. hayat çok tuhaf arkadaş . geçmişi düşünüp hayıflanıyoruz ama şimdi geçmişin tanıklarıyla yüzleşince aslında aklımızın bize bir oyunu olduğunu anladım o zaman her şeyin güzel olması sadece bizim öyle algılamamızdan kaynaklanan saf çocuklukmuş . biz saflığı , çocukluğu yitirmişiz de ondan her şey yetersiz geliyor . ondan bir türlü mutlu olamıyoruz.

hayatımda bir güzel şey oldu daha doğrusu güzel olduğunu sanıyorum daha da emin değilim gelecek de belli olacak bu karardan pişmanlık duyup duymayacağım ve akabinde yine kötü olaylar sardı etrafımı . anlamadım daha bir gün geçmemişti ki hayat ben hep mutlu hep mutsuz değilim inişler çıkışlar var dercesine dert ile dermanı harmanladı. problemli bir dönemdeyim , sorunlarım var ve hiç gelmeyecek olan o düzlük içinde beklerken yokuşu tırmanmaya devam ediyorum . en çok da o yokuşun bir sonu olmadığını ve aciz kaldığım durumlarla yüzleştiğimi fark edince yanıyor içim .

aslında ben bambaşka şeyler söyleyecektim ama tanıtım yazısı olmayınca acemiliğim tutuyor benim konu dağılıyor bu özel yazılar hiç bana göre değil mi nedir ?  yazmak istediğim şuydu buradaki yazılarımı okuyan değerli okuyucular kim beni ne kadar tanıyor . nereleri sevip sevmediğimi , en sevdiği filmi , kitabı , diziyi , şarkıyı vs. biliyor musunuz ? ben kimim bi fikriniz var mı ? winpohu adlı kişiden bahsetseniz  neler yazardınız çok merak ediyorum .

ortaokul i lise , üniversite ve şimdi ben her dönem değiştim . acaba bu günkü winpohu nasıl biri sizlerin gözünden dinlemek istiyorum . yorumlarınızı eksik etmeyin ve beni tek başına konuşan blogger olmaktan kurtarın çünkü bu bana bu seneki doğum günü hediyeniz olmuş olacak .

kendinize iyi bakın esen kalın efem .

not: belki bir süre yazı yazamam maruz görün lütfen .

winpohu karman çorman düşüncelerinden derledikleriyle bildirdi.

size bir de şarkı armağan ediyorum .

3 idiots – Give me some sunshine

Give me some sunshine

Give me some rain

Give me another chance

I wanna grow up once again

Kimim Ben ? Winpohu’nun Doğum Günü Yazısı” üzerine 6 düşünce

  1. Winpohu’yu nasıl bilirsin Toprak işçisi: Kendisinin ilk olarak Çalıkuşu ile ilgili yazısında okumuştum. Aa-a Kamuran’a uyuz olan birini daha buldum diye sevinerek hemen gözaltına almıştım. 😉
    “Rüzgar gibi geçti” konseptli sayfasını “bolca ortak zevk var” diyerek takibe almıştım.
    Ama tek cümleyle soruyorsan Winpohu: Kız, sinemayı sanat olduğu dönemden, siyah-beyaz olduğu dönemden takip ediyor. daha ne olsun ya hu… derdim.
    İyi ki doğdun, yaşın başın bol bol kitaba-filme-mürekkebe-mutluluğa bulansın… 🙂

    • çok ama çok sağ ol , hoş geldin sefa getirdin . bu yazı ve yorumlar benim için çok önemli diğerlerinden farklı . böyle başkasının gözünden kendine bakma ayrıcalığını yaşattığın ve bu güzel anlatımın için minnettarım . iyi ki varsın 🙂

  2. İyi yazan,iyi okuyan, düşünebilen,klasik filmlerin en güzel örneklerini,iyi ingiliz edebiyatının ne olduğunu bilen ve zevk alabilen ender insanlardan,James Stewart hayranı,Dr.Reid için tek rakibim,tatlı seven tatlı insan;doğum günün şimdiden kutlu olsun.Hayatta her zaman herşey yolunda ve dört dörtlük olmasa da,saatler ve günler geçmek bilmezken yıllar uçup gitsede her akşam aynaya baktığında kendine gülümseyebiliyorsan eğer, yarın için umudun ve yaşamak için gücün var demektir.Yukarı tırmanmaktan korkma zirvede ki manzara hep en güzelidir…

    • bu kadar güzel özetleyebilen birinin çıkacağını düşünmezdim , baya sıkı takipçiymişsin ingiliz edebiyatı candır ,james stewart belki de ilk defa fan olmama sebep olabilecek kalitede bir oyuncu , dr. reid için söylenebilecek söz yok rakibiz ne yapalım sevdim işte . 🙂
      saatler geçmiyor ama yıllar uçup gidiyor haklısın bunu daha iyi anlar oldum . ve bu blog sayesinde ulaştığım okuduğum yorumladığım bloggerlar sayesinde ben hep umutluyum , sayenizde hayat hep güzel yokuşlara rağmen . bir gün o manzaranın tadını hepimizin çıkarması dileğiyle esen kal 🙂

  3. Şimdiden nice yıllara canım benim! Hayat herkes için inişli çıkışlı, dışarıdan imrendiğimiz hayatların bile içinde ne dertler var. Sen tüm dertlere ve sıkıntılara rağmen elinden geleni yapıyorsun ve her şeyin daha da iyi olacağına eminim. Benim tanıdığım winpohu’ya gelince: İngiliz dizileri ve aksanı sever, eski filmlere bayılır (hatta eski zamanlarda yaşaması gerekirken bu zamana yanlışlıkla düştüğünü düşünür :P), iş hayatında kendini olduğundan çok daha iyi gösteren şişirilmiş balonlardan dertlidir (hangimiz değiliz ki?), ve şeker mi şeker bir insandır 🙂 Ama böyle kuru kuru yorumla olmaz, bir ara buluşalım da sana kanlı canlı bir doğumgünü hediyesi vereyim :))) Öperim, sevgiler ^^

    • hahahah evet ya benim bu zamanda ne işim var 🙂

      bende öperim cancağızım madem hediye falan dedin bak hemen ağzım sulandı meraklandım ilk fırsatta buluşalım çok özledim muhabetinizi hem değişen hayatımla ilgili anlatacaklarım birikti 🙂

Bir Cevap Yazın

