Menekşe Gözler

Televizyonda denk geldim filme ve oturup herkse izlettim .  Bu blogu neden açtığımı yeniden anımsadım . İşte ille yazmalıyım dediğim için açmıştım blogu o an yazmak anlatmak istediğim şeyler için . Panlı programlı yazılar insanı değilim ben anlatmak istediğim de işte karşınızdayım .

Filmi  Sadri Alışık için izledim desem yerdir. onun o sesiyle şarkılar dinlemek . o bakışlarıyla üzüntülü efkarlı aşık adamı izlemek büyük zevk. Lakin Erol Büyükburç ve şarkılarını atmak gerekiyor filmden filmi sadece Sadri Alışık ın kısımlarından oluştursalar olurmuş. Erol büyükburç un şarkıları kadar kötü olan diskotek sahnesi hem saçma sapan bir müzik o saçma sapan müziğe hiç uymayan duygusal desen değil hareketli desen değil bir şarkı ve tuhaf tuhaf dans eden insanlar ha bir de bu tuhaf dans eden insanlara rağmen eğlenceli verilen şarkıda neymiş kız hep ağlarmış,  yeme bizi yeşilçam ve o sahnede ki figüranların diyalogları kız : ne biçim şarkı bu;  adam:  şarkıyı neyse de bu dans nedir.  Yani tam olarak böyle değilse de içimdekilere tercüman olmuştur. Sonra Fatma Girik in o absürt komedi unsuru olan oynama sahnesi var yoldan geçen taksiyi dur durup bizimle oynayın diyor adam da tamam ablacım diyerek inip oynamaya başlıyor . Çok mutlu olduklarını anlatmak için bu kadar atraksiyona gerek yoktu be 🙂 Ve  Rrol B… oynayamaması çok itici ya o kafasını sallayıp durması . İşte bunları bırakırsak geride Sadri Alışık oyunculuğunu döktürmüş ha bir de onun o uzatmalısı var o kadını  da çok sevdim .  Nasıl bir kadındır o öyle.

Annemin o uzatmalının sahnede şarkı söylerken hep aynı elbiseyi giyiyor bu tepkisi . Sonra kaza geçiren Fatma Girik ve Erol hastanededir. Sadri Alışık bu ikisini birlikte görür yıkılır babamın tepkisi  ‘’ işte şimdi adam ölsün diye dua ediyor’’  🙂 ailemle türk filmi izlemek ayrı komedi .

Yine  şarkıda ki gibi menekşe gözler de hiç vefa yokmuş hiç sefa yokmuş. Sadri Alışığın sesinden şarkılar seni söyler de olmazsa olmaz . bu film de bir tek şey var o da bir adamın karşılıksız fakat bir o kadar büyük sevgisi .

Ben bu adamı çok seviyorum ya . size bir video bırakıyorum ama ofsayt osman ın hakim bey sahnesi , ah müjgan ah ın müjgan paraya gitti sahnesi de favorilerimdendir bir de fakir halk çocuğunun hikayesini tıklayarak izleyebilirsiniz.

fakir halk çocuğunun hikayesinden  ne demiş james bond zenginsen dünya sanan aşık züğürtlere yakışır tahta kaşık yes alright .  seviyorum sadri alışığın bu tiplemelerinin mahalle jargonunu 🙂

şimdilik esen kalın efem 🙂

şarkılar seni söyler  

Menekşe Gözler” üzerine 4 düşünce

  1. Çok aktif gördüm son günlerden seni Winpohu 🙂 Süpersin.
    Ben de bugün Ne Umduk Ne Bulduk’a rastaladım TRT’de. Özlemişim. Yeşilçam candır 🙂

Bir Yanıt Bırakın

