Kuch Kuch Hota Hai – Birşeyler oluyor

1998 Yapımı bir hint filmi ile karşınızdayım. ara sıra fırsat buluyorum hint filmlerine çünkü haddinden fazla uzunlar . bu filmde aynı diğerleri gibi oldukça uzun içinde çokça şarkı barındıran bir film. ve şu meşhur oyuncuları var adamın ismini yine unuttum fakat çok sık karşıma çıkıyor.

konusuna gelirsek iki yakın arkadaş var. üniversitede onlar gibi kanka yok . kızımız kankasına aşık olmuş ama bir gün okula gelen güzeller güzeli ve de iyilik timsali bir kıza rastlayan küçük bey , olay yerinde  yıldırım aşkına tutulur . bizim erkek görünümlü kızımız da aşkını kalbine gömer , sevdiği adamı bu peri masalından fırlamış güzel kıza bırakarak okuldan ayrılır. esas adam evlenir ve karısı doğumda ölür. geriye kızına bıraktığı mektuplar kalır. sekiz yaşına gelen kızda annesinin isteği üzerine babasının kankasını aramaya çıkar. onu bulmak içinde yardım alır. onları bir araya getirme planları yapar fakat o erkek görünümlü kız hem değişmiş hem de nişanlanmıştır.

olayı çok mu anlattım hiç mi anlatamadım bilmiyorum ama yıllar sonra bir araya gelmeye çalıştırılan iki insan var. ben pek anlamadım adamın ölen karısına duyduğu aşk gerçek onu seviyor ki kadında sevilmeyecek gibi değil peki nerden çıktı bu eski meseleler diye soruyor insan çünkü duygusal olarak hiç de tatmin etmeyen , ikna olamamış bir izleyici kitlesi bırakacağını haykıran bir film var. maksatlarını anlamadım. senaryo öyle ahım şahım değildi. müzikler beni yüreğimden yakalamadı. bir aaamır khan da yoktu hani . o yüzden kendisini normal bir film olarak anıyor , çok vaktiniz yoksa da hiç buluşmayın diyorum .

çok konuştum hadi esen kalın efem 🙂

Bir Cevap Yazın

