SKİP BEAT- Hayal Dünyası

Umut fakirin ekmeği diye giriş yapmayacağım merak etmeyin 🙂 efenim çok uzun zamandır duyduğum fakat animesini sonu olmadığı için uzak kaldığım , mangası hala devam etmekte olan bu animeye kardeşim yüzünden başlamış ve de bitirirmiş bulunmaktayım bilginize der gidermişim muahaha bu günlerde hep böyle mailler atmaktan kafam bulandı.

kardeşim bir şeyi izledi mi ille anlatacak yada spoiler vermeye korkusundan ben izleyeceğim bu kaçınılmaz bir kader. izledim ama pişman mıyım hayır çok sevdim çok. keşke animenin devamı olsa.

bu animeyi izlerken gözlerim doldu. ki ben çok zor gözleri dolan biriyim. kardeşim neden dediğinde verdiğim cevap yüzünden deli sanabilirsiniz ama ben gerçek hayatta bir tsuruga ren olmadığı için derin kederlerdeyim. izledikçe ahh ahhh dedim durdum . deli değilim sadece biraz değişiğim işte 🙂

ren muhteşem ötesi bir anime karakteri her zaman olduğu gibi bu animlerde erkekler hep mükemmel zaten. hele çizimler ah tam tipim . neyse uykusuzluktan saçmalama kotamı doldurduğuma göre konuya doğru ilerleyelim.

hanım kızımızı da pek beğendim . bazen kendimi gördüm onda o yüzden çok sevdim hele yetenekli olduğu halde eksikleri yüzünden love me team e katıldığı yerde hem kahkaha tuhafını yaşadım şarkıdan dolayı hemde aynen ben ya diye geçirdim bathsızız biz 🙂

kızımız hayatının kazığını yediği sevdiği adamdan intikam almak için şov dünyasına katılır çünkü bu adam bir şarkıcıdır . şov dünyasına giriş çabaları sayesinde bay mükemmel ren ile tanışır ve olaylar başlar. çok eğlenceli kesinlik tavsiye ederim 🙂

animede dark moon adlı bir dizi çekiyorlar senaryosu çok ilginç geldi. keşke gerçek hayatta böyle bir şey çekseler ben kesin izlerim eski türk filmlerini anımsattı bana . dark moon un sonunu da merak ediyorum iş başa düştü mangası okunacak bunun 🙂

ben kaçtım şimdilik yeni postlarda görüşmek üzere esen kalın 🙂

not: o kadar kampanaya başlıyor bende herkese bir tsuruga ren kampanyası istiyorum , istiyorum bana ne istiyorum işte ::)

SKİP BEAT- Hayal Dünyası” üzerine 18 düşünce

  1. Dark moon isimli olmasa da buna benzr bir japon filmi vardı sanırım:) Araştırıp bulursam söylerm :O Bu arada bu animeyi izlemek için biraz değil çoook geç kalmışsın. Mangasına da başlamanı öneririm, ayrı bir güzelliktedir<3

      • izledim kok hatuna bayıldım, jönler yalan oldu bende, reni son 4 bölümde sever gibi oldum ama biliyorsun ki duygularını gösteremeyen erkeklere tilt oluyorum jisub hariç ehühehe 😀 kızın tavırlarına bittim ama 😀 anime 25 bölümdü kı idealine ulaştı ama ilişkiler yarım kaldı sanki 😀 mangasına bakmak lazım galiba di mi 🙂 benim için kı kardeşine sorsana ren le arasında sonra neler geçiyor diye 😛

  2. Dunyada beni mutlu edecek guldurecek bir anime yok artik diye kendimi amerikan dizilerine vurdugum, berdus oldugum bir zamanda cikmisti bu anime karsima.Sene, gecen sene… Cok guldum eglendim.Ama dedigin gibi sonu yoktu.Simdi bi de live action uyarlamasini izlemek sart oldu tabi.

    • bende uzun zamandır shoju izlemezken yeniden shoju sever oldum 🙂
      live action ı izlemem galiba. pek iyi olmuyor uyarlamları ama mangasını okuyacağım 🙂

  3. İzlemene sevindim çingu ^^ Çok sevdim bende, mutlaka izlenmesi gereken şeker bir anime (: Bakalım siwon-shi ve donghae-shi ne durumda bıraktılar animeyi hehe Aslında çekilen her anime vasat oluyor neredeyse ama senin yerine ben söyleyeyim; Umut fakirin ekmeği 😀

    • katılmamak elde değil çekilen her anime uyarlaması vasat oluyor bazen vasatında altında o animedeki tadı bulamıyorum bu sebepten ben mangasını okuyacağım live action dan uzak duracağım 🙂

  4. cizgi dizilere olan düşkünlüğüm bellidir. şu yaşımda yine olsa kardeşimle geçer izlerim. ama animeler bir başka. bazen tv de rastlıyorum. ama pc den hiç izlemedim. bak şimdi sende görünce zor duruyorum. ah şu kota olmasa. sinir, gıcık, pis kota. 😦

    • kota gerçekten çok pis bir şey ben sınırsıza geçtim de kurtuldum lakin şimdide zamanım yok .yine de anime gibisi yok öyle zevkli öyle eğlenceli ki bitince mutlu mutlu sırıtıyorum 🙂

  5. Bu animeyi çok beğenerek izlemiştim. Ne zaman başladım ne zaman bitirdim anlayamadım bile. Bir de güzelim animeyi diziye çevirmişler. ilk 25 dakikasına zor dayandım animenin tıpa tıp aynısı olmuş. Donghe ve siwon için bile olsa yok arkadaş o dile katlanamam 🙂

    • bende sevmiyorum anime uyarlamalarını yani genelde pek umduğum gibi olmuyor. o animedeki ruh halini yansıtamıyorlar o yüzden diziye hiç başlamadım ama animesini çok sevdim 🙂

  6. valla ben de bir ren istiyorum artık hahaha 😀 ne mükemmel bir erkekti öyle 🙂 ne diyeyim herkese bir tsugara ren kampanyasını ben de can-ı gönülden destekliyorum 🙂
    güzel bir anime bence de :)kyoko’nun hallerine bir de ajansın sahibine,onun ilginç kostümlerine bayılmıştım 🙂
    şu an bu animenin bitmediğini yeni öğrenmiş bulunuyorum..zaten nana’yı beklemekten ömrüm tükendi bir de buna skip beat eklendi ..
    ellerine sağlık^^

Bir Cevap Yazın

