GUESS WHO’S BACK – Geri Döndüm

yine yaptım . tarih tekerrürden ibaretmiş ya . yine işsiz bir insan olarak geri döndüm. blogu çok boşlamıştım artık vakit buldukça gelirim .  şartlar beni hep bırakmaya doğru sürüklüyor . her işte bir hayır derler . bilmiyorum belki de haklılar umutsuzluğa kapılmadan edemiyorum. var bende bir sorun ama anlamadım sebebini. bir insanın her işi ters gider mi arkadaş.

tam her şeyi gördüğümü inandığım zamanlarda şaşırtmaya devam ediyor hayat beni. geçen sefer istifa ettiğimde yazının sonuna almost paradise şarkısını eklemiştm ama bu sefer farklı bir şey yapacağım artık daha anlamlı bir şarkı olmalı .

Şad olup gülmedim de eller içinde
Soldu benim gülüm güller içinde
Bir bahtı karalıyım  kullar içinde

 

bir de küçük şiir ekleyelim. nedendir bilinmez ayrılıklar hep kış zamanı geliyo. bu sebepten.

ne yaz da ne baharda 

ne de ılık bir rüzgarda 

terk edişler hep kıştadır kışta 

ne saçmalıyor bu winpohu yine demeden yazıyı kısa kesiyorum. yep yeni yazılarla döneceğim anlatmak istediğim öyle çok şey var ki. içimi dökmek istiyorum daha çok. ben ki karşısına alıp bilmediklerin var aslında böyle böyle diyeyemeyen biri olarak artık buralara yazıp çizerim. sustuklarım büyüyor içimde.  görüyorum , duyuyorum konuşamıyorum. çok beter bir şey bu suskunluk. neyse efem .

Moriartciğimin deyimi ile still alive . ahh o bile gitti ya . ne oluyor arkadaş cass den sonra moriartciğim de gitti. hayat kötü aa dostlar .

hayat acimasiz soguk ve zalim
haksiz ve hain bazi insanlara

iyi depresif bir insan olarak şarkı sözlerinde demet demet yapıp sizi bıktırmadan kaçmalı.

I m back

I m home again 🙂

see you soon

not: neden mi ingilizce şakır şakır konuşmak için 🙂

 

GUESS WHO’S BACK – Geri Döndüm” üzerine 19 düşünce

  1. Geçmiş olsun diyelim. Bir maceranın daha sonuna geldik diye düşün 🙂 Hem artık senden nefret etmem için bir sebep yok 😛

  2. welcome back diyelim o zaman, şimdilik yine işsiz bir insan olsan da senin ingilizce belasının üstesinden gelip en iyi yerlerde işe başlayacağına yürekten inanıyorum ben. o zamana kadar güzel güzel filmlerle, dizilerle, kitaplarla buradan seslen bize 😉 öptüm tatlım ^^

  3. ama ben böyle olacağını tahmin ediyordum, yok öyle isyan etmek, tamam içinde biriktirmenden iyidir ama kendini hasta edecek kadar da karamsarlığa kapılma sakın :/ kim işsiz olduğu bir dönemde tecrübe kazanabileceği bir staj imkanı bulabilirdi ki, üstelik sunbea’n senden çok memnundu!!! 🙂

    winpohucum dünyanın sonuda gelse yılmak yok, herkesin hayatında inişler olduğu gibi zirveye oynadığı dönemler vardır, sen ben şimdilik sürekli iniyoruz belki ama olsun bizim de yaşayacağımız zaferler olacaktır bu hayatta 🙂

    • bu inişler elbet bir yerde bitecek dip noktasını görmeye az kaldı çünkü daha ne kadar düşeceğiz magmaya vardık nerdeyse 🙂
      neyse efem her inişi bir çıkışı olacaktır diye umut etmeye devam 🙂

  4. tekrar hoşgeldin diyorum ben de 🙂
    herşeyde bir hayır vardır derler … inşallah herşey gönlünce olur ve gönlüne göre bir iş bulabilirsin^^

  5. Hayali olan, ışıl ışıl parlayacağın bir iş bulacağına yürekten inanıyorum ben winpohu^^ O işi bulanada kadar böyle kısa süreli tecrübeler yaşamak iyidir:)

  6. Su akar yolunu bulur kok.Kafaya takılacak şeyler değil bunlar hele hemen umutsuzluğa düşüp kendini bırakacak şeyler hiç değil.Allah başka bir sorun göstermesin bunlar gelir geçer.Ama senle şu umutsuzluk işini bir daha konuşalım.10 yıldır yanındayım değiştiremedim la seni 😀 😀 Tabi sevgi kelebeği olalım da demiyorum ama sen sürekli i’m in blue durumlarında geziyorsun olmuyor.Her şey olacağına varıyor yine de o yüzden koyver gitsin

  7. Evet, eksiyle eksinin çarpımı artıdır, su içinde hızla dibe vuran her nesne, vurduğu hızla yukarı yükselir, ve insan ne kadar dibe vurursa o kadar hızlı çıkabilir düştüğü yerden, yeter ki çıkmak istesin. Hoş sen dibe vurmuş sayılmazsın ama. Blog’da bunun için yok mu zaten içini dökmek, söylemek istediklerini söylemek kısaca aklından ne geçiyorsa onu yazmak. Kim durdura bilirki seni yaz yaz rahatlar. Söylenemeyenler daha çok can acıtır çünkü.
    Ve hoş geldin ^^

  8. doğru doğru su akar yokunu bulur. o su bi yolunu bulsuuuuun sen onu bir dıkışta iç. 🙂 🙂 hakkında hayırlısı her şey güzel olunca da sıkıcı olur beeee. arada böyle şeyleri yaşamak iyidir. diyelim ki iyi olsun. dimi 🙂 hoşgeldin safalar getirdiin.

Bir Cevap Yazın

