I Give My First Love to You – İlk Aşkımı Sana Verdim

Amma da uzun adı olan bu japon filmini ne çok gördüm anlatamam . konusunu bildiğimden ve bu senaryo türünden pek hoşlanmadığım içinde çok uzun zaman dönüp yüzüne bakmadım bile. lakin gün geldi merak ettim ee winpohu bir izle bakalım diyerek oturdum başına. çok şaşırmadım , konu çok klasik hatta öyle ki bu konuya sahip onlarca film sıralanabilinir. oyuncular iyi , şirin olmuşlar , çocuklar tatlı , japonca güzel bir dil , şarkılar güzel , izlene bilinir. normalde ağlaya da bilirsiniz ama ben de bu durum pek olmuyor. sonunda ki şarkıda biraz duygulandım o kadar.

kızın inat edip o okulu kazanmasını çok beğendim. çabalaması hoşuma gitti.  ama sonu tam da tahmin ettiğim gibi bitti . başka türlü olamazdı fakat ben hoşlanmadım. uzun lafın kısası güzel fakat çok şey vad etmeyen klasik hatta klişe bir film olmuş. şaşırtması süprizi yok. her şey belli bir şekilde ilerleyip sizin tahmin ettiğiniz sona gidecek.

bir de replik verip kaçıyorum efem 🙂

“If I were to meet you again, even knowing such sadness awaits me, I’d definitely fall in love with you again.”

 

Bir Yanıt Bırakın

