Winpohu ‘ca Ödül Töreni

sevgili egosantrikciğim beni mim ‘lemiş konu da kore dizileri olunca hafızayı biraz zorladım malum son zamanlarda uzak kaldım kdramlardan .

gelelim benim ödüllerime ,

En şaşırtıcı : Secret garden ve Protect The Boss  diyorum diğerleri gibi klişe yanları olsada içlerinde biraz klişeden arınmış olmaları onları şaşırtıcı kılıyor .

En Sıkıcı : Personal Taste min ho ya rağmen bitirmeyi başaramamıştım. ne kadar ağır bir diziydi. Bad Guy ki büyük umutlarla başlamıştım final bölümüyle yıkıldım bad dizi desek daha doğru. Başroldeki yakışıklıya rağmen My Prenses ve bir kaç güzel sahne dışında eziyet olan Lie to Me aslında daha çok var ama kısa kesem 🙂

En Şeker : Pasta   hangi dizide baş roldeki adam kıza hemen çıkma teklif eder, o da hemen kabul eder ve adam  onurunu korumak için kabul etmediğini varsayıp üç bekleyeceğim der 🙂  ve  gumiho  tabiki ,

En sürükleyici :  Secret Garden  bir bölüm bir bölüm daha derken akıp gitti , Bof   goo jun pyo ‘nun maceraları beni sürükledi 🙂 , White Christmas  kapana kısılmış bir grup insanı izlemek her zaman sürükleyicidir .

En Klişe Yıkıcı: Secret Garden  her zaman ki gibi klişeri alt üst etti  ,yine Protect The Boss kötü karakterleri olmayan herkesin sevilesi olduğu , zengin çocuğun cool olmadığı , fakir kızın fakir gibi olduğu değişik bir diziydi 🙂  , Greatest Love ise bir Dok Go Jin ile zaten tüm klişeleri yıktı .

En komik : Secret Garden gülmekten sandalyeden düşecektim 🙂 çılgın esas oğlanın o komik halleri yok mu . beni benden aldı. Bof, go jun pyo ‘nun fakirlikle imtihanı , her şeyi yanlış söylemesi falan baya eğlenceliydi. coffe prince yakışıklı patronun bir erkeğe aşık olduğunu düşünüp bu yüzden bunalıma girmesi her bölümü eğlenceli sonra my girl çok komiktir. Gretaest Love dok go jin e de az gülmedim 🙂

En Acıklı : I m sorry I love you ahh ah bu adama acımamak elde değil , acıların çocuğu bir bu dizide . sonra A love to kill tabi ki rain ağladı ben dağlandım 🙂 tree of heaven denilen dram manyağı dizi . the devil adamın başına gelemyen kalmamış .snow queen  ve 49 days tabi ki .

en yakışıklısı bol : hepsi he he 🙂 BOF diyem bari  ve pasta dizisindeki yakışıklı italyadan gelen grup , şef ve müdür ile 🙂

En Güzeli bol : yok öyle bi dizi 😀

En klasik : hemen hemen hepsi aynı bu dizilerin ama my girl , full house , deligthful girl ve düşlerimin prensi klasik ama hepsi de güzel 🙂

En Değişik : fantastik konuları itibari ile secret garden ve 49 days .

En felsefik : 49 days üç damla saf göz yaşı konusunu getirip kucağımıza bırakmıştı. sonra bizde kukuman kuşu gibi düşündük durduk acaba biz bulabilir miydik bu saf göz yaşlarını diye . sonra white christmas çok felsefikti. insan doğuştan canavar mıdır yoksa sonradan mı olur. eğer doğuştansa onun suçu mu . yok eğer sonradansa onu bu hale getirenleri kabahati değil mi ? kahramanlarda birer canavar gibi öldürmüyor mu . meşru olunca cinayet kötü değil mi . bir canavarı öldürdüğünde sende canavarlaşmaz mısın gibi bin bir türlü soru ile baş başa bırakmıştır bizi.

