Frozen – Sıcacık Yürekler

yhh

 

aslında yazacağım bir sürü şey olmasına rağmen hiç yazmak da istemiyordum. Taki bu filmi izleyene kadar . işte bu yüzden bu blog hala var ve ben hala yazıyorum . böyle çok sevdiğim şeyler olunca hemen yazmak istiyorum. eskisi gibi kendimi burada buldum. çok uzun zamandır çok etkilendiğim filmler yoktu. hatta aramama rağmen aşk filmi bulamıyordum . yani sıradan filmler değilde beni etkileyecek böyle içinde sıcacık bir duygusu olan filmleri bulamıyordum. artık her şeyi tükettiğimi düşünmeye başladığım bir zamanda bu film yeniden düşün dedirtti.

şimdi ben böyle konuşuyorum ya siz sonra bu kız bu filmde ne bulmuş ki diye bana gelebilirsiniz bu yüzden önceden söyleyeyim film belki de çok sıradan ama öyle bir yanı var ki beni yakaladı . bana hitap etti . duygusu geçti mi diyorlar he işte ondan 🙂

ee bu kadar lafın üzerine artık filme geçeyim . asya sineması denilince hep güney kore tarafında takılıyoruz ama hong kong sinemasını da göz ardı etmemeli. ben bir çok hong kong filmi izlemiştim wong war kai maceram tony leung hayranlığım , faye i beğenmem ve son olarak takeshi kaneshiro fanlığımdan öteye geçemedim. ki bu blog bir aralar hep takeşhi filmleri ile doluydu 🙂

gelelim filme duygusal , komedi , bilim kurgu tarzı bir film. vakti zamanında ki bu zaman benim en sevdiğim  zamanlardan biri olan seksenler bir kızımız var adı monica kendisi 1988 yılında liseli bir leslie cheung fanı . bu arada filmde fazlaca leslie hayranlığı var şarkısı bulunuyor bende pek sevdim leslie cheung u . filme geri dönersek . kızımız hamile iken bir trafik kazası geçirir ve bebeği kurtulur ama onun için şans yoktur . bunun üzerine bilim adamı olan babası onu dondurur. torununu da alıp amerikada yaşamaya başlar. aradan yirmi yıl geçer büyük babası ve babası ile mutlu mutlu yaşayan kızımıza babası doğum günü hediyesi olarak annesini verir. üvey babasının annesini uyandırsın diye verdiği harita ile işe koyulan kızımı monica yı uyandırır ve hala 18 yaşındaki monica seviği tek adam olan ting cheung un peşine düşer.  18 yaşındaki annesi ile gerçek babasının peşine düşen kız , annesinin tuttuğu acemi dedektif , dedektifin bebeği , büyük baba , büyük anne , ting i bulma macerası ve bulduktan sonra gelişen olaylarla önce gizem sonra komedi ve en sonunda duygusal bir serüven yaşanır.

monica ‘nın dedektife çektirdikleri komikti , sonra kızının ablası gibi görünmesinden duyduğu hazzı görülmeye değer, yarım kalan bir aşk hikayesi , kayıp giden umutlar ve gelecekten habersiz yapılan planlar. bu film bir şekilde sizi de bir yerden yakalar diye düşünüyorum içersinde o kadar fazla ve farklı duygu var ki bir şekilde kendinizi filme kaptırıyorsunuz.

gelelim oyunculara aarif benim keşfim ha buradan söyleyeyim uzak durun bakalım 🙂 janice de çok tatlı ben pek yakıştırdım bu ikisini 🙂 şarkılar da güzel . ve final ahhh final spoiler olmaması için kendime saklıyorum ama beklediğim gibi bir final değildi . benim beklentime rağmen iyi bir finaldi. başka söyleyecek bir şey kalmadı keşke daha uzun olsaydı da dedektifin hikayesini , kızın gerçek babasıyla yaşantısını büyük baba ve büyük annenin hayatını falan çok detaylı bir şekilde izleseydim . bence dedektiften iyi malzeme çıkardı ama 1.30 saatlik olması da ayrı bir keyif sunuyor sıkılmaya fırsat bulamadan film bitti.

ben beğendim winpohu beğendiyse tamamdır diyecek kadar güveniyorsanız hiç durmayın gidip bu yağmurlu havada böyle bir film izleyin efem . şimdilik esen aklın . verdiğim şarkıları da dinleyin efem .

Frozen – Sıcacık Yürekler” üzerine 5 düşünce

  1. sen beğendiysen tabiki ben de beğenirim ayıpsın 😀 beğenmezsem kafamı kırarım o kadar eminim 😀
    yine gel böyle bak ben bile mim yazıp arayı kapatıyorum sen de öyle yap 😀 ç’öptüm xoxox

      • ben geliyorum canım ama bazen sıkılıyorum olmuyor o zamanlarda da böyle filmler ayaklarımı sürüklüyor buralara doğru 🙂

        işte bana böyle ruhlar lazım ben güzel deyince iki kere düşünmeden atlayacak insanlar muahaha 🙂 sen hep böyleydin zaten çok sağ olasın balım 🙂

        yeppudadan indirdim hong kong çin filmleri bölümünden . iyi seyirler izleyince gel yorum yap bakalım benim kadar sevecek misin . ama seksenler olduğundan sen seversin gibime geliyor 🙂

Bir Cevap Yazın

