“Blogger’lar N’lerini seçiyor”

Bu mim i yazmayı çok istedim ama bir türlü yazamadım .hem aksilikler peşimi bırakmadı hem de çok da kolay olmayan bir mim . bu yüzden baya geciktim .şimdi gelelim N ‘lerimize.

en iyi tasarıma sahip blogger: bunusevdim ben bu’nun sayfasını çok seviyorum .diğer arkadaşlarda ben yokken tema değiştirip baya güzel bloglar elde etmişler.

En güncel blogger: valla zor soru herkes güncel gibi ama hikaru  ,lee ve mavi sürekli yazıyor 🙂

En meraklı blogger: kaktüs çiceği diyorum 🙂 malum so ji sub bilmediğimiz kalmadı 🙂

En çok bilgilendiren blogger: makinosev so ji sub yazıları ile ve darkangelhome uzak doğu postası yazıları ile 🙂 ve my destiny photoshop yazıları ile 🙂

En çok eğlendiren blogger : bloggerların hepsi komiktir ,eğlencelidir ,yazılarını okurken sırıtma dolu bir yüzü ifadesi takınıyorum ama hikaru bence bambaşka onun yazılarında zaman zaman karnıma ağrılar girdi gülmekten 🙂

En çok yorum yapan: bunu nasıl buluyoruz bilmiyorum ama en çok beğenen ,en çok takip eden sanırım makinosev ayrıca egosantrik ve hikaruivy tabi 🙂

En çok özlenen: koredelisi ,kendisinsan, nefertiti, aslında bu kategoride o kadar çok blogger var ki .

En Çok Gezen Blogger: bunu bilmiyorum işte kim ola ki en çok gezen blogger 😦

En Çok ziyaretçi gönderen: lee (metropol günlüğü) teşekkürler çingu 🙂

En çatlak: everybody demek istiyorum ama yeşilciler de olur yani . sermin ,kimbap hikaru ve makino 🙂

En kaçak: kaçak blogger dolu ortalık kimseler yazmıyor arventry diyorum .

En modacı: aslı tabi ki dizilerde ki o detayları bile yakalıyor .misal artık bende onun sayesinde ojelere falan bakıyorum 🙂 

En Oppa’cı: yeşilciler yine onlar  hayal, hikaru ,makino ,sermin ,kimbap bu kategor bitmez ,tarih84 de var tabi .

En akademik: kaktüs diyorum so ji yazıları akedemik çalışma gibiydi 🙂

En Egzantrik: egosantrik rapsody ve aslı 🙂

En özetçi: kesinlikle koresintisi ve son döbem fil yazıları ile astrea 🙂 astrea öyle mözet yazılar ki filmleri merak edip izlemek elde değil 🙂

En filmci: astrea ,sermin ,mavi 

En öğretmen: my deestiny 

En müzisyen: kendisi ,kimbap ,koredelisi 

En İngiliz: tabi ki chibi 

en hayalci : lee ,masal ,makino

yeni kategori eklemem gerek ama aklıma gelmiyor . acele ile yazılmış bir yazı olduğundan unuttuğum bloggerlar olabilir. yan menudeki tüm bloggerları severek okuyorum 🙂

en değerli çingu : takip ettiğim tüm bloggerlar iyiki varsınız 🙂  

 

 

 

“Blogger’lar N’lerini seçiyor”” üzerine 24 düşünce

  1. En çok yorum yapan lafına binaen hemen yorumumu yaparım,takip ederim.Sağolunuz sevgili kok.Listenizde yer bulmaktan şeref duydum efendim.Daha nice listelerde görüşmek dileğiyle esen kalınız :D(Trt’de program kapatıyorum zağar)

  2. Çok teşekkür ederim po’cum. Bu mimden önce kaç senedir aynı temayı kullanıyorum, değiştirsem mi acaba diye düşünüyordum ama, artık birkaç sene daha değiştirmem 😀
    Yazı da rengarek olmuş, tam ödül töreni havasında, cıvıl cıvıl.

    • senin temam hep çok hoşuma gitmiştir . yan menune bayılıyorum şansına ne çıkarsa kısmı ve diğerleri çok hoş detaylar 🙂
      rengarenk olsun dedim acele oldu yoksa ödül töreni gibi de yazsam çok güzel olurdu 🙂

  3. 3 ödülüm ile yorgun argın ama mutlu bir şekilde evime dönüyorum 😀

    Yazdın çingu sonunda hehe, ellerine sağlık. Ve tabi ki de teşekkürler 🙂

  4. vaovvv, bes oduuullll!!!! baska hicbir listede bu sayiya ulasamamistim, coooook tesekkur ediyorum canim ^^ ozellikle en catlak ve en oppaci’lar arasina secilmek buyuk bir onurdur, sagol var ol! 😀 😀 sen de iyi ki varsin, iyi ki blog tutmaya baslamissin ^^ yeni yazilarda gorusmek uzere! 😉

    • aslında tüm ödlüller senin çingu bakma sen 🙂
      en çatlaksın song joon ki sayesinde en oppacılardansın 🙂
      her daim görüşürüz çingu 🙂

  5. el birliğiyle oppacı ilan edildim sanırım 🙂 ehh twitterda o kadar oppam da oppam diye dolanırsam dimi ama 😀
    ödül için komawoyo çingu severek kabul ettim 🙂 oppacıyım napıyım 😛
    oppaları toplamaya Kore’ye gidiyoruz geliyor musun sen de?? 😛

    • oppacı hayal :)adın böyle kalır benden söylemesi muahah ben gelmiyim hayal bana ordan ekmek çıkmaz ama siz bana kart postal atmayı unutmayın emi 🙂

  6. İki ödül daha almışım, teşekkür ederim. Bu listelerde adımı görmek çok keyifli:)) Çok renkli tatlı bir post olmuş, ellerine sağlık^^

  7. Geri bildirim: Blogger N’lerini Seçiyor! « Kimbapsushi's Blog

  8. Aigooo hangi biri için teşekkür edeyim bu ödüllerin 😀 en meraklı ödülünün yeri benim için ayrıdır ama özellikle şu ödülde mutluluk gözyaşları döktüm “En akademik: kaktüs diyorum so ji yazıları akedemik çalışma gibiydi 🙂 “. Kaynaklarım ve ben teşekkür ediyoruz sana burdan 😀 😀 😀
    “en değerli çingu : takip ettiğim tüm bloggerlar iyiki varsınız 🙂 ” iyiki sen de varsın, iyiki tanışmışız 😀 xoxox

  9. ama ben güncelleyemiyorsam kapatayım bu blogu dediğim günlerden en güncel blog olarak oy aldığım günlere… Gülümsüyorum ne diyeyim. Teşekkür ederimmm 😛
    Film olayı ise tamamen dizi izleyemememden kaynaklanıyor. Tüküreyim okula 😀

    • o zaman sen dizi izleme mavi sayende bir sürü film ekledim listeme .hem sen tek bir ülkenin filmlerinde takılmadığın için çok daha seviyorum senin yazılarını böyle devam 🙂

Bir Cevap Yazın

