Var mı Bloguma Misafir Olmak İsteyen ?

 

misafir ol gel bana börekler açarım sana . param pulum yok ama … diye devam eden bir şarkı vardı.  neyse efem ben bu bloga çok yazı yazmışım 1,5 yılda 200 yazı,  ee dedim yeter hep ben mi yazacağım . birazda başkaları yazsın . emekli olmayacağım tabi ama biraz misafir alsam fena olmaz blog renklenir. hep aynı tarz yazdığım tanıtım yazılarının dışında başka şeyler görür zavallıcık 🙂  varsa bana misafir olmak isteyen ben bu bloga kalıcı bir yazı bırakayım, winpohu beni hep hatırlasın , aslında şöyle de bir yazı yazsam diye buyursun gelsin kapım sonuna kadar açık 😀

isteyen istediğini yazabilir sınırsız özgürlük var yalnız siyasi yazılar kabul edilmiyor  sonuçta bu blog eğlence amaçlı tamamen amacına aykırı olduğundan onun dışında her şey kabul .

ee var mı taliplisi 😀

Var mı Bloguma Misafir Olmak İsteyen ?” üzerine 2 düşünce

  1. Ben isterim ben isterim… ki vakti zamnında istemiştim hatırlarsan ama senin stajın vardı ben boştaydım 🙂 eğer size de uygun olursa hanımefendi, taslaklarımda bekleyen 2 mim bir jisubşi yazısını tamamladıktan sonra size misafirliğe gelmek isterim 😀

    • Hatırlamaz olur muyum hiç zaten fikir aklıma oradan geldi 🙂 dedim makinonun blogu boş kaldı meşgul ona bir yazı yazayım sonradan aklıma misafir blogger almak geldi 🙂
      beklerim canım benim 🙂

Bir Yanıt Bırakın