En tatlı çifti : rain ile song hye kyo, full house .  ve  my girl ,lee dong wook  ile le  dae he

En tatlı 1.erkek : bu sorulur mu ya :9 tabi ki cevabı yok bunun yada sonsuz 🙂

En tatlı 2. erkek :  iyi kalpli olanların hepsi zaten onları koruma ve kollama derneği kuracağız 🙂

En tatlı 2.kız :  2. erkeklerin aksine 2. kızların hepsi kötü kalpli olduğundan istisnaları yazalım protect the boss daki kız çok sevimliydi ve pastadaki kadın 🙂

En güzel müzikler : kore dizilerinde her zaman sevdiğim unsur müziktir. kdramaların o ağlak dizi müzikleri olmasa mp3 boş kalırdı. hepsi güzel her dizide ben müziklere vurulurum. en eskileri bile hala dinlerim.

En gerçekçi :  bir yanı ile masalsı olsa da bir yanı ile gerçekçi olan secret garden  ve gerçeğe en yakın olduğunu düşündüğüm dizi world within dir. bu dizi ara sıra diğer dizlere yaklaşsa da çok daha gerçekçi olduğu kesin . ilişkiler bakımından hele 🙂

En masalsı : secret garden fantastik daha ne olsun sonra düşlerimin prensi kızımız prenses oldu daha ne . bof çünkü o suratsız kız goo jun pyo yu kaptı olsa olsa masallarda olur bu 🙂

 

benden eklemeler

en gerilimi bol : white christmas  çok gerilimli bir diziydi .

en aksiyonu bol : fugitive plan b . sonunu batırmış olsalarda bunlar son yazamıyor mu diye sövsem de en aksiyonu bol olan diziydi.

en intikamı bol : The Devil o avukatın planları yok muydu . aklında kırk tilki kırkınında kuyruğu ayrı 🙂

bölüm sonu itibari ile en merak ettiren dizi : beatiful spy evet bu kategoriyi uydurmazsam olmazdı . ne yapayım dizi kötüydü ama öyle bir yerde bitiyordu ki diğer bölümü de izliyordum .

en eski : all in , ah ah starda izlediğim ama koreli olduklarını bilmediğim dizi .

ilk göz ağrısı : full house seveni çok yoktur ama benim için kotalı internetle ingilizce izlediğimden çok kıymetlidir.

en cevapsız : which star did you come from . bu adam bu kıza ölen sevgilisine benziyor diye mi aşık oldu yoksa kızı mı sevdi diye sorular sorduğum dizi.

gelelim ilk 5 ‘lere

En başarılı diziler Top 5

1.Secret Garden

2.Bof

3.Düşlerimin Prensi

4. Full House

5. 49 Days

En keyifli Diziler Top5

1. Secret Garden

2. Greatest Love

3. BOF

4. My Girl

5. Protect The Boss

ve onur ödülünü de hem felsefik , hem gerilimli , hem polisiye , hem psikolojik türünün nadide yapımı White Christmas ‘a veriyorum.

MİM İSTEYEN VAR MI TALİPLİSİ 🙂

Winpohu ‘ca Ödül Töreni” üzerine 12 düşünce

  1. Yine kafalar bir çalışmış kok hemen hemen aynı dizileri düşünmüşüz:D
    Aa bak ben personal taste’i unutmuşum sıkılma ödüllerini verirken.Onu izlerken tam olarak içim şişmişti ama Lee Min Ho var dayan,sık dişini kızım diyerek izledimdi 😀 Protect the Boss ve Secret Garden hakikaten klişe yıkıcıydı he.Bunlar gibi esas oğlan mı olur yea 😀 😀 White Christmas’ı da ne övdün be.Gidip bir bakınayım ben ona.
    Ellerine sağlık afferim her mim böyle ışık hızında olsun 😀

    • ee kanka olunca zevklerde benziyor kok 🙂
      personal taste bitiremediğim dizilerden sıkılmış ve bırakmıştım. esas oğlan klişesini yıktılar gönlümde taht kurdular . white christmas diğerlerinden başka tür olarak aşk meşk değil ya ondan yeri ayrı 🙂 izle izle kok sonra yorumlarız .

