The Secret In Their Eyes (Gözlerindeki Gizem) / El Secreto De Sus Ojos

Bunun bir hatıramı yoksa hatıranın hatırası mı olduğunu anımsayamıyorum.

Böyle de uzun bir adı var filmimizin. Bu aralar hem devamlı film izlemek hem de devamlı yazmak istiyorum ama maalesef her ikisini de beceremiyorum . Her gördüğüm filme bunu mutlaka izlemeliyim diye atlıyorum ama bu sefer farklı çünkü bu filmi bol ödüllü olduğu için tercih ettim. Kardeşimle şöyle korku ,cinayet türü bir film izleyelim istedik ve  araştırmalarımız bizi bu filme götürdü.

Öncelikle film sansürleme gereği duymadığından +18 sahneler içerdiğini belirtelim . Rtükten onay almayacağını söyleyip gerekli uyarıyı yaptığıma göre filme geçebilirim .

Arjantin,İspanya  ortak yapımı olan filmin yönetmeni Juan José Campanella. IMDB Puanı: 8.5/10 ve film 2 saat 7 dk. sürüyor.

Dikkatli seç. Bize kalan sadece hatıralar en değerli olanları seç.

Benjamín Espósito tarafından yazılan bir romanla başlıyor hikaye . Benjamin 25 yıl öncesinin bir davasını kaleme alıyor. O zamanlar çok uğraştığı dava da genç bir öğretmen cinayete kurban gider. Benjamin romanı yazarken biz de flashbacklerle geçmişe doğru bir yolculuğa çıkıyoruz. Benim gibi katil kim sorusuna fazlaca yoğunlaşırsanız final sahnesindeki süprizin gelişini göremezsiniz bu yüzden çok dikkatli izleyin efem. Her detayı düşünmek gerek 🙂

Ona söyle bari benimle konuşsun .

işte bu cümle filmin en can alıcı cümlesi . Sanki yüreğime bir taş oturdu. Bu cümle beni yaktı yıktı geçti .Final sahnesi ile on numarayı yapan film benden size tavsiye buyurun izleyin .

Böyle boş bir hayat nasıl yaşanır. Koca bir hayatı boş işlerle tüketmeyi nasıl beceriyoruz. bunu nasıl yapıyoruz.

The Secret In Their Eyes (Gözlerindeki Gizem) / El Secreto De Sus Ojos” üzerine 11 düşünce

  1. “Ona söyle bari benimle konuşsun.” İçim bir tuhaf oldu tekrar.. 3 ay önce filan bu filmi izlediğimden beri hakkında bir yazı yazmak istiyorum ama öyle derinden bir etkileyiciliği vardı ki ne yazabilirim onu bile bilmiyorum. Harikaydı.. Kesinlikle harikaydı! Ellerine sağlık yazı için ^^ Merak uyandırıcı olmuş 🙂

  2. çok güzel bir filmdi, “Bir erkek her şeyini değiştirebilir. Yüzünü, evini, ailesini, kız arkadaşını, dinini, tanrısını… Yine de değiştiremeyeceği bir şey var: Tutkularını değiştiremez! ” bu replikten çok etkilenmiştim gerçekten de çok düşündürmüştü bu konu beni, insan tutkularından kolay kolay vazgeçemiyor , “müebbet alır demiştin…” final sahnesiyle şaşırtıyor ama insana da oh işte adalet yerini buldu dedirtiyor bu da bir misafir olarak benim yorumum 🙂 bu arada yazın harika ellerine sağlık:)

    • evet o tutku repliği çok güzel ve akıllıcaydı sadece erkekler değil insanlar değiştiremiyor tutkularını 🙂
      müebbet alır demiştin süper bir cümleydi bende işte bu dedim hatta bu yanı ile biraz old boy vari buldum .
      ilk söyleyeceğimi son söylüyorum hoş geldin sefalar getirdin sağ ol 🙂

  3. ben de yeni izledim filmi… ve en beğendiğim filmler listemde üst sıralarda yerini aldı bu film…

Bir Cevap Yazın

