Danshi Koukousei no Nichijou

Bu animeyi bir kaç yerde gördüm. üstelik çok da güzel anlatmışlardı. Komedi olduğunu duyunca dayanamadım hemen başladım. 12 bölüm olunca da bir kaç günde bitti.

Bu animeyle ilgili fikrim bence kendi dışında bütün animelerle çok güzel dalga geçmiş.  Konusu lise çocuklarının sıradan hayatları . Böyle bir konudan yola çıkan bir anime nasıl komik olabilir diyorsanız yanılıyorsunuz. Evet romantik unsurlar yok, korku gerilim yok, fantastik öğeler , uçan kahramanlar yok ama anime o sıradanlıklarla çok özel olmuş .

Zaten animeye başlarken bu öğrencilerin gerçek ve sıradan hayatı diyor.  Yani normal şeyler olacak diğerleri ile karıştırmayın. Mesela benimde çok sevdiğim romantik animelerle dalga geçtikleri edebiyatçı kız olayını çok sevdim, sonra korku hikayeleri ile dalga geçtikleri kısımlar, karakterlerin hepsini , liseli kızları , etek muhabbetini ,  sürealist kısımları hepsi ama hepsini sevdim. Sonra çocukların hemen bir oyuna başlamasını diğer garibanın da hiç bir şey anlamamasını , her bölüm başka bir karakterle tanışmayı, öğrenci konseyini falan pek sevdim.

Hikayenin bir devamı yok anime her bölümde bir kaç olay etrafında şekilleniyor . Bir bölümün diğeriyle alakası yok. Mesela bölümler kısımlar oluyor.Liseli çocuklar ve …şeklinde .  Ben liseli çocukların böyle komik olduğunu bilmiyordum bazen haddinden fazla güldüm. Demem o ki eğlencelik anime arayanlara bir bakın derim. Zaten baktıktan sonra bırakamazsınız. Bu kahkahalar bağımlılık yapıyor 🙂

Keyifli seyirler efem. Yüzünüzden gülümseme, hayatınızdan kahkaha eksik olmasın .

Danshi Koukousei no Nichijou” üzerine 2 düşünce

  1. o kadar normal bi animeydi ki insan bu olaylar gerçekte olabilecek şeyler olduğu için kendini yerlere atıyor. 2.sezonu olacağını son bölümde söylediklerinde yaşadığım mutluluğu hiçbir şekilde açıklamayamam 😀
    birbiriyle alakasız ama edebiyatçı kız biraz bağlantılı. yani kız başka arkadaşıyla yürürken hidenorinin onları görmesi ve kızın ona açıklama yapmaya çalışması ya da yine o göl kenarında hidenori başka bi kızla oturduğunda edebiyatçı kızın onu kıskanması bunlar biraz bağlantılıydı o kadar 😀
    tanımlaman cidden çok hoş olmuş ben de tavsiye ediyorum kesinlikle 😀 bölümlerden bazıları 9gage bile çıktı yani izlemek farz oldu gibi bir şey ahahaha

    • bende bu kaar eğlenceli bir anime beklemiyordum pek sevdim 🙂

      edebiyatçı kız bağlantılıydı yanlış anladığın demek için o kadar koşması ne güzeldi.

      anlatmakta hep zorlanırım ama sevdim diyerek insanları kandırıyorum he he 🙂

Bir Cevap Yazın

