Yazmak Lazım

evet yazmak lazım yoksa bu günler gelip geçtiğinde geriye hiç bir şey kalmayacak.

yeni bir yıla girdik ama ben yeni yıl yazısı yazmadım oysa her yerde bu vardı. neden yazmadım çünkü yazsam son derece karamsar bir yazı olacaktı. grinch gibiyim son zamanlarda bu yeni yıl yeni umut muhabbetini bozmak istemiyorum . fakat anlamadığım bir şey var yeni yıl da hiç bir şeyin değişmeyeceği gerçeğine aldırış etmeden mutlulukla yeni yılı bekleyenler.

yok işte her şey aynı üstüne üstlük her yıl başında yeni zamlarla ve yaşlanarak uyanıyoruz. bunda sevinecek hiç bir şey yok. ömrümüzden eksiliyor peki neden mutlu oluyoruz belki de berbat geçen bir senden kurtulmanın verdiği rahatlık. 2011 çok kötü bir seneydi sadece benim için değil dünya için de bu böyleydi. özgürlük için savaşlar ve isyanlar vardı arap baharı , sonra ispanyol ateşi, yunanistanın eylemleri , wall street işgalleri, borç batakları , ekonomik krizler ve ülkede akıl almaz olaylar. sayamayacağım kadar değişik olayının olduğu hareketli bir yılda benim için pek bir şey değişmedi. işsizlik ve umutsuzluk vardı yine var . wordpress in her yıl yolladığı maillerden anladığım kadarıyla takipçi sayımda baya artmış oysa ben okunmadığımı düşünüyorum. bu rakamlar bile sahte galiba şimdi bu yazıyı okuyan olur mu . yada ben uzun zaman yazı yazmasam nerde ki bu kız diye merak eden . hayır olmaz. küçük bir noktayım bu dünyada çok küçük .

neyse boş verelim yeni yıl muhabbetini gelelim yaptıklarıma .

geçen hafta sonu miss marple günleri düzenledim , bir sürü uyarlama izledim ve polisiye tutkum yüzünden paranoyaklaşmanın evresine geldim denilebilinir. agatha teyze sağ olsun çok güzel vakit geçirdi. iki marple ı da pek seviyorum , birisi çok şirin , sıcak kanlı insanın herşeyini rahatlıkla anlatacağı şefkatli bir jane potresi çizerken diğeri sinsi , sesiz ve zeki bir kadın portesi çiziyor.

little dorrit adlı ingiliz dramasının 7 bölümünü izledim akiracığım sağ olsun onun sayesinde haberim oldu. alt yazı bulamadım orjinal dilinden takip ediyorum. severim bbc yapımlarını .

sherlock un 2 sezonu geldi. moriart hastası bir insanım ama onu çok kısa izleme fırsatım oluyor umarım yeni bölümlerde daha fazla görürüm. yeni bölümü çok sevdim . hele ” the woman ” lakabını ve kadının zekası sayesinde nerdeyse sherlock u alt etmesini pek beğendim.

supernatural ın yeni bölümü geldi. alt yazı bekleyemeden hemen ingilizce alt yazılı izledim bile. bu dizi  ne olacak merakla bekliyorum çünkü son sezon acaba nereye gidiyor diye izler oldum . eski heyecanını yakalasa bari. cass den beri pek bir sönük .

vampire daires geldi nihayet. ve yeni bölümün final kısmı hep beklediğim kısımdı. sonunda diyorum . damon taraftarı biriyim. stefan ın her şeyi yapıp masum çocuk ayağına yatmasına uyuzum haksızlık bu. tabi bu dizi de iyi karakter yok. herkes kötü en başta da elena bu kıza da gıcığım. herkese gıcığım galiba 🙂

cinayet gecesi diye bir film izledim. aslında bu sıralar ben şöyle eğlenceli çıtır çerez bir aşk filmi arıyorum ama hiç tavsiye den yok 😦 ne yapalım oturduk polisiye diye izledik. fena değildi işte . film arayışlarım sürüyor ama fırsatını bulursam manga ve animelere dönüş yapacağım.

gitmeden filmden bir replik paylaşayım.

