Pers Prensi Zamanın Kumları

Fantastik – macera türünde bir film. tv de görmemiş olsam izlemezdim ama nedir bir bakalım derken filmi bitirdik. eğlenceliydi de . sıkılmadan izlenir.

zamanı geri alabilen özel bir kumla dolu bir hançer , onun koruyucusu bir prenses, işgal için gelen bir ordu, zamanı geri alıp hayatının hatasını yapmaktan kurtulmak isteyen hırslı bir adam, bir kahraman, korsanlar  ve bolca kaçış  . film çok anlatılacak veya detaya inecek bir film değil . bu türü sevenler için tavsiye edilir.  ana olay örgüsü de bu hançere sahip olmaktan ibaret herkes elde etmeye çalışıyor ha bir de unutmayalım pers prenslerinden biri ve güzel prenses arasında da bu kovalamaca süreci içerisinde yeşeren bir de aşk var.

şu zaman da geri gitme olayına takıntımdan sevdim. ah ah nerede şu zaman makinesi be arkadaş yapın artık şu icadı gerçekten bir yüz yılın icadı olurdu 🙂

hayıflanmalarım bitti.  izlemek isteyenler pişman olmazsınız ama öylesine bir film olduğunu aklınızdan çıkarmazsanız.

esen klaın efem 🙂

Pers Prensi Zamanın Kumları” üzerine 2 düşünce

  1. Prince of Persia oyunlarını tekrar tekrar oynayacak denli severim, hatta son oyunu daha oynayamadığım için de felaket üzgünüm. Filmi de izledim ama oyundan aldığım keyfi alamadım. Çok eksiği vardı filmin. Üç dört oyunun konusunu tek bir filmde birleştirmişler gibiydi. Çekimlerini duyduğumda çok heyecanlanmıştım ama beklediğim gibi olmadı. Yine de kötü diyemem, öylesine bir film olarak düşünürsek kendi çapında iyiydi 🙂

    • ben oyunları bilmiyorum tabi , film fena değildi sıkılmadan izledim . çok şey de beklememek lazım macera filmi olmuş , sıkmıyor insanı , güzel 🙂

Bir Cevap Yazın

