Annarasumanara – Do You Believe İn Magic?

no way  🙂  annarasumanara bir sihir sözcüğü okus pokus, abra -kadabra gibi bir sözcük . sıradan , basit , anlamsız bir kelime. manga yazımdan sonra bu değerli manwa ‘yı keşfettim. her yer de karşıma çıktı desem yeridir. oku beni oku beni diyordu adeta. okudum. şimdi de anlatmakta güçlük çekiyorum.

bu manhwa öyle bir şey ki o çizimleri , alışığın dışında havası ile insanı büyülüyor. önce gri tonlarda çekici çizimler yerini renga renk çizimlere bırakıyor . ilk etapta bu konuda çok başarılı cezbediyor insanı. sonra hikaye geliyor. aslında başlarda bu mu ya . nereye varacak bu işin sonu demedim değil ama biterken geldi beni can damarımdan vurdu.

do you believe in magic ? diyerek başlıyor hikaye. çok klişe ama fakir mi fakir bir kız öğrencinin yaşadığı zorluklarla başlıyor ki burası pek de ilgi çekmiyor ama sonra hikaye ilerledikçe çocukça duygularımıza dokunuyor. gönlünüze girip o unuttuğunuz saf hallerinizi sizi anımsatıp , yumuşak karnınızı yakalıyor.herkesin bu hikayeden memnun kalıp , kendiyle ilgili bir şeyler bulup , özdeşleştireceğinden eminim. kim bu yollardan geçmemiştir ki ? kim o sıkıcı yetişkin olma sokağında up uzun bir yolda amaçsızca istenilenleri yerine getirmeye çalışırken debelenmemiştir ki ? kim çocukken sihre inanmamıştır ki ? kim hayallerinin peşine düşmek için inanılmaz bir istek duymamıştır ki ?

işte karakterlerimiz de böyle bir istek duyuyor. zavallı kızımız zengin olmak yaşadığı zorluklardan kurtulmak için bir an önce büyümek bir yetişkin olmak istemektedir.  isteyeceği en son şey saçma hayallerdir. bir de gerçekten sihir yaptığını idda eden bir sihirbazdır. peşine düşen bu sihirbaza acır , onun yaşındakiler kariyer sahibi başarılı insanlardır ama bu adam gerçek bir sihirbaz olduğunu idda edip , gerçekten sihir yaptığını söylemektedir. peki ona inanacak mı ?

bir de kızın sıra arkadaşı var. zengin okulun en çalışkanı , herkesin beklenti içerisinde olduğu biri. ailesinin deyimi ile tek yapması gereken ders çalışmak olan , asla zamanını boş işlerle geçirmemesi gereken bir çocuk.iyi bir ortaokul , iyi bir lise , iyi bir üniversite , iyi bir iş ve böyle akıp giden bir yol …

ve de son olarak sihirbazımız , kapanmış bir sirkte kalan , gerçekten sihir yaptığını söyleyen , tuhaf sihirbazımız. aslınbda hikaye öyle etkileyici ve öyle ders verici ki hepsini anlatmak isteyip ama toparla yamadığım için  bir de her şeyi anlatmaktansa sizin okumanızın daha iyi olacağından spoiler ı abartmayarak burada kesiyorum. çok sevdiğimi her cümlesiyle etkileyici olduğunu , her çizimine bayıldığımı bir de çocukken düşündüklerimi bana anımsattığı için bu manhwa çok özel.

belirtmeliyim çok sevdim .

do you believe in magic ?

annarasumanara

🙂 esen kalın içinizdeki çocuğa iyi davranın sıkıcı bir yetişkin olsa da olamasa da 🙂

not: resimleri üzerine tıklatıp büyütebilirsiniz. böylece o anlamlı replikleri de okumuş olursunuz 🙂

Annarasumanara – Do You Believe İn Magic?” üzerine 13 düşünce

  1. Ya ben senin tavsiyen üzerine başladım 12.bölümdeyim güzel gidiyo ben de senin gibi düşünüyorum bu işin sonu nereye varıcak diye bi de na il deung a da sinir oluyorum 😀 inşallah güzel biter sonu 😀

      • Evet bitirdim gerçekten güzeldi ama keşke L en sonunda gelseydi ya da bize ne yaptığını gösterselerdi neyse böyle de güzeldi sana da teşekkürler 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s