– yakından bakarsan herkesin bir kusuru vardır.
– benimkini mi arıyorsun?
-seninkini buldum bile
-nedir?
sen bir kazanansın.(fracture)

benden bu kadar siz ne alemdesiniz ?

görüşmek üzere

Yazmak Lazım” üzerine 10 düşünce

  1. Ben buradayım okudum ve depresyona girdim sayende. Mutlu musun ha mutlu musun? 😛 Şaka bir yana umut işte fakirin ekmeği. Yazdıların bir yerlerde yankı buluyor dont wori. Rakamlar o kadar da önemli değil 😉 Bak mesela sayende bir İngiliz draması daha öğrendim izleyeceğim onu keyifli zaman geçireceğim bunda payın olduğunu bilmek belki iyi hissettirir 🙂

    • ha ha ha depresyona sokmak değil amacım sadece anlamlandıramadığım şeyleri paylaşmak bazen çok yalnız hissetmekten kaynaklı ama sen okudun ya işte bu yüzden mutlu oldum 🙂

      o zaman okuyan hiç kimse kalmayıncaya dek yazacağım . dizi ile ilgili muhabbet etmek istersen ben buradayım 🙂

  2. oo winpohussi yazını görmek ne güzel 🙂 hiç de öyle yazımı okuyan olur mu falan deme, sen yaz biz geliriz yau 🙂

    bayadır yoktun özlettin kendini.. yine şahane İngiliz dizileriyle gelmişsin karşımıza. ya bunları izledikçe Amerikan dizilerinden soğuyorum, adamların aksanı şiir gibi ❤ little dorrit'i indireceğim afişi bile hoşuma gitti..

    görüşmek üzere kuzu^^

    • hoş geldin sefa getirdin . son zamanlarda yazamıyorum biraz vakitsizlikten birazda isteksizlikten ama üşengeçliğimi aşacağım gibi 🙂
      diziyi izle sonra konuşuruz.
      görüşmek üzere canım 🙂

  3. okunur bu yazılar okunur da yorum yazılmayınca pek anlaşılmaz. kim ne okumuş na zamn okumuş ne düşünmüş. falan filan. okudum. aslında üzücü bi durum. herkesin sevindiği şeyler ya da mutlu olduğu hazlar yetmiyor bize. daha başka şeyler olmalı. yarım yamalak güldük geçelim olmamalı. ban de sen gibiyim işte. yeni yıla aynı düşüncelerle girdim. eee şimdi nasıl olacak yeni bir yıl mutluluk mu getirecek bize. yaşamayı bilene bulunduğu andan huzur duyana has bir şey bu galiba. ha bi de şu var biz yaşamayı bilmiyor muyuz. yoo güzel güzel geçinip gidiyoruz. sanırım ufak tefek kırıntılarla yetinemediğimizden midir nedir değişik bişi işte. kafa ütüledim galiba. sorry 🙂

    • iyi ki geldin iyi ki yorumladın sağ ol var ol. bilmiyorum belki yetinemediğimden belki de yetinecek bir şey bulamadığımdan dipte sonda depresyonda değiliz ama çok mutlu değiliz . iç güveysinden hallice durumumuz 🙂

      • ya diğerleri gibi bizde -mecburen- diğerleri gibi yetinmeyi öğreneceğiz kefemize konulanlarla ya da bize yetecek şeyle bulmak için didinip duracağız. didinip durmak zordur yıpratır belki insanı ama herkes gibi olmak da korkutuyor beni. biraz önce bi yazıdır yazdım. iç dökme meselesi biraz uzun oldu galiba ben de. hayattan çok mutlu olmayı da beklememek lazım. ne kadar mutluluk o kadar zor ve olumsuzluk oluyor bazen. iç güveysi iyi mi ki 🙂

        • ne biliyim iç güveysinden hallice işte 🙂
          bazen iç dökmeye çok ihtiyacım oluyor işte o zaman yazıyorum yazmak rahatlatıyor. mesela hikayeleri de hep kötü hissettiğimde yazmıştım insanı bir parça uzaklaştırıyor gerçeklerden bu yüzden yazmaya devam 🙂

  4. Merhaba,

    Blog’unuza yeni rastladım, ancak çok hoşuma giti. THe grinch halleri bende de var bu sene.

    BBC’nin Jane Eyre versiyonunu seyretmiş miydiniz? Seyretmediyseniz eğer tavsiye ederim, BBC dizilerini de seviyormuşsunuz, çok başarılı 4 bölümlük bir seri.

    Kendinize iyi bakın.

    Canan

Bir Yanıt Bırakın

