Biriken Mim’ler

mimÇok uzun zaman olmuş ben mim yazmayalı çoğu zaman unutuyorum veya yazma fırsatı bulamadığımı gören blogggerlar bana mim paslama gereği bile duymuyorlar . Bu blogu ilk açtığım zamanlar hep söylediğim bir şey vardı bayılırdım mim yazmaya narsistpreses ve serseri depresyon sayesinde beni unutmamışlar yine mim yazacağım . bu iki güzel bloggera teşekkür ediyorum ve benim dışımda herkes yaptığı için mim leri yine kimselere paslayamayacağım için üzülüyorum nedense bu furyanın hepsi dışında kalıyorum 😦

gelelim mimlere ,

İlk mim serseri depresyon tarafından gelmiş hangi şekilde kitap okurum ?

valla ben okurken tek bir şekilde sabit duranlardan değilim  çok sık şekil değiştiririm beş on dakika oturur sonra yatar sonra tekrar kalkar sağa döner sola döner devamlı hareket ederim . Pek zordur bir şekilde kalıp kitap okumama 🙂

gürültülü ortamlarda kitap okumakta zorlanırım çok sessiz ortamlar isterim ki kitapla arama kimse girmesin ve yolculuk sırasında da kitap okuyamayanlardanım ha bir de akşamları okursam ışık çok olmalı . bu kadarcık 🙂

 

gelelim diğerine soru cevap olan mim ;

Şu an olsa çok sevinirim.

kocaman bir çikolata , çikolatalı tatlı veya büyük bir dondurma . aslında kitapta olurdu şöyle çok isteyip de alamadığım kitaplar ahhh ahhh

Şimdi orada olmak vardı.

bu sorunun cevabını yazsam bitmez tükenmez ki olmak istediğim yerler . ben gezgin olmalıymışım . belki ingilterede bir köy cambride falan yada fransada bir yer italya ispanya irlanda veya iskoçya avrupanın bir köşesi boston veya newyork amerikada bir yer  yada asya  dünyanın herhangi bir yeri olur .

 

Ah nerede o eski günler… Sahi insanlar neden geçmişe özlem duyar?

sanırım geleceğin belirsiz olması bizi korkuttuğu için geçmişte hiç olmazsa tattığımız mutluluklarla avunuyoruz sonuçta geçmiş elinizden kayıp gitmiş olsa da geriye hayali kırıntılar bırakır ama gelecek elinizde olmayan kontorülünüz dışında gelişen olaylara gebedir bu yüzden bunların için henüz yaşanmamış felaketleri de barındırır . korkutucu gelecek geçmişi olduğundan güzel hatırlamamızı sağlıyor . ne çok konuştum saçmaladım da galiba işte böyle . nostalji iyidir iyi. tabi kendini fazla kaptırmadığın sürece .

 Özlüyorum:

Çocukluğumu galiba . Okul yıllarımı . ha bir de sevdiğim ama kaybettiğim insanları .

Çok severim:

sevmek basit bir şey , ailemi , arkadaşlarımı, kitaplarımı, eski yeni her türlü her dilde  müziği , sinemayı, çiçekleri, tatlı şeyleri , nostaljik eşyaları, hayal etmeyi , yazmayı ,mektupları ,  denizi , rüzgarı, yağmuru, toprak ve çimen kokusunu vs. uzar gider

Nefret ederim:

bu sevdiklerimden daha uzun ve karmaşık bir liste olur hiç bulaşmayalım .

Bu günlerde çok dinledim:

mp3 deki bütün şarkıları çok dinliyorum ah ben ah müziksiz olmuyor arkadaş.

Şimdiki Ruh Halim

karar verme arifesinde , sanki yıllardır gözlerimde bir perde vardı ve o bu günlerde ortadan kalktı. korkuyorum ama aynı amanda tuhaf heyecanlarım var . bir de kendime kızgınım korkularımdan dolayı . ne zaman bir şeyi korkarak yapsam sonra fark ediyorum o kararı almak da geç kalmışım asla hayal ettiğim kadar korkutucu olmuyor gerçekler .

 

bana mim yollayan sevgili arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum . ayrıca neferttiticiğim senin mim i de yazacağım ilk fırsatta ama çok zor geliyor o sorular 🙂

Biriken Mim’ler” üzerine 4 düşünce

  1. Bende senin yazdığın mimi okumaya özlemişim 🙂 Kitap okuma şeklimiz aynıymış bende asla aynı şekilde duramam sürekli şekil değiştiririm.Ama her yerde kitap okuya bilenlerdenim.Yine de kitaba en çok sessizlik yakıştığından yalnız olmayı tercih ediyorum.
    Bir gezgin olmayı kim istemez ki? Hakkında hiç bir şey bilmediğin yeni yerleri görmek, yeni insanlar tanımak ve hiç durmadan yoluna devam etmek.Ama ne yazık ki Dünya bunun için yeterince güvenli değil.
    Son olarak çok severim sorusunda ki şu cevap dikkatimi çekti “mektupları” Bende çok severim mektupları,almayı,yazmayı.Hatta dün gece rüyamda 1 poşet dolusu mektup aldığımı görüp çok sevinmiştim 😀
    Çok uzun yazdım değil mi?! Ben bile şaşırdım kendi halime.Ellerine sağlık ^^

    • senin de yorumuna sağlık . evet mektupları çok severim hediye paketleri gibi içinde ne olduğunu asla bilemezsin ikisi de benim için çok özel şeyler 🙂

Bir Cevap Yazın

