1 Mum ‘dur , 2 Mum ‘dur ,3 Mum’dur PARDON MİM :)

Ukala blogger tarafından mim ‘lendim oldukça eğlenceli ve de düşündürücü bir mim ile karşınızdayım.

Mim 1: En Sevilenler 

1.En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın?

tabi ki uyumak , yemek , tatlı , çikolata , dondurma vb. , film izlemek , diziler , animeler , mangalar , kitap okumak , hikaye yazmak , müzik olmazsa olmaz , arkadaş toplantıları ,  polisiye tutkusu valal sevdiklerim say say bitmez . hediye almak , hatırlanmak hoşlandığım şeyler sıralaması çok uzar kısa keseyim 🙂

2.Bilgisayarda vaktini nasıl geçirirsin?

sosyal siteler tabi blog , tumblr  falan . sonra gazeteleri okurum , film dizi müzik vs. çok çeşitli şeyler işte durumuma göre değişir.

3.En sevdiğin filmler? 

bu soru bana sorulur mu hiç . ben her filmi başka severim . her filmin bir kısmı ilgimi çeker .  genel olarak bbc uyarlamaları , tarihi filmler , polisiye , gerilim türünü çok severim . olurda birini söylersem diğerlerine ihanet etmişim gibi olacak . sonra en sevdiklerimi unutmuş olabilirim. ben süprizli filmleri severim , sonu şaşırtmalı , klişe olmamalı .

bu yüzden blogda yazdığım bütün filmleri seviyorum 🙂

4.Şu sıralar almak istediğin şeyler? 

bir laptop çok iyi olurdu . her daim yanımda olsun . sonra bir de yazarları kullandığı ses kaydedici . yazarken düşündükleri mi hatırlayamıyorum çok kötü bir ley . akşam aklıma gelen güzel mizansen sabah uçup gitmiş oluyor.

bir sürü şey isterdim ben ama neyse 🙂

5.Şu sıralar ne dinliyorsun?

ooo en uzun soru bu olacak gibi  marlon roudette –  new age , eurythmics- sweet dreams,  leornadr cohen-  I m your man , david cassy – I think ı love you ,  another animesinin açılışı . şimdi bunları dinliyorum ama  bir sürü müzik listem var.  kore dizileri müzikleri , film ve anime soundrackleri , doksanlar pop , türküler , yeşilçam müzikleri , türk sanat müziği , rock aklınıza gelebilecek her türlü güzel müziği dinlerim 🙂

Mim 2: Sordum Cevapla

1.Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve hangi müzikler yer alırdı?

bir bahtsızın hayatla imtihanı  yada bir delinin akıl almaz hezeyanları bilemiyorum çok zor bir soru .isminden çok türünün merak ederdim 🙂

müzikler duygusal kısımlar için sailor moon daki Usagi Tsukino music box parçası olabilir yada patrick doyle – kissin in the rain , hevan’s tree deki ıslık , miyazaki yapımlarında müzikler olabilir , heyecanlı anlar için Captain Tsubasa Opening 2 1985 ,  gerilim anları için death note ve another müzikleri olabilir. waratte candy de olabilir tabi .  müzik dedin mi yetinemem ki 🙂

2.Birşeyleri değiştirme gücünüz olsa neleri değiştirirdiniz?

bu güzellik yarışmalarındaki soru gibi olmuş . dünya barışı he he 🙂 bir çok şeyi değiştirirdim . keşke bu dünya adil bir yer olsaydı. sihirli değnek elime geçene kadar bu soruyu boş bırakıyorum 🙂

3.Sizi en çok etkileyen film sahneleri nelerdir?

yine geldik filmlere eskilerden örnek vereyim sonradan çok etkileyici film izlediğimden seçemem. 9. günlük kraliçede anne ‘nin ölüme gittiği sahne , merkür şifrede sam ‘in eve gittiği sahne . burada sam eve gidiyor diye tekrar ediyordu. ve en önemlisi asla ama asla hafızamdan çıkmaz rüzgar gibi geçti filminde rhet butler ‘ın scarletti terk ederken söylediği açıkçası canım umurumda değil kısmı 🙂

4.Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka hiç kimse yok. Ne yaparsın?

gizli bilgilerin peşine düşerdim . neymiş bizden saklananlar öğrenmek isterdim . tuhaf biliyorum ama öyle ne edersin 🙂

5. Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler?

criminal minds tabi ki :)= big bang theory , HIMYM, vampir günlükleri , süpernatural,  ilki dışındakilerden sıkılsamda sonuna kadar izlemek istiyorum. anime sayılırsa bir de another var.

Mim 3: 5N1K

1.Ne?

hayat

2.Nerede?

burada olmadığı kesin

3.Ne zaman?

mazide yada uzak gelecekte

4.Neden?

merak işte kediyi merak öldürür

5.Nasıl?

henüz çözemedim ama çözersem söz 🙂

6.Kim?

bilmiyorum şimdilik hayali biri spencer reid 🙂

bu da bitti var mı taliplisi 🙂

1 Mum ‘dur , 2 Mum ‘dur ,3 Mum’dur PARDON MİM :)” üzerine 4 düşünce

  1. Lap top yerine bir ipad daha iyi olur sanki, taşıması kolay, kullanımı kolay 😛 Kaydedici hikaye yazan bloggerlar için bence de çok mantıklı bir istek. En kısa zamanda kavuşman dileğiyle:)

    Rüzgar gibi geçti’yi izlemediğim için senin o çok sevdiğin repliğin hangi sahnede söylendiğini hiç bilmiyordum. Terk ederken mi söylemiş?! Ahaha 😀 Çok iyiymiş! Not ettim filmi, izleyeceğim inşallah.

    • ben teknolojiyi geriden takip ediyorum çingu ha ahah a:)

      evet rüzgar gibi geçti kitabı olsun filmi olsun çok nadir bir eser ve en sevdiğim kısımdır burası 🙂
      bir de kadının seni seviyorum dediğinde o senin talihsizliğin dediği yer , hastayım bu sahneye 🙂

Bir Cevap Yazın

