blogum blogum canım blogum :)

dün akşam koca bir süprizle karşılaştım. blogu açtım ki ne göreyim. wordpress blogumu kapatmış. neden olarak da reklam yaptığımı söylemiş . nerde kardeşim ben hiç öyle şeyler yapmam . cık cık cık asıl olay blogun gitmesi de değil beni sinir eden maildi. yok efem burayı babanın tarlası mı sandın burası senin sayfan değil istediğini yapamazsın diyen bir mail . gelde sinir olma. nasıl burası benim değil . ben 1 yıldan fazladır emek verip yazılar yazmışım adamlar bir kaç saniyede elimden alıyorlar. zamanında bundan çok korkup yedeğini aldım blogspotta ama yine de ben wordpress e alışmışım yapamıyorum oralarda. kızgınlığımdan al başına çal bende blogger da devam ederim demem gerekiyordu fakat ben aynı sinirle winpohuca adlı başka bir adres aldım. sırf gıcıklığına bırakmıyorum ne olacak demek istedim. yada sen her istediğni yapan , insanların bloglarını kapatan wordpress sen mi büyüksün . hayır ben büyüğüm ben winpohu 🙂 muahha azimle uğraştım blogumu geri aldım. bu yüzden dün gece panikle açtığım hesabı kapattım . buradan devam edeceğim. bir de blogspotta ki hesabım duracak ne olur ne olmaz wordpress yine dellenirse diye 🙂

blogumu geri aldım ya içim rahatladı . takipte kalın efem 🙂

blogum blogum canım blogum :)” üzerine 11 düşünce

  1. Çekemeyenler şikayet falan mı ediyor acaba? Ne bloglar dolanıyor etrafta. Neden senin ki? Çok sık olmaya başladı bu merak ediyorum cidden.

  2. kontrol paneline yandığımın wordpressi, insanı hem gıcık ediyor hem de kendisine böyle bağlıyor. blogspotta şu kontrol panelini daha düzegün hale getirse bende hiç durmam giderim… ama o zamana kadar bizbizeyiz burda kok’um çingum 😀 😀
    geçmiş olsun tekrar…

    • sağ ol kok 🙂
      valla öyle blogspot güzel bir kontrol paneli yapsa ben bu merede böyle alışmasam hiç durmaz giderdim fakat el mahkum ne yapalım inadına buradayım işte 🙂

  3. aaa çok geçmiş olsun winpohu… valla ben hiç blogunda herhangi bir reklam emaresi göremedim. doğru dürüst açıklama yapmadan çat diye kapamaları büyük saygısızlık olmuş
    tekrar geçmiş olsun inşallah bu sıkıntıyı tekrar yaşamazsın…

  4. Gelen mailde reklam için paralıya geçin yazısı yazıyordu sanırım, öyle demiştin değil mi? Eğer böyleyse sizi paralıya geçirmek için WP’nin yaptığı acınası bir çakallık diyorum.

    Blogger mesela önce uyarı yapıyor. Bana zamanında bir video linki için uyarı göndermişti. “Lütfen videoyu kaldırın, telif hakkı içeriyor. Aynı videonun telif hakkı içermeyenini koyabilirsiniz ama” gibisinden bir şey yazmıştı 🙂

    Geri almana çok sevindim. Bugün MAC’ten girerken blogunun adresini yazdığında giremedim ama bu yazının linkine tıkladığımda girdim. Bir daha umarım hiçbir şey olmaz 🙂

  5. adresten adrese tüm yazılarını nasıl taşıyorsun. kestirme bir yolu var mı bunun yoksa tek tek mi taşıdın. ben de bi blogspot yedeklesem iyi olur. korktum şimdi. geçmişler olsun 🙂

    • tek tek yedeklemiyorsun blogu dışa aktarıyorsun ayarlardan yaparsın onu. sonra indirdiğin o dosyayı blogspotta yine ayarlardan içe aktarıyorsun. bunun için bir de indirdiğin dosyayı blogspota göre converte ediyorsun dönüştürdükten sonra kabul ediyor ancak. çok karışık anlattıysam bunun uzmanı olan makinosev e yönlendireyim seni bana da o gösterdi 🙂

Bir Cevap Yazın

