” A Gentleman’s Dignity ” ve ” BİG ”

içimdekileri anlatmadan duramadığım için yine buradayım. daha önceki posta  dizi sezonunu açtığımı söylemiştim.  yeni dizilere bir şans verip beğenirsem devam etmeyi düşünüyordum bu sebeple unnimiz kim su ah ‘ın  I do I do ‘su ile başladım ama ilk bölüm beni cezp etmedi bıraktım. bu kadının karşısında oynayacak oyuncu yok valla kendisine hayranım ama hikaye beni bağlamadı.

sonra big izlemeye başladım tabi gong yoo yüzünden ve hikaye güzel iki bölüm izledim devam ederim ben buna. malum doktor gong yoo ‘nun nişanlısı bir öğretmen ve onun öğrencisi etrafında şekillenen bir hikaye var.  liseli ile doktorun bedenleri değişiyor kaza sonucu fanstastik ve keyifli bir hikaye. başlarda liseli oynayan çocuk o kadar iyiydi ki gong cuğumun karizması sarsılacak diye telaşlanmadım değil . gong ve bu liseli olunca dizi izleniyor be birde öğretmenin kardeşini white cristmas dan beri tanıyorum oyuncular iyi olmuş.

ve gelelim bu postu yazma sebebime bunu sona sakladım çünkü en çok bunu anlatmak istiyorum tabi ki A Gentleman’s Dignity ‘den bahsediyorum.  bir centilmenin itibarı , gururu , şerefi vs. şeklinde çoğaltılabilen bu dizi benim listemde ilk sırada yer alıyor diğer dizileri izlemedim haksızlık etmek istemem ama sanki yılın dizisi bu benim için. ben bu diziye aşık oldum.

f4  olayını ajushi olayına bağlamışlar 41 yaşında dört adamın hikayesini izliyoruz. doğrusunu söylemek gerekirse bu diziye bakmam öylesine izleyeyim dedim ama yanılmışım ben aynı şeyi best love da yaşamıştım çirkin bu adam diye başladığım dizinin sonunda bayıldım kelimesiyle gelmiştim. aynı durum burada da geçerli ben kim do jin e vuruldum. çatı katı prensi , big , queen ın hyun man falan derken bir sürü dizi izledim ama bu yıl hiç bir baş role tutulamamıştım ta ki bu diziye kadar. yine benim dişime göre tam tipim bir arıza karakter burada yer alıyor. sanırım dizinin senaristinin secret garden ı yazan kişi ile yanı olması buna sebep. orada ki kim jon won takıntım burada kim do jin oldu 🙂  ben vuruldum başka söyleyecek söz yok 🙂

dizi de öğretmen ile kim do jin ‘in aşkı ilgimi çekiyor . onların her konuşması incelikle örülmüş. tanışmalarından itibaren mevsimlerin değişmesi falan çok hoştu. öğretmen ev arkadaşının sevgilisine aşıktır. platonik bir aşk bu.  kadın duygularını içine gömen biri ama kim do jin bunu anlıyor tabi . bundan sonrası aslında bu dizi ile ilgili hiç bir şey anlatmamalıyım sürprizi kaçmasın ama diğer taraftan her sahnesini de konuşmak istiyorum.  çok güldüğüm bir dizi oldu eğlencesi eksik olmuyor. ve adamın karşılıksız aşkına tavrı sonra bizim hep eleştirdiğimiz ikinci adamların saf masum aşklarını yıkışı ne yani seni karşılıksız seviyorum diye başka kadınlarla olamam mı sen benimle olacak mısın dediğinde öfkeyle karışık hak vermem ve bu arızaya  kapılmam dizinin benim gözümde böyle  mükemmelleşmesini tek sebebi . diğer yan etkiler ise adamın süper oyunculuğu bakışı , duruşu her şeyi o mimikleri ile anlatması , o bakışı var ya o bakışı anlatamıyorum . ve her zaman dile getirdiğim ajushi merakım . ne edersiniz çıtır çerez değil ne varsa ajuhsi de var 🙂

yazıyı bitirirken herkes bu diziyi izlesin sonra gelsin muhabbet edelim olmuyor böyle , esen kalın efem 🙂

” A Gentleman’s Dignity ” ve ” BİG ”” üzerine 29 düşünce

  1. ben diziye yarın öbür ün başlayacaktım Kim Ha Neul’e bayılıyorum ama OMG, Jang Dong Gun’un adı Kim Do Jin mi???? Won Bin’ın gerçek adı Kim Do Jin, ben hemen izliyorum diziyi :)) Dong Gun’la Won’un da yakın olması filan zaten bir se övdün diziyi bu kadar 🙂

    • çok övdüm aklınızı çelmek için ama ben çok sevdim bu diziyi başlarda sıkılırsan da bırakma en az 4 bölüm şans ver 🙂 izledikten sonra gel muhabbetini yapalım 🙂

