STAR WARS (YILDIZ SAVAŞLARI) IV – A New Hope 1977

Kankam çok çok uzun zamandır bu seriyi izlememi söylüyor. Zaten  The big bang theory ve How I met your mother da geçen onca geyikten sonra bende fazlasıyla merak etmiştim ama bir türlü fırsat olmadı. Sonunda merak edip serini ilk filmini izledim .

Herkesin replikleriyle karşılaştığı veya az biraz fikir sahibi olduğu bir seri. Bilim kurgu sevenler içinse yeri ayrı. Benim için bilim kurgu geleceğe dönüş serisidir. Bakalım Yıldız Savaşları onun yerini alabilecek mi 🙂

Filmi anlatmak istemiyorum. Luke Skywalker  ‘ın   Obi Wan K enobi ile karşılaşması ve Jedi olması üzerine bir film desem Yeni Bir Umut filmini özetlemiş olurum sanırım. bir de Dark Side Bölge Amiri olan Dart Vader var.  Evrende savaş , iyiler,  kötüler.

Sevimli mi sevimli robotumuz 3PO var . Sheldonı anımsattı bana çok sevdim kendisini. Sonra onun devamlı şikayet ettiği R2 D2 robotumuz var . It is your fault repliği sıkça geçti 🙂 tabi bir de   May the Force be with you  yani güç seninle olsun repliği .

Kısacası ilk film asilerle yaşanan savaşın içine yeni dahil olan luke ve prenses leia etrafında şekillendi bakalım diğer filmler nasıl 🙂

Ha bir de ışın kılıçları , uzay gemileri , uzay üstleri , ilginç gezegenler , tuhaf yaratıklar ve bir ton detayla güzel bir uzay filmi . Fantastik sevenlere tavsiye edilir 🙂

STAR WARS (YILDIZ SAVAŞLARI) IV – A New Hope 1977” üzerine 5 düşünce

  1. bende izleyeceğim hepsini deyip sırf ilk filmi izlemiştim sonra yalan olmuştu tabi 😀 😀 ilk filmi çok sevmiştim 😀
    “Sevimli mi sevimli robotumuz 3PO var . Sheldonı anımsattı bana çok sevdim kendisini.” kesinlikle benziyor hele ki o kollarını hafif kırıp öyle konuşması kesinlikle sheldon 😀 😀

  2. Sanırım anlatmaya kalksam 2 satırla yetinemeyeceğim, hastası olduğum bir dünyadır Star Wars.
    En önemsiz görünen karakterleri hakkında bile saatlerce konuşabilirim, şimdi Stormtrooper’ların zırhlarından, Artoomun (R2D2) bir demir yığını olmasına karşın nasıl şirin olduğundan, Chewy’nin çıkardığı seslere bayıldığımdan ya da C3PO’nun çaktırmadan soktuğu laflara hasta olduğumdan bahsedebilirim ama etmiyorum.

    Bir de ne ilk ne de ikinci üçlemede Han Solo’nun yerini kimse alamaz. Darth Vader var bir de, oyşş, maskesine kurban.

    Bu filmle ilgili çok önemli bir spoiler da hep filmler ve dizilerde verilir, o yüzden ilk üçlemeyi hemen bitirmenizi tavsiye ederim, Amerikan yapımlarında sürekli geyiği dönen ünlü bir repliktir, duyarsanız şok yaratabilir.

    Valla Winpohu, geç kalmışsın ne diyeyim. Ama geç olsun güç olmasın. Star Wars maceranda başarılar.
    Güç seninle olsun!

Bir Cevap Yazın

