Benim Çocukluk Kahramanım

Seymssomething beni  burada mim lemiş.  konusu ise şu aşağıda ki sorular

Sevdiğiniz bir süper kahraman!

Neden?

şimdi bu mim ‘i yazıyorum ama onun da benim gibi mamaru yu seçmesi çok ilginç. benim de çocukluk kahramanım smokinli şövalyeydi.  şimdi ne kadar düşünürsem düşüneyim aklıma başka kahraman gelmiyor. ee ben  sailor moon fanatiği bir insanım . benden de başka bir şey beklenmezdi .

nedeni ne gelirsek  ilk olarak o yaşın verdiği zaaftan dolayı ona delicesine vurulmam ilk aşkımdır ne de olsa 🙂

sonra  her defasında çıkıp usagiyi beladan kurtarması , ki bu durumlarda usagi hep ona güvenebileceğini biliyordu. ne kadar rahatlatıcı bir şeydir her zaman güvenebileceğin birinini olduğunu bilmek.

sonra o gizemli havası siyah smokini maskesi ve kırmızı gülleriyle çok cool olması bir den havalı belirişi . beyaz giydiği halleri de hep aklımda moon light prince olmuştu ah ah 🙂 ay ışığı şövalyem benim .

ve kişilik olarak da hep bir numara olmuştur. süper kahramanım benim 🙂

gelelim mim i yollamaya  hikaruivy, egosantrik , serseri depresyon ,sessiz gemi  ve rosa haydi kolay gele 🙂

not : şu ikinci resim hala dolabımda asılıdır 😀

 

Benim Çocukluk Kahramanım” üzerine 14 düşünce

  1. ya zaten sailor moon izleyip mamoru’yu sevmeyen görmek yok denilebilecek kadar az. ben izlediğim zamanlarda sırf -ki o zaman ilkokula gidiyordum- kaçırmamak için okuldan sonraki etütlerimden kaçıyordum 😀 onun o cool havalarını yerim ya olsaydı böyle biri cidden kaçar evlenirdim ❤

  2. bende çok severdim ay savaşçısını ama sanırım benim kahramanım afacan louie deki louie andersondı,babasınıda çok severdim,süper kahraman falan değil ama işte yinede favorim 😀

  3. bu çocukluk kahramanını ben çok az hatırlıyorum .. gül falan atıyordu tek hatırladığın bu, sanırım anime çok çok eskiden izlenmiş unutulmuş benim tarafımdan:)

    mimlenmişim teşekkür ediyorum:)

  4. Senin ay savaşçısı ile ilgili bir şey yazacağından adım gibi emindim.Yedin benim ömrümü bu çizgi filmle sen.Nerde bununla ilgili bir şey “ahh bizim kok ne severdi bunu,biliyor musunuz şöyle şöyle oluyor,bu çocuk şöyle ediyor” falan deyip ahkam kesiyorum.

    Bana yollamışsın iyi güzel de benim hiç çocukluk kahramanım olmadı desem tüm çocuklara ayıp mı etmiş olurum.Çocukluğuma ineyim belki bir şeyler bulurum ama ellerine sağlık şimdiden teşekkürlerimi sunarım 😀

  5. sen bana bi de anime haremi mimi paslamıştın kok’cum, ben bu ikisini birleştirip yazayım diyorum, ne dersin? mamoru ile beni şaşırtmadın, aha 😀

  6. Geri bildirim: En Sevdiğim Anime Karakterleri | Hikaruivy'nin renkli dünyası :)

  7. Kahramanım kim hatırlamıyorum desem.Ama hatırladığım an yazarım.Mimide geç gördüm kusura bakma.Ve teşekkürler mim için:)

Bir Cevap Yazın