  2. Ben uzun zamandır bu diziyi bekliyordum oyuncular senaryo her şey tam beklediğim gibi özellikle 4 tane ajuhsi sevilmezmi bu dizide ilk defa 4 karekteride çok sevdim dostlukları diyalogları vede sürekli dile getirdikler 41 yaş mevzusu çok hoşuma gidiyor ama ikinci karekteri daha bir sevdim Kim So Roo kim do jin iyi hoşta orijinal bir karekter olmamış bana Secret Garden’ın kim jon won’nunu hatırlatıyor ! kadın oyuncularıda çok sevdim daha ne olsun tadından yenmez bir dizi olmuş ^^

    Bu yaz izlediğim bütün Kore dizileri çok güzel aman nazar değmesin ^^

    • ben diziyi tesadüfen gördüm ama çok sevdim o yaş muhabbeti benimde hoşuma gidiyor ben secret garden da ki adama benzediği için seviyorum zaten benim tipim bu arızalar ok hoşuma gidiyor 🙂

  3. Bende bu akşam 3.bölümünü izledim. Çok beğendiğim hemen saran bir dizi. Ajusshi lerden avukatta fena değil. Bıcırık kızla ilişkileri nasıl ilerleyecek çok merak ediyorum. Dizide çiftler arasında kimya sorunu vs yok. Diyaloglar gayet zengin ve doyurucu zaten 🙂 Dilerim finalini güzel yaparlar 😉

    İzlemeyen utansın diyorum ve kaçıyorum.

    • haha ha ben de 4. bölümü dün izledim ah çok hoş o kim do jin ben onu ve avukatı çok sevdim . umarım final güzel olur. altından çıkacaklar ile ilgili tahminlerim var o dolma kalemin neden kaydedici olduğu bir yere bağlanacak gibi. izlemeyenler hayıflansın canım 🙂

  4. Secret garden’da Kim jon won’un kabullenemediği delicesine aşkını, mimiklerini, hareketlerini, karakter yüzünden Hyun Bin’i çok sevmiştim. Yeni de bir dizi bitirdim, o zaman ben de buna başlayayım pazartesi.

  5. Aa-a! Secret garden ile aynı senarist olduğunu bilmiyordum. Taşlar şimdi yerine oturdu, baş karakterler “huysuzluk” yönünden hakkaten benziyorlar:)
    Dizi baştan sona eğlenceli, hele de benim “dramsız bi tane mi dizi olmaz arkadaş ya!” diye akıntıya kürek çektiğim şu günlerde çok iyi geldi. (Öyle umuyorum ki, bu dizi dram-dram-dram -dram, aklınız 2gram tarzı bir sürece girmeyecek!:()
    Benim için unutulmaz sahneler arasına şimdiden giren sahne: 3. bölümün başındaki bar sahnesi! O kadar güldüm ki evdekiler geldi ne oluyor diye, başa alıp onlara da izlettim, onlar da bayaaa güldü. Aklıma geldikçe açıp bi daha izliyorum o sahneyi. Oppa kılığındaki ajuşşiler:))
    Dumur olduğum sahne ise, senin de bahsettiğin o sahne: adamın ayakkabıları geri getiren kıza kapıda verdiği ayar. Amanın! Ben taş kesildim be adamı dinlerken. Kızın da donup kalması felan hakkaten gerçekçi tepkilerdi. O laflardan sonra benim kendime gelmem bayaa zaman aldı, artık kız… daha da yazarsam spoilerin gözünü çıkarmış olucam galiba…
    Dizinin en büyük eziyeti; bölüm bölüm beklerken, bizi süzüm süzüm süzmesi! 😦

    • bende öğrenince aha dedim demek bundanmış 🙂
      dramı bende sevmiyorum süründürüyor insanı dizi dediğin eğlenceli olacak.
      o bar sahnesi var ya beni bitirdi çok güzeldi sonra o ayakkabıları iade ettiği sahne adama kızsam da haklı beyler dağılın demek geldi içimden sonuçta bu aşk karşılıksız ne yapsın kırk yaşına gelmiş adam onu mu bekleyecek. burda bir sürü sahneyi sevdim ben hepsi güzel geliyor hele itirafı için öyle kolayca unutulacak itiraflardan değildi demesi yok mu . her defasında kıza beni hatırlamadın mı demesi kıskanması falan . ne bilim baya sardı beni senle de iyi muhabbeti yapılır bu dizinin 🙂
      evet çok kötü beklemek 😦

  6. Nedir bu “Noona sevdası” yahu! Ve “noona sevdasına özendirme sevdası”! Bknz: I do I do. Vazgeçtim, burada noona değil, ajumma sevdası var!
    Yazıktır, günahtır; veriyorlar ağzı süt kokan oğlanları anaları yaşlarındaki tiplere! Bizim ülkede olsa neeeeyse diyecem ama:))
    Ama hakikaten, IdoIdo’da kimsunah ne kadar güzel bi kadın olsa da, o oğlanla sevgili olabileceklerini midem almıyor! Olaya adli olarak müdahale edip, burada pedofilik bir vaka var amirim diyerek kimsunah’ın koluna kelepçeyi takasım geliyor!

