Asla Mükemmel Değil (MİM)

Dizi karakterlerine vurgun olduğumu söylemiştim dimi . Örneğin  burada bir liste yapmıştım. Bunun asya versiyonunu yapacaktım ama sonra mim haline getirmeyi istedim . Ben yazıda ki karakterlerden fark ettiğiniz gibi arıza tipleri seviyorum. Dizileri izlerken asla oynayan oyuncuya değil karaktere bağlanıyorum . Bu yüzden benden size perfect olmayan karakterler listesi geliyor.  Mim in konusu sevdiğiniz karakterler ama benim için sevdiklerim not perfecto olanlar . Hadi sıralamaya .

Aslında  hepsi  gibi numara verecek olsam da birini diğerlerinden ayıramıyorum 🙂

İlk sırada Goo Jun Pyo var . Çocuksu halleri ilginç kişiliği ile neden sevdiğimi herkes anlamıştır . Üstelik o bıkmaz usanmaz sahiplenmesi yok mu . Bof dizisi  Goo Jun Pyo  yüzünden gözümde inanılmaz bir yere sahip 🙂

İkinci sırada tabi ki bir fenomen haline gelen Kim Joo Won var . Secret Garden kazandığı bu popüleriteyi tabi ki gelmiş geçmiş en kaçık karakterlerden olan hem kızıp hem sevdiğimiz Kim Joo Won a borçlu . Ah diyorum ah 🙂

Üçüncü sırada artık bu mükemmel baş rol oyuncularının tutmadığını iyice fark eden dizi sektörünün bize armağanı olan Dok Go Jin var . Ne çok konuştum bu adamdan Greatest Love ı izlerken . Bu kadar absürt ama bu kadar sevilesi biri daha var mı 🙂

Dördüncü sırada bu günlerin fenomeni , dillerden düşmeyen , yine çocuksu ama bu sefer iyice abartılmış , gönüllerde taht kuran haylaz patronumuz var . Öyle şirin öyle şirin ki insanın iş kolik olası gelir 🙂 Protect The Boss bir harika . Böyle patron tabi ki korunur .Cha ji heon forever 🙂

Ve beşinci numarada ilk göz ağrım ve bence bu anti perfect olayının başlangıcı Young  Jae var . Neden mi çünkü Rain in o doğal şabalak halleri ile hayat verdiği bu karakter dizi de çok ünlü, cool olması gereken biri olması gerekirken , tersine mız mız bir çocuktu. Bırakın cool olmayı yanından bile geçmiyordu . Yine de sevimliliği ile beni benden aldı . Full House bu yüzden benim için çok özeldir.

İşte benim listem bu kadar . Bakalım sizin sevdiğiniz dizi karakterleri kimler . Bu mim Aslı ve Hikaru ya gitsin .Merakla bekliyorum yazılarınızı da yorumlarınızı da .

Asla Mükemmel Değil (MİM)” üzerine 32 düşünce

  1. Vayyy, çok hoş bir yazı olmuş winpohu. Bu karakterler sevilmez mi? Ji Heon da Gu Jun Pyo da izlerken tutup yanaklarını sıkmak istediğim karakterlerdi! 😀 😀

    Hımm, zor ama çok güzel bir mim konusuymuş, pasladığın için teşekkür ederim canım. Ben hangi konseptte yapsam ki acaba? Sen çatlak seviyorsun, bense galiba şirin ve düşünceli olanları 🙂 En kısa zamanda yapmaya çalışacağım ^^

  2. Öncelikle değişikliğinizi anında farkettim kok hanım,harika olmuş 😀 Mimin konusuna da gelecek olursak Greatest Love amcası hariç hepsi canımdır,ciğerimdir de ben o amcayı hiç sevemedim yahu.İticilikten ölecekti.Dİziyi de sevmedim zaten pek.Eh idare ederdi yani bu kadar neyi abartıldı anladım ben.
    He bir de protect boss’u henüz izleyemediğim için o oğlanla ilgili de yorum yapamayacam ama nerde Gong Yoo he.O adam sevilecek,sevilecek 40 kere söylersem belki olur 😀
    Gu Jun Pyo ilk göz ağrım yahu.Nasıl unuturum zaten ben onu canım 😀 Kim Jo Won diye az gezip durmadım evde he.Rain’i de muhahahası ile ebediyete kadar hatırliciğim.Şebek Rain 😀
    Eline sağlık kok,yine iyi güldüm sayende 😀

