SEVİYORUM ”2”

Ben bu seviyorum yazılarını çok sevdim . dur ya nasıl cümle oldu bu 🙂 neyse sevdiğim şeylerden kısa kısa bahsedeceğim bir sürü yazı olacak galiba . bu sefer ki sevdiğim şey ise bir dizi , ablam bize geldiğinde oturup eski bölümleri izlediğimiz benim lise yıllarıma denk gelen bir istanbul masalı . bu diziyi sevme sebebim tabi ki mehmet aslantuğ bilen bilir benim için bir mehmet aslantuğ bir de serhat tutumluer vazgeçilmezdir. daha bu ajushi kavramına yabancıyken bile ”ajushi”ciymişim bende haberim yokmuş 🙂

dizinin bir sahnesinden bahsedeceğim çok sevdiğim bir sahne videosu yok ama replikleri ve resimleri var. selimi ‘in o muhteşem ses tonu ve bizi sevdiğine inandırdığı o harika oyunculuğu ile esma’ya telefonda seni seviyorum dediği sahne . öyle bir seni seviyorum diyor ki o ses , o bakış , o tonlama beni benden alıyor . yok böyle seviyorum deme 🙂

selim hastaneden çıkmıştır esma ‘yı arar,  camdan da onu izlemektedir zaten . o malum cümleyi kurar sonrası sessizlik …

ESMA:nasılsın 
SELİM:ya bu cep telefonlarının kötülüğüde bu.karşı tarafı şaşırtamıyorsun hiç 
ESMA:sen kalbine bıçak saplanıp 5 günde iyileşen biri olarak bizi yeterince şaşırttın zaten 
SELİM:biz buna aşkın gücü diyoruz küçük hanım.saçların böyle toplu olunca çok güzel oluyorsun biliyormusun 
ESMA:şaçlarım mı evet top…aa senin yatman gerekmiyormuydu 
SELİM:hayır.doktor günde üç kez sabah öğle ve akşam sana bakmam gerektiğini söyledi düzenli olarak yoksa iyileşemezmişim 
ESMA:hımm peki yaran nasıl acıyor mu 
SELİM:hayır acımıyor.aslında daha çok gülünce acıyor.o yüzden beni güldürmede ciddi şeylerden konuşalım 
ESMA:iyi bende yarınki ders notlarını hazırlıyordum onlardan bahsediyim istersen.peki serbest piyasa ekonomilerinde büyüme alternatifleri 
SELİM:seni seviyorum 
******* 
SELİM:tamam sonra yine ararım 
ESMA:tamam 
SELİM:şimdi annenin yaptığı yemekleri yiyip iyileşmem lazım.sanada. 

bu esma da tam kalas adam seni seviyorum diyor bunda tık yok neyse efem bir yazının daha sonuna geldik yeni bir yazı da görüşmek üzere esen kalın belki bir seviyorum yazısı daha eser 🙂

SEVİYORUM ”2”” üzerine 8 düşünce

  1. Bir İstanbul Masalı! Bu diziye bayılıyordum ben! 🙂 Yazdığın sahneyi kim bilir kaç defa izlemişimdir, tekrar tekrar başa sarmışımdır, Allah bilir. Nasıl da aşıktım Selim’e… Onun Esma’ya olan aşkına aşıktım aslında. Mehmet Aslantuğ’un ses tonuna, karizmasına bayılırdım zaten. Ne kadar aşkla bakıyordu öyle, değil mi? :))
    Bana bayılarak izlediğim bu unutulmaz anı hatırlattığın için çok çok çok teşekkür ederim. Açıp izlemek istedim tekrar. 🙂

    • bende onun esma ya olan aşkına aşıktım bir de selime tabi he he 🙂 sahne çok güzel adam aşık aşık bakıyor inandırıcılık on numara asıl ben teşekkür ederim 🙂

  2. Ben de senin Bir İstanbul Masalı ve Mehmet Aslantug fanlığını unutamıyorum.O zamanlar bizim için senin bir şeylere o derece fan olman ağırdı,zordu kok 😀 Alışık değildik her hafta hevesli hevesli dizi anlatmana.Sen bilmiyorsun sana hiç söylemedik ama her gün kafa patlatıyorduk” vay be bu kızın da fan olabileceği bir alan varmış” diyorduk hey gidi.Geçmişe döndüm bak.Mehmet Aslantuğ fanlığına sağlık 😀

Bir Cevap Yazın

