Bu Blog 1 Yaşında :)

Tam bir yıl olmuş . zaman dedikleri su gibi akmıyor sudan bile hızlı akıyormuş meğersem.bir yıl önce şurada bir merhaba yazısı ile başladım blog yazmaya . sonrasında beni tutana aşk olsun 🙂

önce okuyucu olarak başlamıştım ofori ‘yi okurdum sık sık içimde hep bende yazmalıyım der dururdum ama bir türlü cesaret edemedim . bir yıl önce bu gün işten sıkıldığım bir zamanda açmıştım  blogu yazmak iyi geliyordu .işten bunaldığımda burası benim için kaçış noktasıydı . sonra işten istifa edince çok sık uğrar oldum buralara güncelleme patlamasıyla şimdiye kadar 162 yazı yazmışım .her şeyi anlatmışım bir Allahın kulu da bana engel olmammış dur hele dememiş 🙂 882 yorum ve iyi bir takipçi listesiyle gayet iyi gitmiş blog derken yetmedi buralar bana yeni yeni hesaplar aldım durdum .

blog dünyasını pek bir sevdim . ilk merhabam astrea dan geldi . ilk kez video eklemeyi de ondan öğrendim sağ ol var ol 🙂  ilk kez blogroll a ekleyen oforiydi var olsun 🙂 sonra blog dünyası adı altında takip ettiğim çingular sizlerde var olun bu yıl çok eğlenceli geçti sayenizde . gerek hikaye blogumdaki yorumlarınız gerek de twitter daki sohbetlerimiz çok değerliydi 🙂

makino bana sözün var bir şato istiyorum biri de şato bulunca yanında dük bulacaktı kimdi ki o 🙂 hikaru ile kahkaha tufanı yaşadım karnıma ağrılar girdi. hikayeleri de çok eğlenceliydi tabi astre,, sermin , lee, hayal, kimbap ve masal sizin hikayelerinizde dizi izlemekten daha keyifli ,  yeşilciler sermin ,astrea ve kimbap sayenizde hikaye yazmaya başladım iyi ki beni gaza getirmişsiniz çünkü ben yazmayı çok sevdim . gerçi yazdıklarım hala taslakta bekliyor ama olsun 🙂 kimbap sayesinde wong kar wai nin filmlerini izleme fırsatı buldum sağ olasın 🙂 sermin tayland sinemasına açıldım sayende 🙂 astrea gizemli film tanıtımlarına hasta oldum 🙂 mavi sen her şeyi çok güzel yazıyorsun ama yabancı filmleri daha bir başka yazıyorsun , lee seni başta hem cinsim sanmıştım 🙂 lee nin gargamel olması bir tarafa çok eğelnceli bir uslubu var , akira az muhabbet etmedik sohbeti pek keyifli , arwetry kaçak bu aralar ama edebi yazılar döktürür , manga sever chibi benim gibi ingiliz edebiyatı sever ,jane austen tanıtımları okuyup da izlemek mümkün mü ,aslı moda denilince aklıma sen geliyorsun , nilü tanıştığıma pek sevindiğim çok eğlenceli bir kız dönse de buluşsak dedikodu yapsak , bunu sevdim yani kısacası ‘ bu’ çok yetenekli bir blogger her yazısı harika ,  masal evi ft hayranı benim gibi ayrıca kore korku filmlerini çok güzel anlatır , kendisiinsan ve kore delisi çok özlendiniz yeni yazılarla dönün , my destiny photoshop öğretmenim benim , nefertiti seni de çok özledik çingu , neo çok güzel tanıtımlar yazar ,ve son olarak egosantrik sensiz olmaz kok işte bu yıl burada sayamadığım diğer bloggerlar ve okuyucular sayesinde hayatım çok eğlenceli geçti .tadına doyum olmaz sohbetler yaptık buluşmalarımızda karnımıza ağrılar girdi . unutulmaz anlar edindim 🙂

ben yetmedim kankamı da blog alemine sürükledim . yazmayı çok sevdim her daim yazdım . umarım bundan 30 -40 yıl sonrada yazarım o zaman ah şu gençlik bizim zamanımızda böyle miydi diye dert yanan yazılar yazarım belki 🙂 gerçi ben şuan bile içimde 70 lik bir nine barındırıyorum ,onun yanında olur olmaz ortaya çıkan bir de çocuk barındırıyorum 🙂

how ı met de marshall ted e senin kalbin hem çocuk hem sarhoş diyordu sanırım benim kalbimde hem çocuk hem sarhoş . deliliklerime katlandığınız için teşekkürler .

