MAVİ ‘den Paket Var :)

Mavi değerli blogger bakınız  burada   döktürüyor . uzun zamandır tanışıyoruz. blog açtığımda tanıdığım bloggerlardan kıdemli , trabzonlu , ankara  ikametli samimi bir dost . blog sayesinde tanıştık ama dost kelimesini böylesine hak eden insanlardan biri oldu benim için. iyi ki açmışım bu blogu diyorum ya işte bu yüzden tanıdığım bu güzel insanlar yüzünden. 

sayesinde viki kitap hesabı da aldım sanal kütüphane olayından da haberdar oldum artık. kitap sever arkadaşım bana bir sürü dizi ve anime cd si yolladı . yanında bir de kitap ve en değerlisi bir mektup . çok uzun zaman oldu mektup almayalı. çok mutlu oldum çocuklar gibi üstelik 11 eylül gibi felaket üzerine felaket yaşadığım bir günün üstüne çok iyi geldi. o çıkartmalarına ve her yere yapıştırdığın notlara bayıldım.

kargo kadar mutlu eden bir şey yok .çok seviyorum bu olayları şimdi bu teşekkür yazsının ardından bende bir mektup yazacağım ama ptt çabuk davranmazsa gecikebilir haberin olsun cancağızım 🙂 şu paketleri açarken yaşadığım heyecan beni çocukluğumu döndürüyor suratımın o halini bir görseniz 🙂

umarım bir gün Ankara’ya yolum düşer görüşürüz mavi , kendine iyi bak esen kal arkadaşım ve siz okuyucular  umarım böyle samimi insanlarla tanışma fırsatınız olmuştur 🙂

şimdilik bu kadar kaçmam lazım bye 🙂

MAVİ ‘den Paket Var :)” üzerine 4 düşünce

  1. tek kelime ile kıskandım lağnnnnn 😀 İnternetsiz kulunuzu cdsiz, dizisiz bırakıyorsunuz alıcağınız olsun Mavi hanım 😀 Düşünceli kızdır bizim mavican^^

Bir Cevap Yazın

