Hikaruivy ‘e Sonsuz Teşekkürler

 Aslında bu aralar hiç blog da yazı yazacak vaktim yok. bir şey yaptığımda yok. Fakat acele ile bu yazıyı yazmam gerekiyor çünkü şuan çok mutluyum. Hikarucuğum yine beni çok ama çok mutlu etti. Daha önce kuzey ve güney adlı kitabı ne çok istediğimden bahsetmiştim o da sağ olsun bu yakarışlarımı görmüş ve büyük bir incelikle göstererek bana bu kitabı göndermişti. O kadar mutlu olmuştum ki anlatamam  çünkü kitaba fena kafayı takmıştım ve ille de bulmalıydım. Benim olmalı dediğim kitabın ingilizce  olarak karşımda görmek harikaydı. 

Hikaru bununla yetinmedi ve geçenlerde agatha christie ile ilgili yazdığı bir yazı da kitap göndereceğini söyledi . İlk yorumlayan olarak çok şanslıydım ve bu gün eve geldiğimde annem çok mutlu olacaksın çünkü kitabın geldi dedi. Her zaman ince düşünceli olan çingum içine bir de kartpostal ve küçük değerli bir şey daha koymuş. Çok ama çok teşekkür ediyorum çingu . Elimden teşekkürden başka bir şey gelmiyor. Düşünüyorum hikarunun amerikada bulamayacağı bir şey var mı ki ama bende bir şey bulacağım . Sana  şimdilik sadece komavo diyebiliyorum 🙂

ÇOK TEŞEKKÜRLER ÇİNGU , İYİ Kİ VARSIN , İYİ Kİ TANIŞMIŞIZ , SİZİ SEVİYORUM BLOG ALEMİ 🙂

Vakit bulup kitaplarımı okumak zaman alsa da elime almak bile ayrı bir haz veriyor . Darısı başınıza 🙂

NOT: Aslında bendeki kitabın kapağı daha güzel fakat buraya resmini koyamıyorum bununla idare edeceksiniz.

Polisiyenin Üstadı: Agatha Christie- HİKARUİVY’NİN YAZISI

hikaruivy ‘den paket gelmiş çok mutluyum 🙂 by winpohu

Hikaruivy ‘e Sonsuz Teşekkürler” üzerine 6 düşünce

  1. efenim güle güle okuyunuz, sizi mutlu görmek bana yeter 😉 amerika’da bazı türk yemekleri hariç bulamadığım bir şey yok; ama onları da kargoyla gönderme olanağı yok maalesef 😛 (zaten yemek kargosu yerine “anne” gönderilmesini tercih ederim; yemekleri şöyle kaynağından yemek lazım 😛 :D) öpüyorum canım ^^

    • ha ha ha çok sağ ol canım asıl ben kocaman öpüyorum. malaesef elimde fazla anne yok ama düşünüp bir şey bulacağım inş 🙂

      iyi ki varsın çingu 🙂

  2. :)))))))))))))))))))))))) Bana da bu sabah geldi 😀 Hastaydım kaç gündür başım ağrıyordu üstüne bir de mide üşütmesi gelince gözümü açamamıştım ta kiii, partmanın önünde beliren ptt kargo arabasını görene kadar 😀 😀 😀

    canıııım çoooook teşeküüürleeeeer 😀 😀 😀
    bir tek buradan kuru kuru teşekkür etmeyeceğim tabi ki 🙂 winpohu elini çabuk tutmuş diye yorum yapmadan geçemedim 😀 😀 😀 😀 😀

    kitabın cildine de bayıldım 😀 😀 zun yıllar hiç eskimeden sapa sağlam duracak diye çok sevindim 🙂

    • çok geçmiş olsun kok . nasılsın şimdi ?

      evet çok hızlı oldum bu sefer . biliyorum hızlı yazmasam bir daha vakit bulamazdım .
      bende cildini çok sevdim 🙂

      • çok düzeldiğim söylenemez ama keyfim fevkaladenin fevkinde yine de 😀 😉
        ben daha yeni bilgisayarın başına oturabildim, ay ama dur bende yazmalıyım gün bitmeden bu haberi 😀 😀 güle güle oku 🙂

  3. Geri bildirim: Gizemli Ödül… Agatha Christie – Cat Among The Pigeons 1959 « Kaktus Çiçeği

Bir Cevap Yazın

