Strobe Edge – Hayali Mutluluklar

kaç zamandır bu mangayı anlatmak istiyordum ama elim bir türlü yazmaya gitmedi. fark ettim ki bu blogda onlarca yazı yazmama rağmen daha önce hiç manga tanıtımı yapmamışım kendimi esefle kınıyorum. nasıl olurdu hiç manga yazmamışım oysa ki çok seviyorum mangaları. benim manga ile tanışıklığım üniversitenin ilk yıllarında oldu ondan önce bir tek ortaokul yıllarımda okuduğum çizgi romanlardan haberdardım. uzun süre sadece anime izledim manga dan daha kolay oluyordu. hem bilgisayar ekranından okumak şöyle eline alamamak beni deli ediyordu. fakat öyle bir şekilde kaptırıyorum ki kendimi mangaya başladığım mangayı günlerce başka hiç bir şeyle ilgilenmeden okuyorum. bu yüzden çok sık yapmadığım bir olay. manga içine çeken bir dünya başladın mı bırakamıyorsun aynı çekirdek gibi. belki de ben bir şeyi sevdiğimde uzun süre sürekli onu yapıp sonra sıkılıp başka şeylere yönelen biri olduğumdan böyledir bilemiyorum.

neyse mangaya geçelim türkçe çevirisi olduğundan çok rahat okuyabileceğiniz bir manga . üstelik hiç bırakmadan çok keyifle okudum. öyle eğlenceliydi ki kimi yerlerde kendimi kahkaha dalgasına yakalanmışım olarak buldum.

manga ‘nın Türü: Shoujo, Dram, Romantik, Cilt Sayısı: 10,Mangaka: Sakisaka Io . okulda geçen bir manga olunca hele de shouju olunca başrolde ki kızımızda çocuksu bir şey hatta iyice saf olunca komedi unsuru da olduğunu belkirtmeliyim. bu kızın bu saf hallerine gülmeden edemedim.

öğrenci olan ninako okuldaki diğer bütün kızlar gibi okulun karizmatik yakışıklısı ren ‘e abayı yakmıştır ki ren baya baya cool ve çekicidir. buraya kadar bir sorun yok. fakat ren in bir sevgilisi vardır. sevgilisinin erkek kardeşi de ninanko nun çocukluk arkadaşıdır ve ninako ya babayı yakmıştır. bununla da kalmaz ren in eski en iyi arkadaşı olan andou da okula gelmiş ve ninakoya abayı yakmıştır. bakmayın bununla da bitmiyor. saf okullu çocuklar dedik ama aşk üçgenleri beşgenleri hiç eksik olmuyor. üstelik bu manga da kimse kimseye sonsuza kadar saf aşkla bağlı değil. önce çok sevdikleri sevgililerinden ayrılıp başkalarına aşık olabiliyorlar ki bu da hayatın gerçeği öyle saf aşklar yoktur. o yaşta herkese duyguları değişmez gelir fakat kısa süre sonra anlarsın ki her şey değişir. bu kısmını sevdim gibi sonuçta hayat bu değil mi 🙂

hikaye bu aşk savaşları arasında giderken ninako ren ve andou arasında kalacak mı ren aslında sevgilisini seviyor ninakoya hiç yüz vermiyor falan derken hikayenin sonuna geldim. ren karakteri klasik bir manga karakteri idi sevdik , gönlümüze bastık , yer yer kızdık ama yakışıklı ve çekici olmasını göz ardı edemedik . yiğidi öldür hakkını yeme .lakin bir andou vardı onu da çok benimsedik yahu böyle sevimli , böyle candan , böyle şeker , böyle komik ve de böyle şansız . manga nın sonuna kadar andou yu desteklediğimi gizlemeyeceğim . demem o ki ikisi de birbirinden çekici karar vermek zor . siz de okuyunca anlayacaksınız bu iki karakter birbirinden hoş kızımıza yazık yahu 🙂

gelelim komik kısımlara saf aşık kızımız ren in etrafında pervane oluyor ama çocuğun oralı olduğu yok. işte o zamanlarda kızımız kendini komik hallere sokuyor gülmeden ve de sempati duymadan edemedim. sadece omuzu omuza değdiğinde bile heyecanlanması . çocuk matematiği sevdiğini söylediğinde bile mutlu olması seviyor gerçi matematiği dedi ama diye  kendini avutması falan çok şirindi.

