”Artist ” – İnanmak Uğruna

Aslında ben yeni filmleri pek az takip ederim,  hep geriden gelirim ama bu film öyle merak ettirdi ki dayanamadım. İyi ki de izlemişim. Sessiz filmlere alışkın biri olarak hiç konuşmamalarını sorun etmedim ,  fark etmedim  bile 🙂

Siyah beyaz filmleri de pek severim. Hikaye tanıdıktı yani birinin yükselişi diğerinin düşüşü klişeydi. Yıllar önce Mehmet Aslantuğ un buna benzer bir dizisi vardı. Hikaye klişe olsa da ben filmi çok beğendim. Kendimi George Valentin ile özdeşleştirdim. Onun o aptal ve gururlu haline bakıp da onunla bütünleşmemek olmazdı di mi. Yine de tebrik ediyorum inandığı şeylere nasılda bağlı. O inandığı şey için o kadar sıkıntıya katlandı. Her şeyini kaybetti. Tebrik ediyorum . İmreniyorum böyle insanlara .

İnandıklarına sahip çıkacaksın. Ama bir de gerçek hayat var işte bu noktada gururu bir kenara bırakmak gerekiyor bu her zaman oluyor . Eninde sonunda olacağını bildiğimden filmin sonu şaşırtmadı . Olması gerektiği gibi bitti. George ilham alınması gereken bir karakterdi.

Bu da öyle bir filmdi işte . Meraklısına tavsiyemdir.

Bir Yanıt Bırakın

