Ben Ben Yine Ben …

Bloguma uğramadığım için vicdan azabı çekiyorum hele bahsetmek istediğim o kadar şey varken onların birikmiş beklemesine üzülüyorum. Bu yüzden uzunca ve daldan dala bir yazı ile karşınızdayım.

Geçenlerde blog ödüllerinini dağıtıldığı bir mim dolaştı blog aleminde malesef ben o anı yakalayamadım ve o ruha dahil olamadım şimdide yazmak istemiyorum çünkü o ambiyansı kaçırdım fakat çok eğlenceli bir mimdi, yazı yazan arkadaşları tebrik ediyorum ben okurken çok eğelendim.yazı yazmayı unutacağım derken bir mim geliyor ve benim blog unutulmaktan kurtuluyor. nerdeyse mim yazmak için gelir oldum bu taraflara. bir çok blogger beni listesine almış çok mutlu oldum hele beni tanımlama biçimlerine bayıldım. bu sıralar meşgul olduğumdan pek uğramadım ya beni hemen unutmuşlar listeye almayanları ben kara listeye aldım muahhaha şaka şaka merak etmeyin deli winpohu işte.

neyse efem bu mim i yazmak çok zor şimdi kendimle ilgili şeyler yazacağım mim in bir kısmını yazmış olurum hiç olmazsa .çok konuşmama rağmen kendimi anlatmayı beceremiyorum pek. bakmayın çok konuştuğuma eğer karşımdaki ile samimi değilsem sus pus çekingen biri olurum.

ben ingiliz edebiyatı tutkunu ayrıca bbc drama uyarlamalarının hastası,  aksan sever biriyim. her milletten ve her tarzdan  müziği dinlemeyi severim . müziksiz yaşayamam . aynı şekilde filmleri çok severim sinema insanıyım.

animeleri severim . kitap okumak en sevdiklerimden. madem sevdiklerimden gidiyorum çikolata ,dondurma,tatlı sever bir insanım. balık burcuyum bu sebepten hayalciyimdir. en çok dünya turu yapmak istyiyorum.

hediye almak çok hoşuma gidiyor. merhametliyimdir ama aynı zamanda kararsız ve dikkatsiz bazen de çok patavatsız. üstelik sakar aman tanrım kdramadaki saf kızlardan değilim ama 🙂

winpohu nun gizli kişiliğinden ip ucuları verdiğime göre diğer şeylere geçebilirim. mesela .kankamdan aldığım rüzgar gibi geçtinin ingilizcesini okudum lakin sadece ilk partıymış şimdi yeni partını arayıp bulmak kaldı. sahaf sahaf dolaşıp nasıl bulacağım bilmiyorum.

ingiliz dizisi izliyorum The It Crowd sadece 20 dakika ve her sezon sadece 6 bölüm olunca takip etmesi çok kolay oluyor. öncelikle sırf aksanları için başladığımı belirtmeliyim üstelik kolay anlaşılır bir dizi. daha  sonra komedi kısmı var ben severim komediyi dizi kendini izlettiriyor ve baya kahkahalara boğuyor 🙂 Roy karakterini gerçek hayatta birine benzetiyorum izlerken hep aklıma geliyor. kendisi irlandalıymış daha geçen bölümde öğrendim.IT departmanının çalışanlarının o akıl almaz hayatları sizi mest edecek. en sevdiğim kısım ise her telefonu” kapatıp yeniden açmayı denediniz mi ” diye cevaplamaları .3 sezonu izliyorum tavsiye olunur.

ditto donggam adlı bir kore filmi izledim. film biraz uzun olsa da güzeldi. gelecekten biri ile geçmişten birini bir radyo sayesinde iletişimde olmasını anlatıyor. severim böyle zaman ile ilgili filmleri hoşuma gitti. eski koreyi izlemek o üniversite hayatı falan iyiydi. sonra o ikisini devamlı akşamları sohbet etmeleri. sonu tahmin edilirdi. ben anladım. eğlenceli kısımları da vardı. mesela replikler genelde çok hoşuma gitti. örneğin çocuğun kızı beklediği ama kızın gelmediği sahne için çok yakışıklı olduğumu görünce çekinip gelmedin değil mi demesi .

