Sonsuzluktur Kitap…

 

kitap bence başka başka dünyalardır . ne zaman ki başka bir boyuta geçmek istersiniz o zaman bir kitap yeterlidir.  nerden çıktı bu yazı tabi ki serseri depresyonun beni mim lemesi vesilesiyle bakınız 🙂

1.Ne sıklıkla kitap okursunuz?

benim bir planım programın yoktur. her şey de olduğu gibi bu durma ve moduma göre değişir  ama elime bir kitap almaya göreyim onu hemen bitirmek huyumdur. ben sabahlara kadar uyumadan iki hatta bir günde kitap  bitirdiğimi bilirim yemeyi unutacak kadar sevdiysem kitabı beni tutabilene aşk olsun 🙂

2.En sevdiğiniz yazarlar?

benim sevdiğim bir sürü yazar olabilir ama en aklımda kalanlar çocukluğumun ve her daim hayatımın fovorisi agatha christie , margaret mitchell rüzgar gibi geçtiden dolayı , jane austen tüm kitapları , elizabeth gasskell kuzey ve güney , emiliy bronte uğultulu tepeler, charlote bronte jane eyre , philippa gregory boleyn serisi , tolstoy , reşat nuri , judith mcnaughty, charles dickens   say say bitmez bu soru en iyisi burada kesmek 🙂

3.En beğendiğin kitaplar?

bu soruya cevap vermek çok zor iş azizim ama bir kaç örnek ile rüzgar gibi geçti , uğultulu tepeler, aşk ve gurur, jane eyre, kuzey ve güney , düşler krallığı , anna karenina ,çalıkuşu … böyle uzar gider bu soru

4.(Yerli/yabancı) hangi yazarların kitaplarını daha çok tercih edersin?

öyle ayrımın yoktur yerli yabancı okurum ama yerli okuyorsam günümüz yazarlarını okumam genelde eski yazarlardır benim okuduklarım.

5.Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?

seri olarak bir tek boleyn serisini okudum sanırım . devamlı kitaplara yönelmedim pek. bu serinin altı kitabını da pek sevdim .

6.Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?

romantik , polisiye , tarihi , gerilim aslında olay örgüsü yoğun ve heyecanlı kitapları seviyorum .

7.En son hangi kitabı okudun?

en son sergüzeşti okudum am o çok kısa bir kitaptı ondan önce sinekli bakkalı okudum.

8.Şu anda hangi kitabı okuyorsun?

jane eyre yi aldım ingilizcesinden okumaya çalışıyorum 🙂

9.Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?

ben yeni yeni keşfettim çok güzel bloglar varmış . şimdi ahlanıyorum neler varmış da benim haberim yokmuş hep sinema blogu takip edersem böyle olur işte 🙂

10.KİTAP OKUMAK sizin için ne ifade ediyor?(cevabını en çok merak ettiğim soru)

ben kitap okuduğum zaman hayal dünyam yeni bir kapı açar zaten balık burcu olarak hayal gücü  konusunda sıkıntım yok . yepyeni dünyalara gider yeni deneyimleri yaşamış gibi olurum . kitabın içine girer sanki orda bir karakter olurum. beni mutlu eden . gerçeklikten kurtaran ,yepyeni ufuklar açana zengin bir  dünya kitap. sanki bir bahçeye açılmak gibi. uçsuz bucaksız bir yolculuk 🙂  yaşamadan deneyim edinip duygu geçişleri sağlayıp empati kurduran bir kılavuz kitap. eğlendiren , hüzünlendiren bir kılavuz. hayata başkasının gözlüklerinden bakmak gibi.

sıra geldi mim i yollamaya tekrar aramıza dönen mavi ‘ye gitsin çok okur biliyorum bir de şuan bu yazıyı okuyan tüm kitap severler mim lendiniz 🙂

Sonsuzluktur Kitap…” üzerine 4 düşünce

  1. teşekkürler cevap verdiğin için:)

    en sevdiğin kitap olan rüzgar gibi geçti’nin filmini duymuştum sanırım kitapla aynıdır(moda ya) kitap olunca merak ettim listeme aldım:)

    ayrıca genelde eski ya da klasik diyeyim kitap okuyorsun filmde ayı şekilde son zamanlarda blogunda sık görüyorum:) ben pek okuyamıyorum klasik:)

    • yenileri de severim ama ben retro insanıyım nostalji hep var bende 🙂
      rüzgar gibi geçti nin ilk kitabını okudum sona filmini izledim ikisi de birbirinden şahane ve en sevdiğim cümle oradan açıkçası canım hiç umurumda değil 🙂

  2. ah canım bütün o Boleyn serisini okudun mu? Ben üçünden sonra pes ettim açıkçası. Hayır kitaplar iyi gidiyordu da benim edebi zevkim değişti o ara. Hele o mavi kapalısını almayı o kadar istedim ki. Ama yapamadım. Çok değiştim ben 😛
    Türk klasiklerini okumana çok sevindim. Genelde tercih edilmez onlar. Helal olsun ne diyeyim. Gözümde süperdin süpsüper oldun 😀
    Kitap blogu takip etmiyoruz değil mi hiç? Ben de etmezdim. Varlıklarını keşfetmemle bu işleri bırakmam bir oldu 😀 Beş aydır yorum yazdığım ilk kişisin sanırım =) Mim bana paslandığı için olduğu kadar konu kitap olduğu için de burdayım. Açıkçası son zamanlarda o çok svediğim bloglarda ilgimi çeken bir şey bulamıyorum. Her yan müzik, klip, video oldu. Arkadaşlarıma hiçbir şey yazamadan çıkıyordum aylardır. Son zamanlarda ziyaret dahi edemiyorum. Çok üzülüyorum ama tarz değiştirdi hatunlar ben ne yapayım =)

    Mim için teşekkürler. Yeni serüvenin ilk mimi. Sanırım diğerinde d eilk Nefi’m yollamıştı bir pas. Bu işe kalkıştığıma pişman oldum açıkçası. İnsan bir kere körelmeye görsün bir daha toparlayamıyor imiş. Gördük. Orda öyle duruyor bir haftadır sayfa. Senin teşvik mimin ile başlayacağım kısmetse =) Ama eski formu zor yakalarız gibi hissediyorum =)

    Teşekkürler tekrar ^^’

    • hoş geldin sefalar getirdin 🙂

      bende heyecanlı oluyor diye başlamıştım bir daha da bırakamadım huyum kurusun ille bitiricem 🙂

      sen de benim gözümde süpersin türk klasiği yeşilçam vs severim ben öyle burun kıvırmam onlardaki lezzet hiç bir yerde yok .

      ben kitap bloglarını yeni keşfettim valla kaç yıl oldu neden şimdi keşfettim nerdeydi bu akıl bilmiyorum ama çok güzel oldu . eski bloggerlarda yok eski tad da yok pek.

      kitap diyince aklıma gelen ilk kişi oldun cancağızım 🙂 sen hemen eski formuna dönersin biliyorum seni bloggerın şahısın . bende dönmene çok sevindim ne güzel eskisi gibi o tarzını konuşturursun 😀

Bir Cevap Yazın

