Kitaplar – Okumaya Çabaladıklarım

bu aralar kitap okumaya çalışıyorum internette yapacak bir şey kalmadı ne dizi film ne de manga anime bende kitaplara verdim kendimi ne de olsa iyi bir kitabın yerini hiç bir şey tutamaz . severim okumayı hele kitap ağzıma layıksa elimden düşmez. neyse efem kardeşimin çok önce aldığı daha filminin falan gündem de olmadığı zamanlardan kalma bir gün adlı bir kitap vardı kitap rafta aylarca kaldı dönüp bakmadım popülermiş diye herhalde sonra bir gün elimde hiç bir şey yok madem alıp bakayım dedim . kitabın çok başındayım çok övülmüş falan ama ben şimdi ne desem haksızlık olur bitmemiş kitap ile ilgili yorum yaparım sonra çok severim olmaz sadece şu ana kadar çok gerçekçi olduğundan pek sarmadı . ben de o kız gibi ergenliğin ikinci evresinde kafa karışık biri olunca bu kitabı bağrıma basamadım gerçek hayattan kaçmak için okurum kitapları gerçekleri hatırlayıp yüzleşmek için değil bu yüzden sıkıldım ve bıraktım ama bitireceğim ne de olsa başladık bir kere .

diğer bir kitapta yine çok popüler bu yüzden söylediklerim için bana kızabilirler bu kız da neden bütün güzel kitapları yarıda bırakıyor diye düşünebilirsiniz ama kitabın başını sevemedim beni alıp götürmedi . içine giremedim hikayenin ama onunda çok başında bıraktığımdan haksızlık ediyorumdur dönüp bitireceğim. bu kitabı ben almıştım kaç zaman geçti unuttum ama okumak nasip olmadı bu sıcak yaz havalarında yapılacak tek iş yarım bırakılan kitapları okumak olacak galiba.

ve tutunamayanları okurken merak ettiğim bu yüzden elimdeki kitabı bir kenara ittiğim diğer kitap ise prag mezarlığı bunu kardeşim almış garibim polisiye sanmış ama ben kitabın ilk elli sayfasında buna dair hiç bir işaret göremedim.  o kadar okuduğum halde neyle ilgili olduğunu anlatmakta güçlük çekiyorum bir kitabı9 anlamak için böylesine çaba sarf etmemiştim hiç. belki bu tarz kitaplar okumadığım içindir genelde tarihi , romantik veya polisiye okurum . kitapları bitirince artık bir iki satır yazarım .  benden bu kadar .

esen kalın efem 🙂

Kitaplar – Okumaya Çabaladıklarım” üzerine 10 düşünce

  1. Tutunamayanlar olağanüstü bir kitaptır. Geri dönüp biraz ilerlediğinde eminim seveceksin 🙂
    Benim hayatımda okuduğum en güzel kitaptır, üzerine tanımam 🙂

  2. Oğuz Atay okuması yaparken önceliği “Korkuyu Beklerken”e verirsen Tutunamayanlar’da daha rahat ilerleyebilirsin.

  3. Bir gün bence filmi ile idare edilebilecek bir kitap. Okumadım ama okunmasa da olur diye düşünüyorum.
    Tutunmayanlardan sakın vazgeçme. Yarısına kadar şans ver kitaba. Bide öylesine okuma. Yani ne bileyim etrafta biri varken kafan başka bir yerdeyken. O kitabı al ve en az bir saat kendini ona ver. Ancak öyle anlarsın ne kadar muhteşem bir kitap olduğunu.

    • bir gün fazlasıyla gerçekçi galiba bana öyle geldi ve benimseyemedim başında bıraktım. tutunamayanlara kesinlikle geri döneceğim herkes çok iyi olduğu konusunda hem fikir 🙂
      prag mezarlığı ise ömrümü yiyecek bir kitap gibi atsan atılmıyor satsan satılmıyor ama yarım bırakamam ki kitapları 😦

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s