flower boy ramyun shop izliyorum. kardeşlerim yüzünden başladım desem yeridir. merak işte kediyi merak öldürür. 11 .bölümü izledim öyle ahım şahım harika çok farklı demeyeceğim. fakat eğlencelik kısımları var, bazı yanları farklı bu sebepten takip ediyorum. bu dizi için söyleyebileceğim bir tek şey var o da direk diye tabir edilen büyük ihtimalle ikinci, adam olacak kişi . bu adama merdiven diyorum ve benim favorim o. eğer o kazanmazsa çok üzüleceğim. her dramada hep ikinci adamlara acır fakat esas adamı desteklerdim. her zaman böyleydi lakin bu dramada cisooo çok tatlı olmasına rağmen ki sırf onun için başladığım bir dizidir. kendisini o yakışıklılığına 49 days ten beri hayır diyemiyorum. buna rağmen benim için favori merdiven oldu. o nasıl naif bir karakter. devamlı uyumak istemesine rağmen işlerini yapan. merhametli ,herkese karşı sevecen , düşünceli , sevimli , farklı anlatılmaz bir şirinlik barındırıyor. kıza acayip sinir oluyorum. hemen hemen her dizi de bu böyle kızlara uyuzum. yine de bu uyuz kızı merdivenciğim alsın olay da kapansın.

beni aşağıladın şarkısını da pek beğendim hemen arayıp buldum mp3 ümde saklı şimdi. dizinin komedi kısımlarından birinden bahsetmek istiyorum dalga geçmek için yapılmış sanırsam çocuk yurt dışından geliyor her dramada vardır ya bu olay fakat bunda cool değil. aksine ingilizce bile konuşamıyor . babasına hamburger sipariş etmek bile zordu onlar benden ingilizce konuşup okumamı istediler dedi ya koptum. neymiş dizilerden oraya gidince hemen öğreniliyor sanmış. muahah bir de  no problem dediği için babası vay ingilizceni baya ilertletmişsin dedi ya . hahah harikasınız 🙂

only yesterday adlı bir anime izledim. çok çok çok ama çok güzeldi . yine geçmiş yine geçmiş.

istesek de istemesek de kelebek olup uçmak için tırtıl olmak gerekir.

27 yaşında ki taeko  bir kır gezisine çıkar ama yanında anıları da vardır. anime boyunca taeko nun beşinci sınıfta ki hali veriliyor. onun anlatımları ile geçmişte yaşadıklarını ve bu gününü izliyoruz. çocuklar o saf halleri falan çok ilginçti. sonra çizimlere bayıldım. eski atmosfer beni hep cezbeder.

müzikleri de çok güzeldi. ben şarkılara bayıldım . bir şarkı bana fazlasıyla balkan esintilerini hissettirdi. o bezbolcu çocuk çok şirindi. bende bulutlu günleri severim.

bir  şarkı var. cesaretini kaybetme , ağlamaktan nefret ederiz . öyleyse gülelim. sonra diğer şarkı bu gün olmazsa yarın var. yarın olmazsa öbür gün var . öbür gün olmazsa bir sonraki gün var yarınlar hiç bitmez 🙂

animesinin finalini çok sevdim her yerden çocuklar çıktı sonra orada çalan şarkıyı çok sevdim.

Kimi der ki, bir nehirdir aşk, narin sazları boğan.
Kimi der ki, bir bıçaktır aşk, kalbini çizip kanatan.
Kimi der ki, açlıktır aşk, bitmez tükenmez bir sıvı.
Ben derim ki, bir çiçektir aşk, ve sensin tek tohumu.
Kırılmaktan korkan kalp, sevmeyi öğrenemez asla.
Uyanmaktan korkan rüya, hayal edemez asla.
Fedakarlık etmeyi bilmeyen, kimseden fedakarlık göremez.
Ve ölmekten korkan insan, öğrenemez yaşamayı asla.
Geceler çok soğuk, yollar uçsuz bucaksız gelirse
Ve aşk sadece şanlılar içinmiş gibi görünürse
Unutma ki kışta, soğuk karların çok altında
Güle dönüşecek bir tohum yatar, baharda güneşin sevgisiyle..

keyifli seyirler. ve beni özleyin 🙂

Ben Ben Yine Ben …” üzerine 17 düşünce

  1. Haksızlık! Ben daha uzun bir post bekliyordum. 😦 Şaka bir yana yeni post görünce sevindim, hemen buraya koştum. 🙂
    Mimin yarısını bitirmiş sayılırsın. Aksan sevdiğini birkaç yerde okumuştum. Ben de bayılıyorum! Özellikle Fransız aksanlarına. Çok sempatik geliyorlar. 🙂
    Filmi ve animeyi çok merak ettim. Geçen gün Special A animesine izlemeye başladım.Çok keyifli gidiyor. O bitince direk Only Yesterday izleyeceğim. 🙂
    Keyifli yazılarda görüşmek üzere. Arayı fazla açma.^^