takipte kalın emi çünkü ben buralarda olacağım film tanıtımları yapıp replikler paylaşacağım , sonra hikayeler yazacağım ,müzikler paylaşıp ,animeler anlatacağım ,bazen melankolik takılacağım bazen sayenizde keyifleneceğim  fakat her daim blog yazmanın keyfine varıp tadını çıkaracağım ,değerli yazılarınızı da okuyup bilgileneceğim 🙂

şimdilik esen kalın efem 🙂

Bu Blog 1 Yaşında :)” üzerine 42 düşünce

  1. Hey, kutlu mutlu olsun çingu 🙂 Daha ne kutlamalar yapacağız hep beraber, ilki bu kadar güzel oluyorsa diğerleri kim bilir nasıl olacaktı? 🙂

    Ben seni çok seviyorum, sana takılmak, senle konuşmak hoşuma gidiyor. Pazartesi yine muhabbetin kralını yapacağız, buna eminim 🙂

    Blogunun birinci yaşı kutlu olsun, böyle saçlarımız ağarana kadar bloglarımızda yazmaya devam edeceğiz, ben buna inanıyorum.

    • iz bırakmaz olur musun ayıp ettin ofori den sonra ikinci okuduğum blog sendin 🙂 kusura bakma aceleye geldi yazı yazdım sandım . hem gong yoo ya hiç asılmıyorum senin yüzünden 🙂 latin dizilerinde de bir tek sen beni anlarsın .seni unutmak ne mümkün 🙂

  2. Çukaheee kok 😀 işsizlikte kader ortağım aynı yollardan geçimişiz ikimizde, demek ki her işte bir hayır var, işsizdik ama yalnız değiliz artık 😀 iyiki açmışsın bloğunu 🙂

    o şato senin olacak bir gün (ama hangi gün 😀 ), evet birisi dük bulacaktı sana daha, ben jisub’ın arkadaşlarından bulayım demiştim ama sen dük istemiştin sankim 😛 düğünümü de senin şatolardan birinde yapacağım daha 😀 😀

    “mavi sen her şeyi çok güzel yazıyorsun ama “yabancı filmleri” daha bir başka yazıyorsun ” yabancı derken amerikan yada avrupa filmleri sanırım 😀 kore ve diğer uzakdoğu filmleri yerli oldu galiba bizim için 🙂

    ilk yılını tekrar tekrar kutlarım canım, iyiki iyiki açmışsın, çok güzel bir sene geçirdim ben de sayenizde 😀
    oxoxo

    • kaderdaşım benim hoş geldin 🙂
      evet ben ille de dük olsun dediydim (kaçık winpohu iş başında )
      ha ha ha yazarken fark etmedim sanırım bu tabiri yazdığıma göre artık yerli oldular 🙂
      sağ olasın kok 🙂

  3. Blogunun doğum gününü kutlar nice mutlu huzurlu sağlıklı yıllar geçirmesini dilerim gibi kasmış bir yorum yapmıcam tabiki…
    Henüz bir kaç haftalık geçmişi olan blog hayatımın içinde okumaktan zevk aldığım bloglardan birine sahipsin. İyiki de açmışsın bu blogu be 🙂 nice senelere….