    Aynı şekilde, A Gentilman’s D.’de ki noonayla evli olan ajuşşiye de üzülüyorum, yazık adama:( Hepte suratsız oluyor bu “talihli” noonalar…

    • noona sevdasına katılıyorum haklısın başlarda bende olmaz böyle şey diyordum çoğu zaman öğretmen öğrenci ilişkisi falan olunca pek kabullenemiyorum ama bazende onlarda öyle tatlı oluyor ki kadınlara hak veriyorum nasıl dayansınlar garipler 🙂

      ajumma ha ha ha evet fazla büyük kadın nedense bizim için hala tabu pek kabullenemiyoruz bu durumu ama iş kadınlara gelince ajushi ajushi diye dolanırız he he 🙂

      • Hadi kadınlar dayanamıor bu süt oğlanlara ama, oğlanların da en büyük hayali bir noona ile evlenmek gibi yansıyor buraya:)
        Bak, bu gentleman dizisinde de öğretmenin sınıfında ki çocuk öğretmene yanık. Bi de direk hocaya diyo ki “hayalim, sizin genç eşiniz olmak!” Töööbe töbe oğlum kız mı yok! bi çekil:)
        Ben Gong’u severim, Big’i sırf gong’u azar azar izlemeye dayanamam diye bekletiyorum. Ama HelloMyTeacher dizisini, gong’a rağmen ömrümden ömür vererek bitirmiştim! Bak o öğretmenin gong’a attığı sopalar geldi aklıma, yine uyuz oldum!:(
        Gentleman’da da noonayla evli olan zavallı ajuşşi, kadın yüzüğü bile yutturdu, acımadı ajuşşiye yaa…
        Noonalar! Alıyorsunuz gül gibi oğlanları, bari iyi huylu olun be ayıptır! diye ayar veresim geldi:)

        • hahahha çok hoşsun ya ayar ver o zaman 🙂 evet ama bu nooların bazıları pek güzel çocuklarda haksız sayılmaz yine de absürt geliyor bize 🙂

          o diziyi ben izlemedim dedim ya öğretmen öğrenci ilişkisi bana pek bir gerçek üstü geliyor 🙂

  7. Yazını okuduktan sonra başlayıp, 4 bölümü bitirdim.anlattığın kadar varmış.Gerçekten çok güzel bir dizi.Big’den daha iyi gerçekten.Ama o da daha çok yeni, bakalım ilerleyen bölümlerde ne olacak. Big’i de Gong yoo için izlemiyor muyuz zaten 🙂

    • Aynen öyle gong için izliyoruz 🙂 bu dizi çok sardı beni bilmiyorum havasından suyundan senaristinden olabilir tam benlik ne güzel başkalarını da zehirlemiş oldum yaşasın kötülük 🙂

  8. A gentleman’s dignity’nin 5. bölümünü de izledim, hala süper, daha da süper. Ben zaten olgun erkekleri beğenirim o yüzden tam benim dizimmiş bu.
    Gerçekten benim de bu sezon izlediğim en keyifli dizi olacak heralde.
    ‘big’ beni biraz sıktı.bir de gidişat nereye gidecek diye düşündürdü. yani o bedendeyken sevgili olamazlar, sonunda ruhlar yeniden mi yer değiştirecek, değiştirecekse bizim kız sabi sübyan çocuğa mı kalacak ? filan falan.
    I do I do’yu da kimse kusura bakmasın hiç beğenmedim, hiç bana göre değil. Nerde kim sam soon nerde bu ajumma…bir de gencecik çocuğu koymuşlar karşısına peh

    • ben beşi henüz izlemedim geldi mi ki 🙂
      big konusunda haklısın bu yüzden başlamayıp başlamamak arasında tökezlemiştim ama sonunda dayanamadım 🙂

      ı do ı do eğlendirmedi beni yoksa izlerdim ama ilk bölüm baya kasvetliydi.

      • ben dün altyazısız baktım sırf meraktan, bugün de dramacrazy’de eng sub izledim yeniden. tr sub biraz geç oluyor bir haftayı buluyor haliyle.

  9. öncelikle merhaba sevgili winpohu’ca valla bende a gentleman’s dignty dzisine aşık oldum dizi gittikçe dahada güzellşiyor yeni bölümde çok güzele benzior merakla bekliorum bahsettğnz diğer iki diziyede baktm ama pek sarmadı beni neyse yazın harika olmuş ellerine sağlık artık sıkı bir takipçinim^^

  10. AGD! AGD! Heheh bende twitterda Sevda ve Berna’nın ballandıra ballandıra anlatmaları sayesinde dedim çok şey kaçırıyorum galiba hemen başlıyayım.Bana da Best Love’da yaşadığım şokun aynısını yaşattı 😀 Adamların -avukatı saymıyorum- hepsi birbirinden çirkin ama olay o işte! O dördüde yakışıklı olsaydı inan bu etkiyi, yada bu eğlenceyi vermezdi bana.Belkide onların bu yakışıklılıktan yoksun playboy halleri en çok sevimli gelen.Kısacası çok sevdim umarım bu doğrultuda devam eder =)

Bir Yanıt Bırakın

