Nice Guy – Innocent Man – Masum Adam

Bakmayın siz adının masum olduğuna hiç de öyle değil bence. Nerden çıktı şimdi bu dizi valla yazmayacağım diyorum sonra öyle bir şey çıkıyor ki karşıma yine kendimi burada anlatırken buluyorum . Ama suç bende değil ki gel de anlatma 🙂

dizi izleme sebebim malum song joong ki , yani hiç inkar edecek değilim yoksa başlamazdım, ağır dram olur bu diyip , es geçerdim lakin ben kendisine uzun yıllardır hayranım . aha da açıklıyorum fanı mı oldum ne , yok ya benden fan olmaz . şaka şaka olsa olsa şuan fazla görmekten dolayı bir sendrom yaşıyorumdur. aynı şey size olmasın diye resimlerini paylaşmayacağım,  neme lazım gider vurulursunuz , kapılırsınız ne gerek var yani , rakip oluşturmaya değil mi 🙂

kusura bakma hikarucuğum bende artık ondan gözümü alamıyorum 🙂 konuya gelirsek klasik intikam hikayesi malum koreliler seviyor bu tarz şeyleri. bende uzun zamandır izlememiştim intikam hikayesi . izlediklerim içerisinde de beni huzursuz eden nadirdir. en güzelleri MİSA, I love to kill , Devil ve niceleri . sonu pek iyi bitmeyecek gibi ki genelde bu tür senaryoların sonları hep mutsuz olur ama mutsuz sonların daha akılda kalıcı olduğu da kesin . 

Kişilere gelirsek nice guy kötü , sevdiği kadın kötü , intikam için kullandığı kadın o da kötü yani kötü değilseler bile melek değiller o kesin . hepsinin zaafları var ve hepsi bencil ,diğer dizilerin aksine melek gibi insanlar yok . herkes bir şekilde başkasını mutsuz etmiş veya kullanmış fakat bu demek değil ki onlara acımıyorum yada anlamıyorum aslında bu sebepten daha çok anlıyor ve onları benimsiyorum daha gerçekçi geliyor karakterleri de hayat hikayeleri de . empati kurabiliyorum eğer bir durumda kendiniz ve başkası arasında kalırsanız doğanız gereği kendinizi kurtarmak için onu harcarsınız. fakat bu kötü kadının yaptıkları da çok fazla sövmek istediğim çok sahne oldu. 

goo jun pyo göndermesine bayıldım , adamın o çapkın hallerine de bayıldım , aşk için mahvolan hayatları izleyince kızıyorum bu kadar da olmaz diyorum ama izlemeden de duramıyorum 🙂

bir de replikle bitireyim ” kaybedecek çok şeyi olan kişi kaybedecek hiç bir şeyi olmayan kişi karşısında kazanamaz. ” doğru söze ne denir. on ikinci bölümü izledim . yeni bölüm henüz ortada yok meraktan bir hal olacağım kesin siz siz olun yeni diziye başlarken bitmiş mi diye kontrol etmeyi unutmayın . 

şimdilik esen kalın efem 🙂 

Nice Guy – Innocent Man – Masum Adam” üzerine 11 düşünce

  1. Ben izlenecekler listeme nice guy cığımızın haşin ve depreif bakışları sayesinde ekledim merak da ediyordum konusuna bakmamıştım ama yazıan kotpum yahu hepsi mi kötü:=) çivi çiviyi söker misali birini kötünün iyisi ilan edeceğiz herhalde izlerken hadi bakalım.

