2013 Yılına Sipariş Dileklerim

insanlar artık buna mim yollamayalım aten yazmayı unutuyor diye düşünürken serseri depresyon beni hatırlamış ve beni şurada  mimlemiş. Aslında ben mim olayını çok seviyorum bilen bilir ama bazen öyle kafam karışık oluyor ki aklımdan çıkıyor unutuyorum bu yüzden yapamadığım mimler için çok özür dilerim .

temenni

gelelim mim in konusu malum isteklerim çok da bende buna inanacak ruh yok maalesef. hatta bu yeni yıl olayını hazırlıkları heyecanlanmaları falan pek bir gereksiz bulurum. zaten her geçen sene daha beter olmuyormuş gibi sanki 2012 den çok mutlu kalmışız da 2013 eksikmiş gibi kısacası millet ,tutturmuşlar yeni yılda yeni yıl , istemiyorum gelmesin yeni yıl . eskisinin ne hayrını gördük de yenisi için sabırsızlanıyorsunuz anlamadım . geçen sene de grinc gibiyim diye bir yazı yazmıştım ben bütün yeni yıl yazılarım karamsar olurdu lakin geçen gün bir olay sayesinde bunu bu yıl azaltmalıyım dedim. sabah nedensiz yere mutlu olan babama kardeşim sordu . neden bu kadar mutlusun insan sebepsiz mutlu olur mu hiç çok sinir bozucu diye. babam da felsefeciymiş mübarek asıl insan sebepsiz mutlu olmalı , nedensiz sevinçler olmasa yaşayamaz ki insan dedi.  bir bakıma da haklı mutlu olmak için nedenler beklemekten mutluluğu da hayatı da ıskaladık. hep zamanının gelmesini bekledik ama boşuna bir çabaydı bu. en iyisi hiç beklemeden sebepsiz mutlu olmaya çalışmak. nedeni olan şeylerin mutluluğu da kısa sürer nedenleri ile birlikte uçup gider.

ruh sağlamlığı içim karamsar olmamalıymış insan bir uzman öyle diyordu televizyonda , insan hep ümitli olmalıymış ve lakin benim tabiatım bir parça karamsar sonra birden bire nedensiz neşeli ve umutlu engel olamayacağım bu yapıma. bu yazı içinde önce karamsar sonra umutlu bir yazı olsun dedim fakat en sonunda yine benim planlarım dışında böyle bir hal aldı. bu gün de karamsarım değişen ruh halime göre isteklerimde değişiyor en iyisi onları sıralayıp bu yazıyı noktalamak.

yeni yılda

1. mutluluk istiyorum hiç olmadığım kadar varlığına hiç inanmadığım kadar mutlu olmak istiyorum .

2. sağlık istiyorum kendim ve sevdiklerim için sağlık , huzur ve umut istiyorum.

3. sevdiklerim hep benimle olsun hep iyi olsunlar istiyorum.

4. dünyadaki herkes iyi olsun , savaşlar , açlık , kötülük olmasın , çocuklar hep korunsun istiyorum. dünya daha yaşanılır bir yer olsun .

5.gelelim maddi şeylere param olsun istiyorum. mümkünse piyango bana çıksın o da olmazsa güzel , mutlu sevebildiğim bir işim olsun .

6. zaman makinesi artık icat edilsin istiyorum ha bunun yanında insanların dil öğrenmek zorunda kalmadan her dili konuşup anlayabildiği çipler olsun. ben düşünceleri okuyabilen biri olayım yada sihirli güçleri olan bir cadı. madem hayal dünyasına daldık bir de o çok sevdiğim şatolardan artık bi tane olsun . uçan olmasına da gerek yok klasik bir şato da olabilir .

7. sihirli bir şeyler olmayacak belki ama istemişken tam isteyeyim sonra dileklerin için bizi suçlama sen istemedin öyle şeyler diyen birileri olmasın animelerde ve ya kitaplarda hatta filmlerdeki gibi ama mutlu sonlusundan bir hayatım olsun istiyorum . film boyunca acı çeksem de hiç olmazsa sonu mutlu biter.

8. dünya turuna çıkmak istiyorum.

9. yeni insanlar tanışmak istiyorum .

10. bir sürü dostum olsun istiyorum .

11. hayat bana güzel olsun istiyorum.

12. yalancı ve güvenilmez insanlar artık olmasın istiyorum yok olsunlar babında değil tabi değişsinler istiyorum. hatta nankörlük ve sonradan görmelik de kökten yok olsun 🙂

13.bu liste hiç bitmez ki ama benim arıza tiplerden biri çıksın gelsin zeki , zengin , yakışıklı , uzun , kültürlü ve kaçık vs…

14.bu yıl sonuna doğru varlığından haberdar olduğum iki yerde hep olmak istiyorum .

15. oradan bahsetmiş miydim para para para olsun adalar , şatolar falan lazım bize 🙂 ama en çok sevgi olsun gerçek sevgi ,

16.cevabını bilmediğim hiç bir soru kalmasın istiyorum . daha özgür bir dünya olsun istiyorum . alında ben çok şey istiyorum . hiç bir olmayacak biliyorum yine de istiyorum .

peki siz siz ne istiyorsunuz ????

not: bir sene daha mı yaşlandık  : ooohhh nooooo 😦

2013 Yılına Sipariş Dileklerim” üzerine 6 düşünce

  1. 2013’de sihirli olmasa da, en azından diğer bütün dileklerin gerçek olur umarım. Oh Yoon Joo’nun dediği gibi karanlık tarafını seviyoruz biz senin 🙂

  2. Winpohuşi senin şansın da benim gibi, bu kadar sıkıntı çektikten sonra elbet önümüz açılacaktır. Tüm o karamsarlığa rağmen yeni yıl dileklerin uçsuz bucaksız, demek ki hala umut var 😉
    Bu sene daha güçlü daha sağlıklı daha mutlu oluruz inşallah 🙂 xoxox

  3. umut etmek güzel değil mi ? belki gelecek yıldan daha iyi olmayacak ama belki de olacak istemek güzel 🙂 sen de bol bol istemişsin ne güzel 🙂 ben 2013’ü seviyorum 13 sayısına ayrı bir sempatim olduğu için iyi olmasa da sorun değil 😛

Bir Cevap Yazın

