Çok Güzel Afişlerim Oldu :)

 

Yeni hikayem için madampatapuff bana bir afiş yapmıştı sağ olsun . Şimdi de mydestiny bir afiş yaptı . İkisi de öyle güzel ki çok mutlu oldum . Sağ olasınız çingular ellerinize sağlık.  Teşekkür etmek istedim.  Malum ben böyle şeyleri beceremiyorum ama afişleri görünce içimden yazmak geldi. Motive oldum.

Olur da içinizde afiş yapmak gelirse yani kendinizi geliştirmek için bana ”Adı Bile Yok ” adlı hikaye için afiş yapabilirsiniz he he 🙂

İnsanın yetenekli arkadaşlarının olması da çok güzel . Yaşasın yardımlaşma,  Yaşasın çingular 🙂

Not: Solda ki afiş mydestiny tarafından sağdaki afiş madampatapuff tarafından yapılmıştır.

Çok Güzel Afişlerim Oldu :)” üzerine 2 düşünce

  1. İkimiz de aynı Lee Da Hee fotoğrafı kullanmışız. Hatta aynı fontu seçmişiz! İki ortak nokta; ee öğrencim olur kendileri olsun o kadar 😛 😀 Beni epey zorlamıştı LDH, nereye nasıl koyacağımı bilemedim, il Woo’nun bu fotoğrafını bulamasaydım yanmıştım 😛

    İki güzel afişin oldu, güle güle kullan 😉

    • hocası iyi öğretmiş o zaman he he 🙂 o ikisi de çok güzel olmuş sırt sırta tamda hayal ettiğim gibi 🙂 spoiler mı oldu oopss 🙂

      sağ olasın var olasın 🙂

Bir Cevap Yazın