    • bende artık kimseler okumaz beni diyordum muahah 🙂
      aksan çok güzel bir şey nedense bana çekici geliyor . special A yı çok eskiden izlemiştim ve çok sevmiştim evde hala mükemmel erkek için takeshima kei sözü kullanılıyor . kei gibisi yok 🙂
      arayı açmayı bende istemiyorum ama olmuyor bazen. film çok ilginç değil sıradan ve durgun ilerliyor fazla beklentin olmasın iyi seyirler 🙂

  2. Bir ara Yoo Ji Tae hayrani oldugumda izlemistim Ditto Donggam’i.Cok begendigimi soyleyemem ama yine de fena degildi.Ji Tae icin bile olsa filme firsat verilebilir (:

    Omohide Poro poro -Only Yesterday de sevdigim Ghibli animelerinden.Oldukca sade ve samimi idi.

    • film konusunda haklsın öyle muhteşem falan değil fakat çok sıkıcı da değil bitirmeyi başardım 🙂
      anime ise çok sade ama bir o kadar samimi bu yüzden sevdim sanırım 🙂

  3. seni tanımak çok güzeldi, kendini tanıttığın son paragrafa kadar kendimi riziko’da gb hissettim çoğunu da bildim hem 😀 iyi bir takipçiyim sanırım 😀 😀

    bu arada daha dün ditto donggam klasörüne bön bön bakıyordum, afiş koymamışım filmin yanına ama burada tekrar görünce tekrar merak ettim ama 😀

    anime tavsiyesini okurken azıcık mort oldum…. only yesterday’deki senarist benim fikrimi çalmış böhüüü ben de hikayeme böyle bir şey ekleyecektim gerçi daha animeyi izlemedim belki benim düşündüğümden farklı çıkabilir (bir umut 😀 ) duyanda bestseller yazarım sanacak ama olsun insanın birden havası sönüyor ehehühe 😀

    yazının içinde IT crowd’ı görünce de koptum, 10numara dizidir bir iskoç bir irlandalı bir göçmen bir araya gelirse nolurun tam karşılığı herhalde, izlerken gözlerimden yaşlar gelirdi,ama devamını getiremedim k sevdam yüzünden (bir zamanlar ben de normal şeyler izlerdim ) The Boat That Rocked filmini izlediysen roy ordan tanıdık geliyordur 🙂 ay bir de ıt crowd dan favori sahnemi şuraya iliştirmek istiyorum 😀 http://www.youtube.com/watch?v=L203I2zDFFs

    arada böyle yaz mutlaka 😀 😀 çok öptüm

    • ee süper çoğunu bilmen harika bir şey 🙂
      olumsuz yanlarımda vardır benim ama iyi yanlarımla törpülerim 🙂
      bende yazacaklarımla ilgili bir film yada kitap görünce üzülüyorum ama bu benim aklıma gelmişti ama ben yazmıştım diye . ne edersin aklın yolu bir 🙂
      ha ha ha bende normal şeyler izlerdim mi o ne demek ben hiç normal şeyler izlemiyorum sanırsam 🙂
      hayır roy karakterini gerçekte tanıdığım bir insana benzetiyorum onu görünce aklıma roy geliyor gülmeden edemiyorum 🙂

      bu sahne de çok güzeldi. fatherrrr muahahha o hitler miydi .hitler miydi o 🙂
      bende çok öptm kok 🙂

      • ditto donggam’ı izlediiim çok güzeldiii, OST’u da şahane, nino rota’nın a time for us’ını da araya serpmişler ya ağlamamak için zor tuttum kendimi 😀 animeyi indirdim ama bozuk çıktı dosya, bugün tekrar indircem, izlediğimde tekrar yorum yaparım 😀

