FİLMLER

İki  filmden kısaca bahsetmek istiyorum. Birinci film Ewan Mcgregor için izlediğim bir yapım oldu. Kankam kendisini çok sever bu yüzden bende onun oynadığı filmleri izlemeye başladım ve sevdiğim bir oyuncu oldu. STAY gerilim , gizem , psikolojik öğeler barındıran ilginç bir film. Oyunculuklar yerinde ama onun dışında çok da bir şey  vaat etmiyor. Hele benim gibi gizem ,psikoloji tarzı bu filmlere tutkunsanız izledğiniz diğer benzer yapımlardan hiç bir ayırıcı yanı olmadığını fark edeceksiniz. Aslında film kötü değil hatta gayet başarılı fakat böyle bir film çekilecekse diğerlerinden sıyrılmasını bilmeliydi. mesela şok edici değişik bir final bunu sağlardı. o final uğruna bende bütün filmi bağrıma basardım ne yazık ki düşündüğümün aksine sönük bir finaldi. daha doğrusu düşündüklerim çıktı şaşırmadım pek.

Gelelim filmin konusuna psikatrist Sam ile onun intihara meyilli hastası Henry bir de Sam in kız arkadaşı etrafında gizemli bir hikaye oluşturmuşlar. Sam in , Henry i ölümden vaz geçirmek için peşine düşmesi ,kurgu yerinde . tarzı seviyorsanız buyrun bir şans verin .

diğer film içinse söyleyeceklerim stay ‘den daha acımasız olabilir çünkü film izlediğime pek memnun olmadığım yapımlardan biri oldu. Polisiye dendi mi gizem dendi mi benim beklentilerim hayli yüksek oluyor. Çıta bu kadar yukarıda olunca filmlerde hafızamda sönük kalmaktan kurtulamıyor. Hikayemiz üç yaşında bir çocuğun cinayete kurban gitmesiyle başlıyor. Ölen çocuğun ailesi zengin olunca hemen şehirden tecrübeli bir dedektif getirilir. İşte biz bu dedektifin katili bulma sürecine tanık oluyoruz. Peki şaşırtıcı , gizemli bir şey var mı yok. Film çok sıradan geldi. Bu filmden uzak durun demek geliyor içimden. Yeni tanıtımlarda görüşmek üzere 🙂

NOT: Artık güzel polisiyeler bulunmuyor azizim ama pes etmek yok 🙂

FİLMLER” üzerine 5 düşünce

  1. Çok fazla aynı türde film izleyince insan, o filmlerin kurdu oluyor bir süre sonra 🙂 eeee haliyle istediğin gibi bir film bulma zor azizim 😀

    • haklsın azizim ben çok seviyorum böyle polisiye tarzı gizemli olayların yavaş yavaş çözüldüğü filmleri . pes etmek yok efem arayıp istediğim gibi bir film bulacağım olmadı yazarım 🙂

  2. ben de polisiye ve psikoloji türü filmlere bayılırırım. dediğin gibi insan bir türü çok sevince daha orjinal,bitince ağzının açık kalacağı tarzda filmler izlemek istiyor :)ancak hollywood bu türde orjinal bir senaryo bulma konusunda oldukça sıkıntılı sanırım.
    eğer izlemediysen paprika yı tavsiye ederim ki sanırım bu film inception’ın esin kaynağı 🙂

    • aynen katılıyorum insan sevdiği tür olunca ağzının açık bırakacak senaryolar istiyor ki asya orjinal senaryo konusunda çok daha başarılı . bu gidişle arayışım o taraflara kayacak 🙂
      o filmi izlemedim tavsiye için sağ ol . en kısa zamanda izlerim 🙂

Bir Cevap Yazın