    • yani bana hepsi kötü geldi canım . hani dizilerde kızlar olur öyle saf öyle saflardır ki kızarsın melek gibi falan olurlar adamlarda öyledir gerçi . ama burada hiç biri öyle gelmedi hepsinin bir takım kötü yanları var. bakışlara gelirsek bence daha çok şey var o haşin bakışlardan başka 🙂

  2. Hahaha 😀 bu diziyi bende izliyorum.Ve kesinlikle sana katılıyorum.Bende Joong Ki var diye başlamıştım.İzlediğim zaman kendi kendime dedim ki bir insana bu rol bu kadar mı yakışır 😀 Jun Pyo kısmı çok komikti 😀 başa alıp alıp izledim 😀
    Bu arada ben yeni blog takipçinim 🙂

    • hoş geldin sefalar getirdin her zaman beklerim 🙂
      goo jun pyo kısmı benim en sevdiğim ksısmlardan biri oldu 🙂 joong ki içinde söyleyecek sözüm kalmadı 🙂

  3. öhömmm kulağım çınladı geldim, baktım da pek hayrına çınlamıyormuş bu kulak. twitter’da söyledim burda da yazayım: “JOONG Kİ BENİMDİR BENİM KALACAK!” ona göre, lütfen şimdi o laptopu yavaşça yere bırak ve akan salyalarını sil winpohucum 😛 😛

    diziye gelince, intikam hikayesi olması güzel ama beni ilk bölüm çok baydı bea… sonradan düzeliyor mu bilmem, ama çok klişe göründü gözüme. kızların ikisini de severdim, ama burdaki karakterlerinden nefret ettim. hele moon chae won! şeytan diyor vur ağzına terlikle iki tane. oy bi de bu kız cungkimi öpecek okşayacak di mi nedem, ben nerelere gidem… neyse, napcan, kısmet her şey 😛 😛

    sen bitir de sevmeye devam edersen ben de 2. bölümden itibaren izleyeyim bari…

    • olmaz çingu artık bir rakibin var tabi dizi bitince vbenim sevdam da küle döner merak etme ayran gönüllüyüm yeni diziye başlayınca unuturum ben 🙂

      evet klişe diz boyu ama biliyorsun diz dedin mi klişesiz olmuyor zaten . karakterlerde anlattığım gibi hiç birini sevemiyorsun . adam bile başlarda çok uyuz oldum ben. saf mısın oğlum uyan artık bu rüyadan diye az çemkirmedim yani 🙂

      oki doki çingu haber veririm bitince 🙂

  4. O kadar güzel miymiş bu dizi yav. Sen deyince bir bakasım geldi ama kesin böyle kendimi çimdirecem izlerken o yüzden hiç bulaşmıyorum 😀 Bitsin hele bakalım tamamen sonu da iyi izlenesi dersen bir şans veririm. Sen seviyorsun böyle kırık karakterleri ondan çekmiş sanırsam seni. He melek insanlardan yaşasın teletabiler tiplilerden sıkılmadım değil. Hadi bakalım Joongki senden mi eniştemiz olacak şimdi aahahahss:D Hikaru’nun maralına yamuk ha dududufufudud. Hadi bakalım kolay gele.

    • dizi çok güzel değil belki ama işte adam için izliyorum ben öyle sıkıcı falan da gelmedi hem o tür teletabi durumları da yok . kırık karakterlere zaafım var benim 🙂
      benim sevdam geçici ben ayran gönüllüyüm kısa zamanda unuturum ben onu 🙂

  5. Beni kastıkça kastı o yüzden 7.bölümdeyim devam edemiyorum o vampirella kötü kadının tama abisi falan çıktı sonuna baktım aşkını itiraf ediyordu Eun Gi bizim zavvalı Ma Ru’ya zavallı dediğime bakma çoook gıcık kapıyorum bir daha ki bölümün fragmanını seyrettim de keşke Euyn Gi’yi buna karıştırmasaydım falan diyo o anda nasıl kan geldi anlatamam gebertesim geldi…Off ya sonundan da çok korkuyorum Bad Guy gibi falan biterse bir daha dram seyredebileceğimi sanmıyorum yaaa..Neyse eline sağlık canım ama devam etmeme gaz sağlayacak bir nokta bulamadım dizi ne dizi beee

    • ma roo ya bende gıcık oldum hele başlarda bu ne biçim karakter oh oluyor buna hak etmiş dedim ama sonradan song joong ki ye duyduğum sevgi nedeniyle göze batmamaya başladı 🙂
      bad guy nefretlikti umarım bu öyle bitmez ama ben mutlu sonda beklemiyorum zaten bellli trajik olacak , varsın olsun 🙂

Bir Cevap Yazın

