Perhaps Love – Tuhaf Bir Aşk Hikayesi

Hayat bir film gibidir. Herkes kendi filminde başrol oynar.Bazıları başkasının filminde onunla baş rolü paylaştığını zanneder.Ama gerçekte sadece bir yardımcı oyuncudur.Belki de sadece küçük bir rolü vardır.Veya daha kötüsü oynadığı sahneler çıkartılmış olabilir.Bunu sadece o bilmiyordur.

Filmimiz en sevdiğim karakterlerden birinin bu replikleri ile başlıyor ve daha başlar başlamaz sizi kendine çekmeyi başarıyor. Hikaye anlatıcısı kıvamında ki bu tuhaf karakteri çok sevdim, ilgimi çekmesinin sebebi koreli olması da olabilir.Çünkü Takeshi için izlediğim bir film de bir koreli görmeyi beklemiyordum .Jin-Hee Ji  filme ayrı bir renk katmış .

İşte ben bu silinmiş sahnelerin kayıtlarını tutarım.El değmemiş kalmalarını sağlarım.Çünkü kurguda mutlaka hata yapılır.Ve insanlar bu hatalarının farkına vardıklarında,o silinmiş sahneleri onlara geri veririm.

İşte böyle bir açıklamayla devam eden film içinde film kurgusuyla harika bir müzikal .Buradaki şarkıları o kadar sevdim ki .Hele o sözler hepsini buraya yazmak isterdim 🙂

Takeshi zaten ne yapsa izlenilir dediğim .Her filmini izlemek keyif veren bir oyuncu .Kendisini daha önce bol bol Tony Leung ile izlemiştim. Hatta sırf onun filmi olsun diye arayıp buldum .ki normalde böyle şeyler yapmam 🙂

Göz açıp kapamadan daha kısa ,sonsuzluktan daha uzun .

Diğer oyuncularda işlerinde gayet başarılı .Sesler de öyle hele sirk müdürü rolünde yönetmenin sesi çok iyiydi ama Takeshi’ nin performansı da göz ardı edilemez bir gerçek 🙂

Kimsin sen .Kimsin sen .Beni sevdiğini unutan kim .

Beni nasıl unutabildin ?

Gelelim hikayeye bir filmde baş rol için karşı karşıya gelen iki sevgili ve yönetmenin etrafında şekillenen bir hikaye. Asıl olay burada başlıyor çünkü senaryo gereği de eski iki sevgili oynayacaklardır. Aslında bunlardan çok bahsetmek istemiyorum .konusu biraz gizemli kalsın. Bilmeniz gereken tek şey yarım kalmış bir aşk hikayesinin yıllar sonra karşılaşınca meydana getireceği zorluklar . Aşık bir adamın on yıl boyunca hiç unutmaması ve uyku haplarına rağmen hiç uyuyamaması .intikam almak istediği ama bir taraftan hala aşık olan kabine söz geçirememiş olması. Çaresizlik ve hayal kırıklığına rağmen tükenmeyen bir aşk . Çekip giden bir kadının her şeyi unutması ve sonradan yaşadığı pişmanlıklar .

Uzun uzun zaman önce

Sen benimdin bende senin

Uzun uzun zaman önce

Beni terk ettin dünyayı keşfetmek için

Senin dünyan görkemli olağanüstü

Sen yaşamın tadını çıkarırken

Benim dünyam sensiz ne kadar ıssız

Üç kişilik bir aşk hikayesinde olabilecek her türlü duygu geçişine rağmen beklenilenden daha farklı bir film ve tadından yenmez bir son .

Ben sevdim .repliklerini ,şarkılarını ,hikayesini ,oyuncularını ,her şeyini sevdim .

Bir varmış bir yokmuş bir aşk varmış

Bir varmış bir yokmuş çocuklar aşıkmış

Oğlan yakışıklı kız vurgun kıskançlık verici

Günlerden bir gün kız her şeyi unutuvermiş

Başlangıcı unutulmaz olsa da sonu hatırlanmaz olmuş

Anılara adama acı veriyor

Oysa kızı çoktan terk edip gitmişler

Geçmişi düşünmek neyi değiştirecek

Hatırlanmak verecek mi yeni bir gelecek

müzikler için şuraya bakabilirsiniz . ben tüm şarkıları çok sevdim .iyi seyirler 🙂

Perhaps Love – Tuhaf Bir Aşk Hikayesi” üzerine 7 düşünce

  1. Takeshi varsa iyidir diyorum 🙂

    Paylaştığın replikler çok güzel çingu, ayrıca filmin adı da çok. E yazı da hoş, indirme listesine alayım ben bu filmi 🙂

    Ellerine sağlık, müziklerini dinlerken indirme linklerini arayayım bir yandan da 🙂

    • bende takeshi varsa iyidir dedim ve izledim ki buradaki performansı benden tam puan aldı .bu adamı izlemek ayrı bir keyif 🙂

      yorum için sağ ol çingu 🙂

  2. Çok uzun zaman önce izlediğim çok keyifli bir filmdi. Takashi şahane. Jin Jin Hee de Jungomingden sonra ilk kez burada izlediğim bir aktördü sonra başka dizisini izledim tabii ama kesinlikle filme renk katmış. İzlenmeli diyorum.

    • senin yazın çok güzel olmuş .ben yine kısa kestim replikleri verip bıraktım .bu yüzden senin eline su dökemem çingu 🙂

      film keyifliydi müziklerle falan çok iyi olmuş. ben seviyorum müzikalleri.

      jin jin hee gerçekten güzel bir detay olmuş 🙂

  3. lefae2dan almıştım bu filmi, turn left turn right ile birlikte tabi 😀 aynı aktör burda da var ne güzel 🙂 lefea ile sen bahsettiğinize göre hemen izlemeliyim 😀

      • daha yeni izledim, yazın değilde kışın izlemek sanki daha iyi oldu benim için, tam o atmosfere girdim, her şey çok güzeldi, moulın rouge gibi müzikal ama ondan daha da güzeldi 🙂 bazı çekim teknikleri benziyordu ama taklit değildi tam tersine yönetmen daha da güzelini yapmış 🙂 bir de takashi’nin o gözleri nedir öyle!!! şahin gözü gibi kocaman, gece gibi de parlak, bence japon melezi değil de annesi babasını bir akdeniz erkeği ile aldatmış kesin! 😀 başka türlü o göz o genlerden nasıl çıkmış hayret 😀

Bir Cevap Yazın