  4. Yeni yaşın kutlu olsunnnnnnnnnnnnnn!
    Vay be demek seninde bir yılın doldu zaman cidden çok çabuk geçiyor dimi (bu arada da yaşlanıyoruz sanki be):D
    Daha uzunnn yıllar bloğunun yaşını kutlamaya devam ederiz inşallah çingu;)
    Bu arada ben blog dünyasından ne kadar uzak kalabilirim ki, yeni bir tane blog açtım eskisi gibi güncel olmıcam ama en azından beni aradığınızda bulabileceğiniz bir yerim olsun istedim;))
    Ahanda yeni evim burası http://kore-delisi.blogspot.com/
    tekrar görüşmek üzere…

    • sağ ol cnm .evet bir yıl su gibi geçniş ve ben çoktan yaşlandım iyice noona oldum 🙂 yeni adresini gördüm çingu hatta dün gece twitter da paylaştım hadi hayırlısı bol bol yaz 🙂

  5. blogunun doğum günü kutlu ve de mutlu olsun canım!!! saengil çuka hamnidaaaaa! tanjobi omedetoooo! 😀 😀

    sen de bizim için çok değerlisin, blog açıp tanışık olduğuma en sevindiğim insanlardan birisin ^^ diyorum ya sen, kaktüs, aslı, hayal, ve diğer kızlar sayesinde uzun zamandır hasret olduğum kız kıza pijama partileri tadı yakalıyorum, valla süper oluyo 😀 😀

    yalnız 162 yazı mı???!!!! o_O o_O o_O helal olsun valla, yememiş içmemiş yazmışsın! devamını da bekleriz 😉 sevgiler, öpücükler ^^

    • sizde çok değerlisiniz valla iyi ki açmışım bu blogu 🙂
      evet 162 yazı ondan dedim ya biri de beni durdurmamış diye hep yazmışım 🙂
      işsiz kaldığım ilk zamanlar o kadar çok güncelleme yapmışım ki sırf sıkıntıdan yazmışım 🙂
      umarım hep böyle yazarım ama iş sahibi de olurum 🙂

  6. Ha ha inanılmaz ya, bloglarımızı aynı günde açmışız! Benim doğum günü yazısı yazmak gibi bir niyetim yok ama 😀 Belki seneye. Önce tam anlamıyla eskiye dönmem gerek senin de belirttiğin gibi ^^ Bu arada yazında yer aldığım için mutlu oldum, tenk yu çingu. Daha nice bloglu yıllara ^^

  7. enee ben çok duygulandım. Ne güzel bir yazı oldu bu yahu. Bende birinci yılımda mal mal yazmıştım bir dahaki sende bende size karşı duygularımı yazmalıyım 😀
    Benden sonra birileri o filmleri izliyorsa benden mutlusu yok. Ama en çok sizden bir şeyler görüp izleyip beğenince mutlu oluyorum. Hatuna bak sayesinde ne güzel bir şeyler keşfettim diyorum sık sık. Sende severek takip ettiğim ve ilgimi çekip izlediğimde beğendiğim filmleri yazan birisin.
    Kaldı ki ben seninle tanışma zevkini tattım. Allah başkasına nasip etmesin. Aha 😀

    • aslında çok baştan savma bir yazı oldu vakit bulamıyorum bu aralar yoksa ben bu yazıyı çok farklı yazmayı hayal etmiştim ilk yıl anısına güzel bir yazı olacaktı anca bu kadar oldu 🙂

      seni her daim takip ediyorum . severek okuyorum o yüzden sen bol bol yaz 🙂
      tanışma zevki muhahaha 🙂

  8. Blogunun doğum gününü kutlarım ve güzel sözlerin için teşekkürler. Şaka maka ben de 2. yıla yaklaşıyorum, zaman su gibi akıyor. İlk açtığım zamanlar çok farklıydı şimdi çok herşey çok değişti.
    Wong Kar Wai benim için ne kadar önemli bilen biliyor, birine sevdirebildiysem ne mutlu.
    Bol bol güzel yazı ve yorumlarla dolsun burası. Tebrikler 🙂

    • ilk açtığımdan çok başka benim içinde durum böyle bu kadar samimi bir ortam olacağını yazmayı bu kadar seveceğimi düşünmezdim 🙂
      ben tebrik ediyorum kazandırdıkların için sağ ol 🙂

  9. Öncelikle çok güzel bir yıldönümü yazısı olmuş, ellerine sağlık 😉
    Demek ki ilk hoşgeldin benden gelmiş, uğur getişmiş miyim? haha:P
    Daha nice güzel yıllar diliyorum^^

  10. Umursamaz blogger’ımız bir yaşına girmiş!!^^ Kutlu mutlu olsun♪♫ Nice yıllara~ İnşallah daha uzun yıllar boyunca blog yazmaya devam ederiz. 162 yazı yazmışsın, tebrik ederim bizi yazısız bırakmamışsın hiç:)

    Yazına bayıldım, herkesi tek tek yazman büyük incelik. Çok hoş olmuş ellerine sağlık.

