Cheers – keyifli bir dizi

Bu diziyi çok seviyorum eski diziler çok daha kaliteli oluyor bazen . Friends ,seinfield ,cheers daha niceleri. Dizinin bölümlerine ulaştım ve bu günlerde tek yaptığım keyifle günde bir iki bölüm cheers izlemek.

Zamanında çok aramıştım ama bulamamıştım geçenlerde tesadüfen karşıma çıktı bölümler ,demek ki hayatta bir şeyden ümidi kesince karşılaşma olasılığı onu deli gibi aradığınızda bulma olasılığından hayli yüksekmiş 🙂

Amerikadayken chers ın ilk sezonunu almıştım ama diğer sezonları izleme fırsatım olmamıştı.  Oradayken paraya kıyıp aldığım tek dizi olması ne kadar kıymet verdiğimi anlatıyordur.  Sam mayday malone ve diane arasında ki çekişmeler carla ve diane nin zekice atışmaları. Koç ve gülümseten tuhaflıkları. En ilginç bilgileri bilen cliff ve nasılsın sorusuna her zaman kahkaha attıran bir cevabı olan norm . Bu dizi güzel çok güzel 🙂

Dizinin açılış müziğine de bayılıyorum. Sözleri çok hoşuma gidiyor.

Cheers intro song

 

bu günlerde hayat insanı bitirip tüketiyor.

ama ilaç gibidir bazen tüm dertlerinden uzaklaşmak.

sen de istemez miydin uzaklaşabilmek.

bazen herkesin seni tanıdığı bir yere gitmek istersin .

seni görünce daima sevinen insanların yanına .

çünkü orada anlarsın aslında tüm dertler ortak .

ve sen herkesin seni tanıdığı o yerde olmak istiyorsun.

çünkü orada bilirler aslında tüm insanlar aynı.

 

Cheers – keyifli bir dizi” üzerine 8 düşünce

  1. ben de bu diziyi lise yıllarımda sabah saat 6.30 da izlerdim:)) Haftasonu saat 6.00 da uyanmanın nadir olan iyi yönlerinden biriydi cheers benim için:) Bir de o zamanlar bir bar sahibinin içki içmemesi oldukça ilginç gelmişti bana:) Bütün karakterleri çok severdim ama fraiserla carlanın yeri ayrıdır..
    özlemim depreşti şu an .Birkaç bölüm izlemeliyim sanırım 😀

    • evet bende öğrenince şaşırmıştım bar sahibi ama içki içmiyor. bir de buy barda şarhoş olup kendinden geçen kimsenin olaması çoğu zaman bar mı yoksa kahve dükkanı mı dedirtiyor:)
      ben sam e bayılıyorum ha bir de koç var gerçi hepsi çok güzel karakterler 🙂

  2. Ya Cnbc-e yayınlanmıştı bir dönem. Cidden keyifliydi. O yılalra yetişememiş olsak bile teknoloji eski kaliteli yapımları ayağımıza getiriyor 🙂

    • ben bir siteden indiriyordum ve alt yazısız izliyordum ama hangi site olduğunu hatırlamıyorum çok aramıştım zamanında internette bulmak gerçekten zor . hatırlarsam link veririm .

Bir Cevap Yazın