  3. hımmm zor bi mim olmuş =) ben de liste yapacak olsam bunları sayardım herhalde… ama yine de üzerinde düşünüp yazmaya çalışacağım =) belki ben de konsepti değiştirebilirim… mim için teşekkürler 😉

  4. en güzellerini yazmışsın kii.. Jun Pyo zaten bi tanecik bebeğim ya BOF’u hala ayrı severim ben de senin dediğin gibi GJP sayesinde 🙂 Kim Joo Won’sa son izlediğim en iyi Kore dizisi Secret Garden’la beni benden almıştı, onun gibisi zor gelir daha 🙂 Dok Go Jin de diğerleri kadar yakışıklı olmasa da karakteri ve rolüyle kalbimi kazanmıştı.. Cha Ji Heon izlemedim 😦 ama Rain aah Rain, içimden geçenleri Kim Sun Ah söylemiş zaten fazla söze gerek yok 🙂

  5. Mim güzel de bize bir şey kaldı winpohu 😀 Biraz insaf edip birkaçını bıraksaydın 😛 Tamam, tamam söylenmeyi bırakıyorum.. Ellerine sağlık ^^

    • çok haklısın ama ne yapayım hiç birinden vaz geçemiyorum ki ben 🙂 tabi sizde aynı kişileri yazmak da özgürsünüz hem benden daha iyi tarif edersiniz ben yine pek becermedim 🙂

  6. Oyş yeni teman hayırlı olsun, harika olmuş 😀

    Bu mim olayı şahane ya, gerçi ben hala türk dizilerini yapamadım, senden izinde istedim pas geçebilir miyim diye ama zamana bıraksam daha iyi olur sanki, sizdeki listeleri görünce insana yazacak bir şey kalmii, panik oluyorum 😀 😀

    bu mime de bayıldım bu arada, ama arıza tiplere çok fazla bağlanmamak lazım alışkanlık yapabilir, mazallah gerçek hayatta da karşına çıkar filan aman diiim, gerçi senin arızadan kastın yukarıdakiler ise ona arıza denmez lokum denir 😀 yiriiiz biz o lokumları 😀 😀

  7. Twitter’da yazmıştım, burada da yazayım. Yeni tema çok hoş durmuş çingu 🙂

    Bu karakterler arasında en çok Je Heon’u seviyorum valla. O çocuksu halleri ile No Eun Seol demesi çok hoş. Feci iyi bir karakter yaratmışlar. Sonra Dok Gon Jin tabi, onun sevmesi de ayrıydı. Hyun Bin ve bu karakteri zaten kapıyı açtı, ondan sonra coştukça coştular.

    Ellerine sağlık, keyifle okudum 🙂 / Mim olması da ayrıca güzel olmuş, zaten buluşmada bahsetmiştin^^

    • sağ ol çingu bence twitter da görmedim 🙂
      evet buluşmada bahsetmiştim başka bir şey daha anlatmıştım ama onu benden önce yapmışlar geç kaldım 🙂

  8. Yeni teman tek kelimeyle harika olmuş! Pek beğendim^^
    Bir kaç kişi farklılıkla (özellilkle Goo Jun Pyo benim listemde en alt sırada olurdu helalde:D) hemen hemen hepimizin listesindeki karakterler. Son zamanlar da Cha ji heon ilk sırayı fena halde zorluyor ama olsun… Çok tatlı bir mim olmuş, eline sağlık;)

    • sağol . bende eskisi mi daha iyidi diye düşünüyordum ama değişiklik iyidir di mi ?
      dediğim gibi sıralama değil aslında hepsi benim için aynı ama numara vermem gerekti 🙂

