Bir Gecede Oldu

who’s afraid of  the big bad wolf

she afraid of the big bad wolf

Yani kim korkan hain kurtan şarkısının Clark Gable tarafından seslendirilmesiyle aklımda kalan bir film bu. Bir de onun o meşhur havuç yemesi tabi ki . Her konu hakkında bilgili olduğunu belirtmek için ” iyi olmak mı onun hakkında kitap yazacağım ” cümlesi .

Clarkk Gable ‘a Rüzgar Gibi Geçti den beri ayrı bir gözle bakarım. Sadece gözleri ile çok şey anlatan bakışları yeten , konuşmasına gerek bile duymadığım bir oyuncu kendisi. Hem en sevdiğim o cümleyi ” Açıkçası canım umurumda değil ” ‘i söyleyip o sahne ile efsaneleşmiştir.

Siyah beyaz filmleri de severim. Eğlenceli olduğunu duyduğumdan izlemeye başladım. Pişman da olmadım. Keyifli vakit geçirdim.

Kikaye ise çok tanıdık , zengin bir kız sevdiği adama gitmek için kaçar ve yolda tanıştığı gazeteciye aşık olur. Tabi bu süreçte bir sürü şey yaşarlar falan filan.  Zaten benzer senaryolarda gördüğüm üzere Leap Year ve bir hint filminde olduğu gibi kaçan kız asla sevdiğini düşündüğü adama gidemez çünkü ona ulaştığında çoktan ona gitmek için yardım aldığı başka bir adama aşık olmuştur bile.

Demek ana fikir neymiş kızların  kaçması çok tehlikeli 🙂

Ayrıca kaçan zengin kızın hakkında yazı yazmak için ona yanaşan gazeteci klişesi türk filmlerinde dahi kullanılmıştır. Gözünü seveyim yeşilçam 🙂

otobüste hep birlikte söyledikleri şarkıda çok eğlenceliydi.  şarkının adı The Daring Young Man on the Flying Trapeze  sözleri çok eğlenceli.

Bu da bir aşk filmi işte . İzlemek isteyenlere .

Bir Gecede Oldu” üzerine 6 düşünce

  1. çok uzun zamandır siyah-beyaz film izlemiyordum. açık konuşmak gerekirse bir açlığım yok değildi hani bu konuda hehe. klişe konular bile olsa yeşilçam ya da böyle siyah-beyaz filmler kendilerini bence çok güzel izlettiriyor. ama aynı konu şimdi çekilse pek ilginç olmuyor sanırım eskilerin büyüsü bu da 😀
    tanıtım için teşekkürler ben bu filmi izlerim yakın tarihte 🙂

    • haklısın eskilerin büyüsü başka severim siyah beyaz filmleri bakma sen takıldığıma yeşilçamı da severim 🙂 eskiler insanıyım ben . film iyi vakit geçirtiyor. umarım beğenirsin 🙂

  2. ”Clarkk Gable ‘a Rüzgar Gibi Geçti den beri ayrı bir gözle bakarım. Sadece gözleri ile çok şey anlatan bakışları yeten , konuşmasına gerek bile duymadığım bir oyuncu kendisi. Hem en sevdiğim o cümleyi ” Açıkçası canım umurumda değil ” ‘i söyleyip o sahne ile efsaneleşmiştir.” bu cümlene aynen katılıyorum.Bu adamın filmlerini de ayrı seviyorum.Uzun zamandır siyah-beyaz film izlemiyordum.Bu nedenle izleme listeme aldım bile.Tanıttığın için teşekkürler:))

  3. Açıkçası canım hiç umrumda değil 😀 😀 ben de bayılıyorum bu cümleye filmi izlemedim ama Rüzgar Gibi Geçti’nin kitabını okumuştum.Hatta o kadar kalın kitabı okumamın yine sebebi Kore’ydi 😀 düşlerimin prensinde Jo Ji Hoon Eun Hye’a okudun mu onu alıntı yaptın demişti.İzleyeli çok oldu ancak hala hatırlıyorum.İyki de geçmiş dizide sevmiştim kitabı :):):)

    • bende ilk önce kitabını okumuştum bir arkadaşım hediye etmişti. en güzel doğum günü hediyelerinden biriydi. kitabı sabaha karşı bitirip üstüne filmini izlemiş sabah 8,30 da yatmıştım. çok severim eseri de bu cümleyi de 🙂

Bir Cevap Yazın

