FLİPPED – İMRENDİM

Bu filmi nasıl anlatsam asıl çok ama çok sevdiğimi nasıl anlatsam kelimeler yetersiz kaldı . Son zamanlarda romantik komedi arayışına girmiş fakat istediğim gibi bir film bulamamıştım. Uzun zamandır böyle keyifli böyle mutlu eden bir film izlemedim. Fakat sonunda o kadar çok imrendim ki bahtsızlığa yandım 🙂

Sırayla anlatmayı deneyeyim .

Hikaye anlatıcısı gibi karakterlerin ağzından dinlediğim filmleri daha  çok seviyorum bu film öyleydi.

Hem kızın hem çocuğun ağzından aynı olayları farklı bakış açıları ile izledik bunu sevdim .

Hikaye 1957 yılında geçiyor ki retro insanı winpohu bunu da sevdi .

İlk aşkı böyle saf ve sıcacık bir şekilde anlatmayı başarmış bunu da sevdim .

Çınar ağacının manzarısnı çok sevdim. O kızın yerinde olup o manzarayı ben izlemek isterdim.

Ha bir de neden biz  de basket boy olayı yok. Çok imrendim çok . Hiç haberimiz yok böyle şeylerden azizim 🙂

Repliklerini sevdim .

”Ayrıca bütünün, kendi parçalarının bir araya gelmesinden daha fazlası oluşunun ne demek olduğunu biliyordu. Bunun, insanlarda da aynı olduğunu söyledi. Ama bazen insanlar için bütün, daha azı olabiliyormuş.”

Kimileri soluk, kimileri parlak, kimileri ise ışıl ışıldır.  Ama nadiren rengarenk biri ile karşılaşırsın işte o zaman hiç birşeyle kıyaslanamaz.

En çok da şu repliği sevdim.

” Byrce  benim ilk öpücüğümle etrafta dolaşıyordu. ”

Bu Byrce  ile  Julie ‘nin hikayesi . Byrce yeni taşındıkları evin karşısında oturan Julie ile tanışınca hayatı eskisinden farklı bir şekle bürünür. Bu hikaye o ikisinin çocukça saf duygularını öyle güzel vermiş ki herkes kendinden bir parça bulabilir sanırım. Hissedilenler ekrandan taştı geldi beni esir aldı sanki . Çok sevdim kesinlikle tavsiye ederim .

NOT: Julie sen ne tatlı bir kızsın öyle . bu kızı çok sevdim ve tabi ki şirin mi şirin Bryce ı 🙂

FLİPPED – İMRENDİM” üzerine 11 düşünce

  1. benimde uzun zaman sonra izlediğim en iyi romantik filmlerden biri idi^^ duygularımı çok iyi anlatmışsın eline sağlık dostum 😉

    • anlatmayı beceremedim ama kendime de saklayamadım 🙂
      senin yazını okudum zamanında çok beğendim yazıyı zaten filmi izlerken yazılarınızı düşünüp başladım 🙂

  2. izlemek istediğim filmler arasına şuan bu filmi de koymuş bulunmaktayım 🙂 ama ben film listemi doldurup bir türlü vakit bulamayanlardanım maalesef ki. anlatmın hoş olmuş bence. eline sağlık. böyle yazıları seviyorum. kısa ve öz. ayrıntı verilmeden meraklandıran. kısaca sevdim yani.

    • umarım seversin .ben bu filmi çok beğendim benim için oldukça güzeldi 🙂
      filmleri anlatırken detay vermemeye çalışıyorum . tadı kaçsın istemiyorum 🙂

    • film gerçekten sıcacık bir film . ben spoiler vermemek için kıvrandım ve çok kısa anlattım ama sen gayet güzel anlatırsın bence bu filmi 🙂

      • yok yok siz gayet güzel döktürmüşsünüz 😀 ama buna benzer başka bir film bulursam ikisini birden yazar çıkartırım aradan 😀 şu sıra taktiğim iki film birden anlatmak 😀

        tekrar elceğizlerine sağluk kok 😀

  3. Yeni izledim ben de bu filmi.Bayıldım:)bir de şu dediğin replik ‘Ama bazen insanlar için bütün, daha azı olabiliyormuş.’ çok hoşuma gitmişti.

    • ben de çok beğendim. sıcak bir film. gayet başarılı. o repliği sevdim ama kızın benim ilk öpücüğümle etrafta dolaşıyor dediği kısmı daha çok sevdim . yok böyle bir sevimlilik 🙂

Bir Yanıt Bırakın