  9. Temana bayıldım! Çok hoş olmuş.

    En en en mükemmel olmayan ama çok sevdiğimiz bütün karakterleri almışsın ama winpohu:) Bakalım diğer çingular ne yazacak, merak ettim. Güzel bir mim olmuş, takipteyim =)

    • sağ ol canım senin teman da çok güzel olmuş 🙂
      hepsini aldım di mi . bende merak ediyorum başkaları neler yazacak ama bir sürü dizi var bulunur her halde güzel karakterler 🙂

  10. valla aynen katılıyorum.. hepsini ben de pek bir sevdim.. sorunlu ama şeker tipler hepsi.. 🙂

    güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık.. 🙂

  11. Geri bildirim: En Sevdiğim Dizi Karakterleri (Mim) | Hikaruivy'nin renkli dünyası :)

  12. Benim birincim her daim Goo Jun Pyo varmı onun gibisi benim için Goo Jun Pyo efsanedir :)) 2. tabiki Kim Joo won onada ayrı bir hasta oldum unutulmaz karekter 🙂 3. tabiki Cha ji Heon çok sevdim bayıldım ona:) bende çok seviyorum çatlak karekterleri bunuda belirteyim ^^ yazın çok güzel ellerine sağlık 🙂

    • ben hepsini çok seviyorum ama en çok dikkat çeken ilk olanlardan göze çarpan goo jun pyo galiba sonra kim joo won . çatlak ,arıza tüm tipler bir harika 🙂

  13. Hayatta hiç kimsenin mükemmel olmadığına inanan biri olarak ben de mükemmel olmayan hayali karakterleri çok severim. O yüzden çok güzel bir mim olmuş winpohu.Ellerine sağlık^^
    Özellikle Joo Woon’un yeri benim için de her zaman ayrıdır. Başka dizilerde onun gibi sevdiği kızın gözlerinin içine baka baka “Bizim sonumuz yok. Herşeyden vazgeçip seni seçsem sonra herşeyimi kaybetsem sence bu gerçekten mutlu son olur mu?” gibi bir şeyler diyebilen bir karakter var mı bilmiyorum (Sanırım tam olarak böyle demiyordu ama hatırladığım kadarıyla böyle bir şeyler demişti:D)
    Tekrar ellerine sağlık^^ Gerçektemn çok güzel bir liste olmuş:)

    • sağ ol 🙂
      evet öyle bir sahne vardı galiba her şeyimi kaybedersem senin yüzünden olduğu için senden nefret ederim diyordu . zamanla ilişki yıpranır demeye getiriyordu. benim gönlümü de deniz kızı olacaksın dediğinde feth etti adam dürüsttü 🙂

  14. fullhouse izlemedim ama diğerleri benim için de harika karakterlerdi izlerken o kadar çok etkilendim ki anlatamam 🙂

  15. Kim Sun Ah ve Rain çok sevdiğim iki insan ben bilmiyorum Kim Sun Ah’ın Rain için ne dediğini ve meraktan çatlamak üzereyim, lütfen yazın 🙂
    Sadece ikisine bir şaka yapıyorlar onu biliyorum ; gazete basmışlar iki tane birinde rain, kim sun ah’dan çok hoşlandığını söylüyor, diğer gazetede de kim sun ah rain’den çok hoşlandığını. Gazeteleri bunlara gösteriyorlar Rain kim sun ah için nuna derken, kim sun ah’a yardımcısı sen liseye giderken o ortaokuldaydı, kardeşin yaşında diyor, Kim Sun Ah’ın cevabı : Bu vücutla onu nasıl kardeş gibi görebilirim ki 🙂 Ben bu kadına hastayım…

    • bende ikisini severim . tam da bu şakadan bahsediyorduk . hem kim sun ah ona nasıl kardeşim diyeyim bu vücudla diyor sonrasında da söyle ona yanıma oturabilir, diyor finalde de ona bir şans versem mi acaba diyor bu kadın çok tatlı gülmekten kırıldım. rainin tepkisi ise benim fotoğrafım neden bu kadar küçük oluyor 🙂

Bir Cevap Yazın

