Tek Kelime ile Ben ????

son günlerde fena halde yazıyorum, bir sürü yazı yazdım, hepsi can sıkıntısından , yapacak hiç bir şey yok ,havalar sıcak ,başladığım kitaplarım da sıkıcı çıkınca bende uzaklaştığım bloga geri döndüm ama o kadar uzak kalmışım ki bu sıralarda beni mim leyen herkesten özür diliyorum hepsini unuttum . balık hafızama sağlık ,eğer hatırlatırsanız onları da yazarım . şimdi yeni gelen bir mim madampatapuff  beni mimlemiş.

konu gereği onu tek kelime ile özetlemem gerekiyormuş yani ben öyle anladım . ama o bir eklentide yapmış okuyucuların blog yazarını ki burada ben oluyorum yorumlarında anlatmalarını istemiş . bende bunu çok sevdim . lütfen sizde yorumlarınızda winpohu’ yu tanıdığınız kadar anlatın , kelimelerle özetlemeye özelliklerimi bulmaya çalışın 🙂

madampatapuff içinse ben ” canlı” kelimesini seçiyorum içinde çok genç bir blogger olduğu hissini uyandıran fıkır fıkır bir  insan olduğunu düşünüyorum.

peki siz benim hakkımda ne düşünüyorsunuz beni hangi kelimeler anlatır okuyucularım ( gerçi burada yazar okuyucusu olup olmadığı konusunda şüpheye düşüyor yazdığı yazılara hiç tepki alamamasının bunda payı olabilir )  😀

ve sıra geldi mim i paslamaya ben bütün bloggerları mimledim gitti he he hepiniz yapın bu mim i benden size gelsin bakalım sizin gözünüzde winpohu nasılmış . esen aklın efem . hoş çakalın 🙂

not: not bunu okuyan herkes mimlendi kaçışı yok .

Tek Kelime ile Ben ????” üzerine 12 düşünce

  1. Son zamanlarda çok sıkılan..Ne diyeceğim diye düşündüm çünkü seni tanımıyorum o yüzden bu aklıma geldi ne yapayım 😀 …Sen sıkkınsın ve mim için teşekkürler fakat bu mimi pek beğenmedim karşımızdaki insanı tanımıyoruz ki sadece bir kaç yazılarını okumuşuz ve böyle bir soruya cevap vermemiş gerekiyor …

    • ha ha ha 🙂 haklısın son yazılar çokça sıkıldığımı söyledim di mi 🙂
      evet öyle bu mim bir kaç yıllık bloggerlara hitap ediyor sanırım onca yazıdan sonra bir fikir oluşuyor insanda azda olsa 🙂

  2. benim senin için seçtiğim kelime “dingin” olurdu. seni düşününce böyle kitaplar, filmler arasına gömülmüş huzurlu bir insan canlanıyor gözümde (hiç alakası olmayabilir ama kızma, şu anda sadece blog yazıları üzerinden değerlendiriyorum :P)

    • ara sıra ” dingin ” olduğum doğru ama değişken bir yapım var hep öyle gitmez bir de o huzur var ya o huzur daha onla hiç tanışamadım ben 🙂

  3. “Özgün” Daha önce yorum yaptım mı bilmiyorum ama blogun çok farklı geliyordu bana. Kendi halinde ve farklı olduğun izlenimini veriyordu. bu nedenle bu kelimeyi seçtim. Yanılıyorsam söyle…Sevgiyle kal. 🙂

    • çok hoşuma gitti ” özgün ” kelimesinden daha iyi ne olsun ama eski zaman kullanmışsın yoksa artık öyle değil miyim üh ühüüü ( bu melankolik çocukluk hali serzenişi bir şakadır :D)

      sen de sevgiyle kal 🙂 her daim beklerim 😀

    • ooo bunu çok sevdim nostalji rüzgarı müthiş replikler kraliçesi ve umursamaz bloggerdan sonra bu tabiri de tekelime aldım yakıştıran varsa benimdir he he 🙂

  4. Öncelikle rica ederim. 🙂 Canlı kelimesi çok hoşuma gitti. Deyim yerindeyse kurt kaynıyor her yerim. :)) Ben sana ‘sevecen’ diyorum. Daha tam anlamıyla tanışmadık ama görüştüğümüz zaman hiç soğukluk çekmeyeceğime inandığım insanlardansın. 🙂

Bir Yanıt Bırakın

