The Quiet Family – ”HIŞŞŞTTTT”

Bu filmi şimdi anlatmazsam daha sonra vakit bulamayabilirim. Bu yüzden hemen anlatmaya geçeyim istiyorum. Aslında bu aralar amerikan yapımları izliyordum yalnız bu filmi zamanında duymuş sonrasında arayıp bulamamıştım birden karşıma ingilizce alt yazılı şekilde çıkınca hemen izledim. Film kara mizah olarak geçiyor önce mizah bunun neresinde der gibi oldum ama film ilerleyip talihsizlikler başlayınca gülmeden edemedim.

Yönetmenle ilgili bir bilgi vereyim A Bittersweet Life filminin yönetmeniymiş aynı zamanda ki bu filmi çok severim hele şu kısmını

Öğrenci ağlayarak uyandı .

Ustası sordu:  Kötü bir rüya mıydı ?

Öğrenci :  Hayır dedi.

Usta : Kabus mu gördün ?

Öğrenci : Hayır güzel bir rüyaydı .

Usta:  Peki neden ağlıyorsun ?

Öğrenci : Gerçekleşmesi o kadar imkansız ki .

İşte böyle kaliteli sevdiğim bir filmdir Acı Tatlı Hayat ama The Quiet Family ‘in de ondan aşağı kalır yanı yok .

Konusuna gelirsek altı kişilik bir aile bir dağda  pansiyon gibi bir yer satın alır. Ki bu pansiyon bildiğiniz klasik korku filmlerinde ki gibi hatta yağmur şimşek sahneleri ile o hava çok iyi verilmiş ama film komik unsurlar barındırdığından salt bir korku hissine kapılamıyorsunuz.  Korkutmak yerine güldürmeyi tercih eden bir film.  Pansiyona hiç müşteri gelmeyince ailenin de sinirleri gerilir. Günün birinde ilk müşterileri gelir ve aile mutlulukla onun kağıtları imzalamasını izler. Bundan sonra her gelen müşterinin farklı şekillerde öldüğü bir pansiyonda ,cesetlerle karşı karşıya kalan ve mecburiyetten tamamen bir zorunluluk gereği bu cesetlerle ilgilenen aile üyelerini izliyoruz.

Filme adını veren sahne ise benim favorim oldu. Olan bir sürü olaydan sonra aile fertleri oturmuş yemek yerken kapı çalınır. Herkes sessizce kapıyı dinler,  köpek havlar ve hepsi bir anda köpeğe dönüp ‘hışşt’ der.

Filme dair sevdiğim bir diğer unsur müzikleri oldu. Çok hoşuma gitti .En çok da I think I love you . Bu şarkıyı çok sevdim .  Şarkıyı  buradan dinleyebilirsiniz .

İyi seyirler efem 🙂

The Quiet Family – ”HIŞŞŞTTTT”” üzerine 2 düşünce

  1. Yönetmen Kim Ji-woon, A Bittersweet Life’ın yanında A Tale of Two Sisters ve The Good, The Bad, The Weird gibi Kore sineması denince akla gelen çok ünlü filmlerin de yönetmeni.
    Eğer bu müthiş kadroyla kara mizah çektiyse eminim çok hoş bir film olmuştur. İzlemek için sabırsızlanıyorum 😀

    • diğer filmlerden bahsetmem işim the good the bad the weird i de izledim bittersweet gibi ikisinde de çok sevdiğim lee byung hun var onunla köklü bir geçmişimiz var 🙂

      öyle diyorlar bilmem artık izle gel yorumla bu ‘cum 🙂

Bir Cevap Yazın

