Üçkağıtçılar – The Sting 1973

Bu filmi iki kez izledim .1973,  ABD  yapımı olan film  ımdb puanı 8,4 bence hak ediyor da . böyle senaryoları çok seviyorum. dolandırıcıların yaptıkları ahlaki olarak kötü olsa da ben onların zekalarını izlemeyi seviyorum.her çevirdikleri dümen ince bir ustalık istiyor. zekaya hayranım yapacak bir şey yok 🙂

Robert Redford,Paul Newman ve diğerleri ile doyumsuz bir eğlence vaad ediyor daha ne olsun.bir grup dolandırıcının büyük bir iş için bir araya gelmesini konu edinmiş olan filmimiz de bahis tuzağı ile güzel bir dümen kuruluyor. filmin müzikleri , başlangıcı o resimler ve her anı anlattıkları yem , tezgah gibi terimleri ile pek sevdim. zaten ezelden beri severim bu tarz filmleri sırf bu yüzden hustle izlemeye başladım yeniden 🙂

iyi bir film isterseniz buyrun buradan yakın 🙂

Üçkağıtçılar – The Sting 1973” üzerine 2 düşünce

  1. Yakışılklı ve genç bir Robert Redford izlemek isteyenler buyursunlar 😀 Bu filmin sonu efsane diye biliyorum yamulmuyorsam ^^

Bir Cevap Yazın