  2. Liste ve yorumlar gayet yerinde fakat sen henüz Chuno izlememişsin en sürükleyici de göremedim 😀 En ağır drama olarak da Im Sorry I Love You yerine tercihim Winter Sonata’dır 😀

  3. vuhuuuu, mimcibaşı geldi 😀 benim aklıma gelmeyen ama görünce “doğru ya” dediğim bi sürü şey yazmışsın kok’cum. personal taste, harbiden sıkıcıydı beah, hem de min ho’ya rağmen.. secret garden sürükleyici ve komikti. white christmas’tan daha önce de bahsettiğini hatırlıyorum, onu da bi ara izlemek lazım. eklediğin kategoriler de süpermiş, ilk göz ağrısı (benim BOF), en cevapsız (hmmm, city hunter diyeyim), en aksiyonlu (city hunter)..

    • hoş geldi sefa getirdi 🙂
      personal taste gibi bir kaç dizi var kore dizilerinden soğudum . white christmas dan bahsetmiştim evet çünkü o diğer dizilere göre farklı geldi .biliyorsun severim farklılığı 🙂

      aklıma geldi ekledim haklısın city hunter en cevapsız olabilir ve tabi aksiyonlu da 🙂

  4. En cevapsiz kategorisi iyiymis 🙂 Dusununce aklima bir tek Scent of a Woman geliyor. Acaba Lee Yoon Jae askinin gaziyla hala yasiyor mu yoksa bi kac gun sonra mefta mi oldu. hic bilmiyorum 🙂

  5. Çok güzel eklemeler yapmışsın pohuşi (: Bencede hemen başlamalısın Chuno dizisine ^^ Listede 3 5 değişikliğe sebep olacağı kesin ^^

    Bu arada Scent of a Woman’da kadının bütün dileklerini gerçekleştirdikten sonra öldüğüne inanan tek kişi benim galiba 😀 Herkes noldu ölmemiştir diye yorum yaparken hakkında ben çok güzel bir finalle hayata gözlerini yumdu hatun diye dolaşıyorum (: Neyse izledikten sonra sendende yorumlarını alırız (:

    White Christmas hala izlememişim ekledim listeme pcde gram yer açılınca indireyim onuda (:

    • aklıma geldi ekledim bende olmazsa olmaz gibi 🙂
      chuno ilk izlenecek diziler arasında yer buldu 🙂

      izledikten sonra konuşuruz artık . gerçi finali biliyorum he he he 🙂

      ben beğendim değişik diğerlerine göre farklı bir dizi . yorumlarını beklerim 🙂

  6. Amaninnn Mawang’da var bu listede 😀 İyiki burda gördüm bende çok sevmiştim o diziyi, çok zekiceydi, aradan çok zaman geçti diye hatırlayamabilirdim ama yazarken 😀 o yüzden izninle o kısımda kopyamı çekerim ben kok 😀

    izleyipte bahsemediğim bir dolu dizi vardı, bu sayede eksikleri kapatırım yine ben 😀 ne güzel oldu bu ödül töreni 😀 mim için komao ^___^

    birde olurda koreli tv yetkileri Türkiye’de hangi diizlerimiz çok gider diye merak ederse bu ödül mimlerimize baksınlar çok rica edeceğim 😀 😀 😀 burdan yetkililere de seslendim ya içim rahat bir şekilde yorumumu bitirebilirm 😀

    • tabi kok izin ne demek 🙂 eskilerin üzerinden çok zaman geçti özledim yeniden izlemek istiyorum sonra yeniler de var 🙂

      ha ha ha tabi canım onlar için bedava pazar araştırması gibi oldu çok yaşa sen 🙂

Bir Cevap Yazın