  4. Yazın çok güzel unni, ellerine sağlık. ^^
    Only Yesterday animesini bir yerlerden hatırlıyorum. Kız 5. sınıftayken oyuncu olmak istiyor, babası da işin mi yok deyip tersliyor değil mi? Yanlış anime mi yoksa? Sonra kız bir köye geliyordu, köyde ailesinden birileri mi vardı? Bir çocuk (adam) arabasıyla yağmurlu bi günde kızı alıyordu, kızın büyükannesi kıza aşık mı oldun filan diye takılıyordu? Sonra kız organik tarımla ilgili bilgiler ediniyordu… Biliyorum, spoiler veriyorum ama anlamaya çalışıyorum bu o anime mi? Bi de kız sokakta annesiyle dolaşırken bir sahne hatırlıyorum, insanlar dönüp bakıyordu? Uf, iyice karıştı… Şehirlerarası yolculuğa çıktığımızda koltuğumda izlemiştim sanırım, ya da kuzenime gittiğimde Yumurcak, TRT 4 açıktı da oradan gördüm? Hatırlamıyorum!! Ama bu animeyi biliyorum ben… 😦 Sanırım…
    Neyse daha fazla düşünürsem kafayı yiyeceğim. 😀 En iyisi vazgeçmek. 😀 Yazı için teşekkürler, ellerine sağlık. Bu arada yeni teman da çok güzel unnicim. 🙂

    • evet doğru hatırlıyorsun bu o anime tebrikler 🙂
      temayı değiştireli çok zaman oldu ama yeni tema için vakit bulamadığımdan böyle kaldı. teşekkür ederim yorum için ellerine sağlık 🙂

      • Yihu! Bildim bildim! ^__^ Ama yeniden izlesem iyi olur, her şey bölük pörçük. 😛 O zaman izlemeden eski yorumumu okumayın sevgili okurlar, fazlaca spoiler verdim galiba. 😦

        Ah, ben diğer blogunla (blogspottaki) karıştırdım demek ki. Onu eski teman gibi düşündüm, bunu da yeni zannettim… Bianeee. 😦 Teman çok güzel, bence hiç değiştirme. ^^ Çok hoş. ❤

        Güzel yazın için teşekkürler unni. 🙂 Bunca zamandır yorum bırakamadığım için özür dilerim. 😦

        Bu arada ben eski Kore.Hayranı. Söylememişim. ^^" Takipteyim. ^^

  5. “aksan var dediler geldik” yorumun şimdi anlam buldu bende =)) mailime sürekli yeni yazı haberleri geliyor ama ben bu ara hep yazıyorum… hiç blog okumuyorum neredeyse =( ondan kaçırıyorum güzel yazılarınızı =(

  6. Seni tanıdığıma çok memnun oldum kok.Hiç haberim de yoktu bu özelliklerinden 😛 😀 Yakında bu İngiliz sevdanla sana Elizabeth hanımcığım nişane falan verecek yahu.Ama şimdi İngilizler de sevilmeyecek gibi değil ,aksan konusunda milyon kere sana katılıyorum Kok 😀
    Rüzgar Gibi Geçti de zaten o kadar küçük bir kitabın tüm eseri kapsayacağın düşünüp sana vermem de Tam benim işim he 😀 Diğer partları da bulacağım senin için merak etme.
    It Crowd’a ben de başladım bakalım nasıl gidecek bir dizi bu pek övgü alıyor.
    Ditto’yu da hem sen hem Makino övünce dedim bu film iyidir izledim hemen.Fena film değil en azından konusu ilginçti.
    Flower Boy Ramyun Shop’ta nedense direk bizim favorimiz oldu.Esas çocuk kıl be.Sevmedim huh 😀 Şu anime işine de ara tatilde devam edeyim yahu en son Death Note’da kaldım.Ellerine sağlık seni tanımak bir onurdu cancağzım

  7. Bu eski bir yazı biliyorum ama only yesterday’i görünce
    Yorum yazmaktan kendimi alamadım.
    Benden başka kimse izlememiş bu güzel anime yi diye hayıflanıyordum.
    Yazını görünce çok mutlu oldum:) Ben de çok beğenmiştim müziklerini,
    konusunu, çizimlerini herşeyiyle çok güzeldi. İzlerken içimde garip
    bir hüzün oluşmuştu. çok güzel bir ellerine sağlık:)
    Bloğunu yazılarının çalınması olayıyla fark ettim böyle
    nahoş bir olayla fark etmiş olsam da, bloğunu fark etmek beni mutlu etti ve çok beğendim.

    • hoş geldin 🙂 ewvet nahoş bi olaydı ama neyseki atlattık . bende animeyi çok severim bana pek anlamlı gelmişti dün gibi en sevdiklerimden biri oldu 🙂

Bir Yanıt Bırakın