    • umursamaz bogger ismi için ayrıca teşekkür ederim çingu ismimi çok seviyorum 🙂
      kendimi kaybetmişim yazdıkça yazmışım 🙂
      sağ ol var ol .

  11. Eneee oldu mu be 1 yıl. İyi ki doğmuş bublogçuk iyi ki yazmaya karar vermişsin^^ Sensiz ne tivittır ne de blog camiası çekilirdi. Sen olmasan bu kadar filmi kim paylaşıcaktı a dostum 😀 İzleyip anında yazıya döküyor ve benim gibi sinemayı takipten uzaklaşan zavallı tembellere aktarıyorsun saol varol büyüksün Winpohucum 😀 Yazmaktan uzaklaşan bu zavallı arkideşine yer verdiğin için teşkürler^^ Nice 10lara 20lere Winpohu!!!!!!!! 😀

    • ooo nerelerdesin dostum hoş geldin sefalar getirdin 🙂
      anında yazmasam unutuyorum malum balık hafızalıyım ben sensiz de muhabbetin tadı olmuyor 🙂
      hep beraber sende yaz artık özledik yazılarını 🙂

  12. En yüksek mertebeden çingum,sevgili kok ve senin tabirinle kankam 😀 1 yıl oldu mu la.Ne çabuk heyecanlı heyecanlı blog açtım demiştin ama en başta göstermemiştin 😀 Ne aradım la bu güler’in blogu ne olabilir ne olabilir diye babayı aldım tabi bulamadım adını.Zaten bu adı da nerden bulacaktıysam kafa işte 😀
    Kok sensiz olmaz sensiz olmaz şarkısı eşliğinde daha nice yıllar eskiteceğiz.Benden kaçış yok bana da yer verdiğin için yazıda komavoyo çingu ( ahaha koreceme bak)
    Ya beni de sürükledin buralara gel bak muhabbeti süper insanlar var gir seversin diye zorladın beni.Ben, yazı yazmak,hemi de sürekli hhööö sistemim error vermişti en başta ama senin yüreklendirmenle girdim iyi ki de girmişim.Süper insanlar varmış oğlum burda.
    Aman yine destan yazdım be.Uğurlu ,kademli olsun işin özü blogun.onyüzbinmilyon yıllara he mi 😀

    • çingu kok kanka her şey egosantrik 🙂
      ha ha ha önceden göstermiyordum dimi bende amma çılgınmışım ha 🙂
      hep birlikte yıllar eskiteceğiz kok 🙂 tabi burada süper ötesi über insanlar var 🙂

  13. ne güzel yazmışsın winpohucum, ben bile duygulandım ha 🙂

    ben bloğundan önce seni tanıdım, hatta onca blogger’ın içinden ilk seninle tanışmıştım o kalabalıkta hatırlarsın belki, samimi tatlı sohbetinle beni de aleminize çekmeyi başaranlardansın 🙂

    bloğunun nice yıllarını görmek dileğiyle, Allah’a emanet ol..

    • evet hatırlamaz olur muyum sen ve kardeşin okuyucu olarak gelmiştiniz bende çok sevinmiştim sonra sen de blog açınca daha mutlu oldum yetmedin hikaye de yazdın süper oldu 🙂
      sende aeo 🙂

  14. nice mutlu bloglu yıllaraaaa 😀 darısı benim başıma bakalım.
    net benden uzak ben blogtan çok dertliyim çook.
    seni de takip edemedim epeydir. biriktirmişin yazıları 🙂 kendimi zor tutuyorum okumak için ama işte şart cağazlar el vermiyor. en yakın zamanda buradayım. ama ne zaman:)

  15. Geri bildirim: Winpohu ‘ca Blogun İKİNCİ YILI :) | Winpohu'ca Blog

Bir Yanıt Bırakın

