EN YENİ …

Size verecek iki haberim var .birincisi kore delisinin blogu kapatılmış. bu yüzden çok üzüldüm ve bir taraftan düşündüm böyle bir şey başıma gelse ne olur diye. hemen bir panik yaptım 🙂 ne de olsa o kadar yazı  o kadar emek var .bu yüzden blogumun bir yedeğini almak üzere yeni bir hesap açtım .valla mecburiyetten yoksa hesap delisi olup çıkmadım. neyse efem blogspot kullanacağım. iki blog olursa birine bir şey olması halinde diğeri durur yerinde dedim .

bu blogun aynısını görmek için winpohu\’ca blog adresini ziyaret edebilirsiniz. eski yazılarımı da buraya aktaracağımdan onları da okumuş olursunuz 🙂

kendinize iyi bakın efem 🙂

EN YENİ …” üzerine 13 düşünce

  1. Çok iyi düşünmüşsün ben de böyle bir şey yapmaya niyetliyim. Kore delisi’nin bloguna çok üzüldüm. Gitti onca emek TT

    Yeni blogunun ilk izleyicisi benim:))

  2. Bloğumun kapatılması bir işe yaramış anlaşılan herkesin eteği tutuşmuş bile:D Cidden ya elinizde fırsat varken yedekleyin yazılarınızı! Kapatılma nedeni biraz karışık ama sudan sebepler oladuğunu bilin zaten beni üzende bu;( Bloğumu özledim ve yazılarımı geri istiyorum! Neyse zaten şu aralar wordpress’le savaş halindeyim:D Kendinize iyi bakın;)

      • Öyle bir şansım olsaydı hiç sorun çıkarmazdım ama aktarma yapamıyorum. WordPressin saçmalıkları işte! Birde hak hukuktan bahsediyorlar ama şu anda bütün kişisel emeklerini gaspettilerO_o

    • senin bloguna çok üzüldüm çingu .var ya eteklerim tutuştu cidden vakit varken tedbir alalım .yazılarını,blogunu özlemeni çok iyi anlıyorum hele de senini ki gibi bir blog nasıl kapatılır.
      kendine iyi bek çingu 🙂

  3. En iyisini yapmışsın 🙂

    Twitter’da da demiştim, blogspot’la ilgili istediğini sorabilirsin çingu. Bildiklerim kadarıyla yardım ederim 🙂

    KoreDelisi’nin bloguna çok üzüldüm, takip ediyordum. Ondan öte yazdıkları gitti, en önemli durum bu :/

Bir Yanıt Bırakın