eğlenceli vakit geçirmek için birebir diyorum . benden şiddetle tavsiye olunur 🙂

keşke bütün o güzel çizimleri paylaşabilsem 🙂

Strobe Edge – Hayali Mutluluklar” üzerine 13 düşünce

  1. Ingilizcede sorun yaşadıgımdan her hafta yeni çevirisinin çikmasini beklemestim ama yinede ısrarla hiç pes etmeden okumustum bu mangayı. Ben de senin gibi andounun tarafini tutuyordum. Ama bunun sebebi sonun belli olmasi ve ninakonun rene varacagini bilmem olabilir. Bilmiyorum 2.erkek her zaman daha iyidir gözümde. Cok güzel bi manga tanitimi olmus ellerine saglik 😀

    • ikinci erkekleri koruma derneğimiz bile var muhaha 🙂
      ne bilim çok tatlıydı andou sadece ona acıma değil birazda hep çekici olanların kazanmasına uyuz olmamdan kaynaklanıyor galiba yine de hakkını vereyim ren de göz ardı edilecek gibi değil yawwww 🙂
      çok eğlendim okurken seviyorum eğlenceli mangaları 🙂
      seninde yorumuna sağlık 🙂

  2. Oha çok shoujo! ahahah ama kimsenin saf aşık olmaması cidden hoşuma gitti ve çizimler çok tatlıymış! Ben de saçma sapan chibi’ler çiziyorum da bunlar harbiden çok şirin ve görür görmez aşık oldum oğlanlara, artık anime, manga karakterlerine aşık olmayı bırakmalıyım evet -,-
    Ben mangalardan çok animeleri seviyorum ama mangaya da bir yerden başlamam lazımdı, bu güzel bir deneyim olabilir gibi görünüyor, eğlenceli diyorsun ya 🙂
    Ellerine sağlık ^^

    • çizimler gerçekten çok güzel ve bu yüzden sık sık bende aynı şeyi yapıp bu çizimlerdeki erkeklere vuruluyorum 🙂
      ben okurken çok sevdim . umarım sende seversin 🙂

  3. Çok şeker bişeymiş gibi görünüyor 😀 en üsteki çizimi görür görmez okumalıyımmm dedim:) yalnız
    yazının başlarında playfull kiss misali idare eder bişey gibi görünüyordu ama öyle değilmiş sevindim.Ellerine sağlık :))

    • playfull kiss i izlemedim ama ituzura na kiss den biliyorum 🙂
      ben sevdim sıkıcı falan değildi. liseli bir kızın karşılıksız aşkı o saf halleri falan güzeldim masum bir manga . yorumuna sağlık 🙂

  4. merhabalar… bu manga ongoing olarak gözüküyor? devam eden mangaları okumayı sevmiyorum pek, hangisine başlasam yeni bölüm bir türlü çıkmak bilmiyor…

    • merhaba manga ongoing değil yani ben bitirdim bir sonu vardı .haklısın devam eden mangalara bende başlamak istemiyorum sonra merakla bekliyoruz ama bunun sonu var 🙂

  5. Winpou bu manga benimde çok karşıma çıkıyor bu kaçıncı sanırım bende bu yazıdan sonra yazın okumaya karar verdim….Gerçekten ilgi çeken çizimleri ve resimlerde gördüğüm anlarda çok tanıdık olunca sayende bende yazın okuyorum!!! Öğrendim adını unuttum sayende adını konusu araştırmadan öğrenmiş oldum saol diyeyim^^

  6. Ne zamandır yorum yapacağım yorum yapacağım bir türlü fırsat bulamadım. 🙂
    Bu mangayı blogunda görmeden bir gün önce tesadüf eseri bulmuştum. Sonra blogundaki tanıtımı fark ettim. Bu kaderin bir oyunu olsa gerek. Çünkü manga okurken nevri dönen bir insanım. Komik gelebilir ama cidden karışık geliyorlardı. 😀 Şimdi sınav, ders, stres derken ancak yarısına kadar okudum. Şu yorumu yazarken bile sonunu deli gibi merak ediyorum. 🙂
    Demem o ki bol bol manga tanıtımı yapmalısın. 🙂 Ellerine sağlık!^^

    • sağ olasın canım 🙂 bende başladım mı bırakamıyorum ille bitirmem lazım o yüzden az ve öz manga okuyucusu olarak tanıtımlarım da az oldu ama bundan sonra daha fazla yaparım inş 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s