Paradise kiss ve High School Debut

Filmlerde birikti anlatmasam olmaz . ilk önce ablamın tesadüfen seçtiği bir filmden bahsetmek istiyorum. o ne zaman gelse film izleriz ama her defasında da hep kötü filmleri seçmiş oluruz hiç bir zaman memnun edemedik bu yüzden kendi seçti filmi, biz bu filmi izlerken ben devamlı ya bu çok animevari , baksanıza sanki anime gibi , aa ne çok anime karakterlerine benziyor dedim durdum ve sonra jeton düştü bu bir animeden uyarlama hem de ben bu animeyi defalarca gördüm ama ilk defa bir animeden önce live action izlemiş oldum sıralama bozuldu.

Paradise kiss bir live action gibi çok farklı bir yanı yok hikaye güzel liseli bir kız bir gün yolda yürürken keşfedilir ondan mankenlik yapmasını isteyen bir grup genç okul mezuniyetinde katılacakları yarışma için elbise dikmektedirler. markaları bile vardır markanın adı paradise  kiss . neyse kızımızın sınavları vardır böyle boş işlere vakit ayıramaz onun için reddeder fakat george ile tanışınca işi kabul eder onlarla provalara başlar , zaman geçirdikçe hepsini çok sever hayallerini sorgular yaşam gayesi değişir evi terk eder , istediği hayatın peşinden koşacak cesarete kavuşur kısaca hikaye bu . izlerken detayları seveceksiniz bence çok komik veya eğlenceli olmasa da gülümseten bir film olmuş. zaten japonca konuşmalar bana hep karizmatik gelir filmi izlerken eğlendim . çok şey vaat etmese de sıkmıyor . gençlerin azmi ve istedikleri için mücadele etmeleri çok hoş sonra aşk var. ve bazı sahnelerde çok güldüm.  belki animesini de izlerim fena değil.

High School Debut yine bir manga uyarlaması ben mangayı okuyamadım ama live action izledim bu sefer ki film fazla animevari o animeye özgü abartılardan hiç mi hiç kaçınmamışlar her şeyi birebir uygulamışlar böyle olunca ben genelde soğuyorum yani anime de tamama o abartılar göze batmıyor ama film olunca daha gerçekçi olsun istiyorum neden bu ısrar neden ille birebir oluyor bu sahneler ki mesela kızın uçması hiç de gerçekçi değil aklıma takılıyor arka fonda beliren koyu auralar da öyle ama bu da live action işte bu kadarını göze almak gerekiyor.

konu orta okulda beysbol oynayan bir kızımız var. lisede popüler olup erkek arkadaş bulmak istiyor bunun için çok da çaba sarf ediyor ama bir türlü başarılı olamıyor sonra arkadaşı ona bir koç tutmasını söylüyor o da kızlardan nefret eden okulun popüler çocuğunu ona koçluk yapması için ikna ediyor.  çocuk onu popüler yapacak kusurlarını düzeltecek böylece bizimki de erkek arkadaş bulacaktır . ama tek bir şartla kızımız asla ve asla çocuğa aşık olmayacaktır bu sözü vermiştir.

film ahım şahım değil hatta bazı yerlerde çok saçma ve sıkıcı ama bir osaka – san var ki sanırım adı buydu ne şeker şeydi o öyle yaptığı taktik , insanları çok iyi anlaması ve o gülümsemesi on numaraydı ki kendisini yalnızca bir kaç dakika görüyoruz yazık yani o sevimliliğe . bu film için de eh işte diyorum o ayakkabı sahnesi de kül kedisine gönderme sanırım pek olmamış ama japonca olunca bir de shoju olunca dayanamadım işte.  vaktiniz varsa izleyin diyor ve kaçıyorum yeni posta görüşürüz efem 🙂

Paradise kiss ve High School Debut” üzerine 4 düşünce

  1. Ben kardeşimle birlikte japon,kore filmleri izlemeyi çok severim.bu iki film de izleme listemize alınmıştı.sende yazdıktan hemen izleyesim geldi.

  2. paradise kiss’in live action’unu iyiki önce izlemişsin. çünkü animesinden sonra izleyince benim için büyük bir hayalkırıklığı oldu. özellikle george’iyi hiç beğenmedim. sanırım insan bir şeyi çok beğendiyse sonraki uyarlamaları ister istemez önyargıyla izliyor.
    animesini de sırf açılış şarkısı için bile muhakkak izlemelisin diyorum.zaten 12 bölümcük. nana gibi çarpıcı olmasa da acı tatlı tadıyla çok farklı bir anime paradise kiss. özellikle sonunda çok ağlamıştım.

    • filmden sonra animesini merak ettim ama şimdi hikayeyi biliyorum ya hemen izlemem . eğer bende animeyi önce izleseydim büyük ihtimalle beğenmezdim live actionları beğenmiyorum genelde bazen iyileri çıkıyor olsa da anime gibi olmuyor .

Bir Cevap Yazın

